Benjiii Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 Hejsa...Jeg har nu gået med smerte i min ene ben efter en tur på bakken hvor jeg slog det..efter 2 mdr tager jeg til lægen og han sender mig til røntgen og får taget billeder af mit ben og der var ikke noget og jeg får meldingen "vent 1 måned og ring tilbage hvis det stadig er der)nu der snart gået en måned og det er stadig slemt og nu er det også slemt i det andet ben.det gør ondt fra når jeg stor op til jeg får i seng.. jeg cykler til skole hverdag og træner 4 gange om ugen (uden ben lige for tiden da jeg er bange for at gøre det værre)Det gør ondt i et punkt på skinnebenet lidt under knæet på begge ben og når jeg trykker på punktet går det ondt.Nogle der har nogle idér til hvad det er ?Synes ikke lige min læge er så hjælpsom..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel T Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 (edited) Du har direkte slået dig på det ene ben og sidenhen fået ondt i det andet også, hvilket er mærkeligt.Jeg vil ikke male fanden på væggen, så tag det roligt, men du skal være opmærksom at et eventuelt overset rygproblem/skade opstået på grund af faldet, sagtens kan give ondt i benene. Således kan eksempelvis isoleret knæsmerte eller andet i benene sagtens stamme fra nervepåvirkning i ryggen. Jeg siger ikke det er tilfældet, bare at du skal være opmærksom på det.God bedring Edited November 5, 2015 by Daniel T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
venaN Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 Ring til lægen igen og få en henvisning til en dygtig fys.Hvis du informere om dine geografiske forhold, er der sikkert nogen herinde, der kender en god fys i nærområdet. Don_B 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Find en Fys der også kan mekanisk manipulation, og endnu bedre, en der også er Osteopat.Som automatreaktion vil jeg sige du skal tale med Nikolaj Kaufmann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjiii Posted November 16, 2015 Author Report Share Posted November 16, 2015 Jeg bor i herlev - har ligget syg i over en uge nu så har ikke haft tid til noget endnu :D men det er blevet meget slemme så tror lige jeg ringer til lægen imorgen og beder om en henvisning :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel T Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 (edited) Jeg bor i herlev - har ligget syg i over en uge nu så har ikke haft tid til noget endnu :D men det er blevet meget slemme så tror lige jeg ringer til lægen imorgen og beder om en henvisning :DHvis du bogstaveligt har ligget syg, så kan in-aktivtet i den grad forværre eksisterende rygproblemer/symptomer. Giv gerne tilbagemelding. Din ulykke er kedelig, men også "interessant" på et andet plan (slår dig på et ben og får ondt i begge) Edited November 17, 2015 by Daniel T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millertime Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 det kunne tænkes at kompensation var grunden til at det andet ben gør ondt. Og højst sandsynligt er det ikke ryggen der er problemer når det gør ondt lige præcis der han har slået det. er der nogen hævelse? mærker? direkte øm ved tryk? øm ved tryk længere nede på skinnebenet? smerter ved vægtbæring eller også når du ligger ned? Skarp smerte? murrende smerte? en smerte der fortsætter når man trykker eller går væk når man giver slip? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts