Benjiii Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 Hejsa folkens.Jeg har lidt svært med det program jeg har fået anbefale af min ven (Arnolds blueprints)Vil gerne have noget mere enkelt til at starte med end de ting der er i det program :)Og så håbede jeg lidt at der nogle her inde der kunne anbefale et "simpelt" trænings program som er godt til nogle med mindre erfaring :) Lidt om mig:20 årvejer 100kg (er fed) 185 højVil gerne tabe mig i længden men ville gerne opbygge lidt muskler nu så det er jo perfekt når det alligevel er vinter! så det svære for mig at sætte mig til at spise mindre :) - har tabt mig før (25kg) har så taget det på igen efter jeg fik min kæreste :) Så ville gerne have et godt program til muskle opbygning som er enkelt hvis det er muligt :)Kan godt selv læse op på kost så det behøver i ikke at hjælpe med (tager stadig meget gerne imod gode råd)Tilskud har jeg: kreatin, Protein pulver, preworkoutHåber at der er nogle hjælpsomme der gider at hjælpe mig lidt her i min søgen :)ps er medlem af et fitness center :) hav en forsat god aften alle sammen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retchen Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Hvor mange gange har du tid/lyst til at træne ugentligt og laver du andet end styrketræning?Som udgangspunkt bør du nok kigge på http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjiii Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 Hvor mange gange har du tid/lyst til at træne ugentligt og laver du andet end styrketræning?Som udgangspunkt bør du nok kigge på http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics:)Mange tak for svar :)Jeg har ok meget tid. kan træne efter gymnasie hver dag - det ligger 5 min væk :)min ven sendte mig det her http://www.allstarworkouts.com/lazar-angelov-workout/og har lige prøvet fredag i dag og det virker meget fint men synes godt nok der er mange forskellige øvelser hver dag :) har set det program før og har også kørt det før jeg fik en skulder skade (kom fra et cykel styrt) men ville gerne prøve noget nyt :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Det der Lazar program er rent lort. Kør det Retchen linker til i 6-12mdr og dit liv vil være ændret. Onkel Troels and Thorhauge 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjiii Posted November 15, 2014 Author Report Share Posted November 15, 2014 Og hvorfor er det lort?:)Vil bare gerne høre :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 (edited) Og hvorfor er det lort?:)Vil bare gerne høre :)Det indeholder alt for meget unødvendigt arbejde. Hvis du kun behøver de første én til to øvelser for at stimulere musklen til at vokse, tærer resten bare på din evne til at regenerere efter træningen. Og gør, at det tager længere tid inden du kan træne igen, end nødvendigt. Hans program vil oftest kun virke, hvis man, som han sikkert gør, får lidt kemisk hjælp. Edited November 16, 2014 by jsc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 lol, tjekkede lige programmet ud. Det er jo et seriøst cluster fuck af øvelser.Han har mere end 50 forskellige øvelser i programmet?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjiii Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 Hvad ville i så anbefale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 (edited) Prøv at læse hvad Fame Boy skrev - også den anden linie Edited November 16, 2014 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjiii Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 Jamen så kører jeg bare på det igen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjiii Posted November 17, 2014 Author Report Share Posted November 17, 2014 Kan man ikke lave en anden øvelse i stedet for decline bænk Press? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 Nej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren Michael Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 Kan man ikke lave en anden øvelse i stedet for decline bænk Press?Hvad er dit problem med den?Du skal jo ikke lave den hvis du af en eller anden grund ikke vil. Det er så bare det mindre træning af dine brystmuskler hvilket så ikke behøves at være et problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjiii Posted November 17, 2014 Author Report Share Posted November 17, 2014 Lidt pinligt men kan ikke finde ud af at bruge det "stativet" man skal ligge i -.- Har lavet den før men der var "brækket" nemmere at sætte sig fast på :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 (edited) Selvfølgelig kan man det. Incline pres m håndvægt el stang, dips, push-ups m vægt osvIngen øvelse er uerstattelig. Edited November 17, 2014 by jsc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjiii Posted November 17, 2014 Author Report Share Posted November 17, 2014 Super :) hvad med noget stedet istedet for chin ups?Er for fed lige nu til at kunne lave mere end en :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren Michael Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 Du nøjes med den negative fase af øvelsen til at starte med. Eller du kan bruge træningselastikker eller lette vægten ved at have fødderne strakt frem for dig på en bold e.l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mugge Posted November 18, 2014 Report Share Posted November 18, 2014 http://www.motion-online.dk/styrketraening/oevelsesliste/traek_-_pull_down/Du kan bruge denne her istedet for chin ups. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts