Peter Bendt Jensen Posted August 26, 2014 Report Share Posted August 26, 2014 Jeg har købt en Kettler Moto P crosstrainer, og har et par spørgsmål. Det anbefales at man anskaffer sig et pulsbælte, i stedet for at bruge den indbyggede pulsmåler i håndtagene. Men hvorfor?Her skulle et Polar T-34 passe til. Men vil det også kunne kobles til andre ting? Pulsur eller android telefon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retchen Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Et pulsbælte vil nok måle mere præcist end håndtagene. Derudover er min erfaring, at man skal holde meget fast om håndtagene på en crosstrainer, før den registrerer pulsen, og det er irriterende (for mig).Jeg har selv et Polar pulsur med bælte til, og den medfølgende sender connecter selv til løbebånd/crosstrainer i fitness world (Technogym, mener jeg de bruger). Hvis du køber et Polar T-34 er det ukodet, dvs. du kan godt bruge det sammen med et ur, men hvis andre i nærheden bruger et tilsvarende ukodet bælte, kan det gå ind og tage forbindelse til dit ur. Køber du et bælte sammen med et ur, er det kodet til uret men burde også kunne bruges til din crosstrainer. Men spørg en, der kender specifikationerne på crosstraineren, for en sikkerheds skyld. Der hvor du har købt den måske?Du kan ikke bruge bæltet sammen med Android, da det ikke har Bluetooth. don155 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Bendt Jensen Posted August 29, 2014 Author Report Share Posted August 29, 2014 Jeg takker for svaret, og tak fordi du lige fik forklaret forskellen med kodet/ukodet. Det glemte jeg at spørge om :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts