DonNiklas Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 (edited) Jeg har 10 pakker beefjerkey fra MyProtein som jeg ikke får spist. Det er et fejlkøb - det beefjerkey er ikke min kop te.Der er forskellige smagsvarianter.Bor i Aabenraa til dagligt - kan leveres i Slagelse i weekenden. Ellers sender jeg gerne. Byd gerne :-)Edit: det går ikke så godt med at tilføje billede. Men de kan ses på MP's hjemmeside. Edited September 23, 2015 by DonNiklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Surfer Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 150 kr? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonNiklas Posted September 30, 2015 Author Report Share Posted September 30, 2015 150 kr?Se PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonNiklas Posted October 6, 2015 Author Report Share Posted October 6, 2015 Solgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts