Dehan Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 Efter at have været væk fra MOL i et årstid er jeg nu tilbage. Jeg satser på at løbe CPH marathon i maj og muligvis også BERLIN senere på året. Jeg vil prøve at holde mig til at løbe 3 gange om ugen i stedet for 4 (som jeg gjorde da jeg blev overbelastet i foden sidst jeg trænede til marathon)men så supplere med træning i fitnesscenteret, primært holdtræning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quall Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 Velkommen. Jeg selv er ny både her på sitet og som løber, men overvejer at prøve Berlin marathon i år. Derfor bliver det spændende for mig at følge din træning. Jeg formoder, at du har løbet lidt før siden du kan overveje at prøve kræfter med Copenhagen Marathon? Held og lykke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 (edited) Hvad hed du før, Dehan? Jeg synes ikke lige der er noget der dæmrer Edited November 2, 2016 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 Gi' den gas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devious Builder Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 velkommen tilbage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klausjensen Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Godt at have dig tilbage, Dehan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Du har været savnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts