Jane T Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Brydning er effektiv træning og sjovt sagde en veninde - og efter at have prøvet det og trænet i 4 måneder må jeg give hende ret. Jeg har fået større styrke og smidighed, en mere tonet krop, og så er det sjovt. Vi træner det 2-3 gange om ugen med øvelser, styrkeprøver, kamplege og egentlig brydekamp med forskellige regler og med små handicaps som udligner erfaring, vægt og styrke. : Og så kan man kæmper i mange varianter og legeformer: submission, point, træk sokken af, blindebrydning - kun fantasien sætter grænser. Og for første gang i går prøvede jeg mudderbrydning mod min veninde til en julefrokost - vores fyre var imponerede - rødt lingeri og mudder sikkert et smukt syn - og super sjovt selv om jeg tabte stygt. Så kom bare i gang og vil du være med (Kbh.) så skriv også endelig her. Knus Jane T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
don155 Posted December 27, 2016 Report Share Posted December 27, 2016 Hvilken klub træner du i ? Jane T 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane T Posted December 27, 2016 Author Report Share Posted December 27, 2016 (edited) Hej igen Jeg træner ikke i en klub, men et lille privat træningslokale i min venindes boligforening i Hvidovre. Har engang trænet kortvarigt i Thor Vejgaard, da jeg boede i Aalborg for efterhånden mange mange år siden Venlig hilsen Jane T Edited December 27, 2016 by Jane T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts