Jonasnoerr Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 Hej jeg har fået overbelastet en sene i mine albuer som nu gør at jeg ikke må lave øvelser de næste 3 måneder hvor jeg går fra bøjet til strækt arm. Det udelukker både bænkpres, og alle andre triceps øvelser jeg kender. Er der nogen der kender nogle øvelser jeg kan lave for at holde tricpes musklerne ved lige i de 3 måneder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasH Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 Triceps musklen som helhed har ikke anden funktion end at strække albueled. En del af triceps musklen er dog også aktiv ved fleksion af skulderledet. Det betyder at det at føre armen nedad/bagud også involverer triceps selvom der ikke er spænding over albueleddet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Oversat til dansk betyder det pull-overs og Straight arm Pull-downs 😊 MaxPower 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Eller non-lockout og/eller statiske øvelser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Non-lockout er vel ikke egnede, hvis man ikke må bøje armen. Statiske øvelser kunne også tænkes, at belaste for hårdt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Non-lockout er vel ikke egnede, hvis man ikke må bøje armen. Statiske øvelser kunne også tænkes, at belaste for hårdt.Han skrev at han ikke må gå fra bøjet til strakt. Hvis han ikke laver lockout bliver armen ikke strakt. Problem solved!Du skal ikke komme og sige at humanister ikke tænker i praktiske løsninger. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Han skrev at han ikke må gå fra bøjet til strakt. Hvis han ikke laver lockout bliver armen ikke strakt. Problem solved!Du skal ikke komme og sige at humanister ikke tænker i praktiske løsninger. :DAhh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts