MaxPower Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 GRATIS DÆKSLÆDEDette prægtige stykke træningsudstyr kan hermed blive dit for ganske gratis. Eneste det kræver er at du kan hente det snarest muligt i hvidovre.Godt for lungerne, såvidt jeg husker.Reb, håndtag, karabinhage medfølger. Dr. Durden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted July 27, 2015 Report Share Posted July 27, 2015 Hov - den tror jeg sgu jeg henter. Måske en aften i denne uge - hvornår passer dig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 28, 2015 Author Report Share Posted July 28, 2015 For sent desværre. Den eksisterer ikke længere. Jeg byggede den således:https://thierrysanchez.com/sled-dragging/Nappede et dæk på genbrugspladsen, diverse bolte og møtrikker hos Bauhaus og reb fandt jeg vist i Spejdersport. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Hvor mange kg kunne den umiddelbart klare? Den ser lidt uholdbar ud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted August 8, 2015 Author Report Share Posted August 8, 2015 Hvor mange kg kunne den umiddelbart klare? Den ser lidt uholdbar ud.Nu er det vel ikke så relevant længere, men hvor meget vægt ville du gerne læsse i den?Dækslæde trukket på asfalt behøver ikke mange kg for at være rigelig hårdt.Mindes ikke jeg har trukket den med mere end 20/40kg eller noget i den størrelse. Det er et rimelig stort dæk med meget friktion.Konstruktionen var et stykke bordplade skåret til og boltet fast. Det var fysisk umuligt for pladen at falde ud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts