Lisbri Posted September 26 Report Share Posted September 26 Fik lige en impuls og starter lige med at skrive lidt ned omkring mit forsøg på at genetablere en form for kondition. Jeg er 43, mor til 2 små under skolealderen og med alt for lidt tid til mig selv. Jeg har taget 15 kg på og mistet muskulatur. Jeg droppede løbning 7-8 år siden grundet skader. Har en menisk som kan drille, og en fod som er lidt dum. Nogle uger siden startede jeg op med meeeget stille og roligt løb et par gange om ugen. Igår var jeg i fitness centeret for første gang i 2 år. Planen er at komme i gang i meget, meget roligt tempo for at undgå skader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjergtrold Posted September 27 Report Share Posted September 27 8 timer siden, Lisbri skrev: Fik lige en impuls og starter lige med at skrive lidt ned omkring mit forsøg på at genetablere en form for kondition. Jeg er 43, mor til 2 små under skolealderen og med alt for lidt tid til mig selv. Jeg har taget 15 kg på og mistet muskulatur. Jeg droppede løbning 7-8 år siden grundet skader. Har en menisk som kan drille, og en fod som er lidt dum. Nogle uger siden startede jeg op med meeeget stille og roligt løb et par gange om ugen. Igår var jeg i fitness centeret for første gang i 2 år. Planen er at komme i gang i meget, meget roligt tempo for at undgå skader. Velkommen til MOL Det er et lille men godt forum. Glæder mig til at følge med. Lisbri 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted September 27 Report Share Posted September 27 9 timer siden, Lisbri skrev: Fik lige en impuls og starter lige med at skrive lidt ned omkring mit forsøg på at genetablere en form for kondition. Jeg er 43, mor til 2 små under skolealderen og med alt for lidt tid til mig selv. Jeg har taget 15 kg på og mistet muskulatur. Jeg droppede løbning 7-8 år siden grundet skader. Har en menisk som kan drille, og en fod som er lidt dum. Nogle uger siden startede jeg op med meeeget stille og roligt løb et par gange om ugen. Igår var jeg i fitness centeret for første gang i 2 år. Planen er at komme i gang i meget, meget roligt tempo for at undgå skader. Lyder da godt og positivt Du har nok allerede fokus på det, men husk også 'de små skridt fremad' for konditionen, du kan opnå uden at belaste biostilladset for meget. Det kan være svømning, cykling og gang. Lisbri 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestjyden Posted September 27 Report Share Posted September 27 Velkommen til Jeg vil følge med fra sidelinen. Lisbri 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted September 27 Report Share Posted September 27 Også mig Lisbri 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NielsS Posted September 30 Report Share Posted September 30 Velkommen til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts