Dines Posted May 8, 2001 Report Share Posted May 8, 2001 Jeg træner styrketræning ca. 5 gange om ugen efter følgende program:1. dag: Bryst, skuldre og triceps2. dag: Ryg, biceps og mave3. dag: Ben4. dag: pause5. dag: som dag 16. dag: som dag 27. dag: pauseStarter hver dag med 6 min cykling og slutter med ca. 20 min. konditionstræning.Jeg har styrketrænet de sidste 4 år, dog ikke altid lige seriøst. Jeg er ret slank men mangler dog at få en pænere mave.Jeg er interesseret i at høre mulige forbedringer i programmet.Jeg træner (som de fleste andre) for at blive større og få vaskebrættet frem.(Redigeret af Dines 8:35 pm - Maj 15, 2001) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micah Posted May 15, 2001 Report Share Posted May 15, 2001 Hvis du ikke er overtrænet skulle det vel ikke være noget problem at tilføje en dag eller to mere til dit program med noget seriøst mavetræning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jas Posted May 23, 2001 Report Share Posted May 23, 2001 Hvis du vil have vaskebrættet frem, bør du indføre noget mere fedtforbrændende træning, feks. cykling og svømning, da det er din fedtprocent der afgøre hvor skarp vaskebrættet står frem. Det er dog vigtigt at du fast holder din mave træning. da muskulaturen ellers bliver slap. Held og lykke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dines Posted May 23, 2001 Author Report Share Posted May 23, 2001 Tak for svaret, men hvornår og hvor tit vil du anbefale fedtforbrændende træning (altså cykling etc.). Skal jeg træne det separate dage? Så blir jeg jo næsten nødt til at skære ned på styrketræningen, og det vil jeg helst ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Friis Posted May 23, 2001 Report Share Posted May 23, 2001 ja...en separat dag til fedtforbrændning er at foretrække...så kroppen bedre kan restituere sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts