Tina Jensen Horn Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Når nu man cykler og man absolut ingen stedsans har, så er den store drøm jo en cykel gpsSå vidt jeg kan finde ud af så er garmin edge 800 den man burde købe, men til 1800 KR det godtnok vildt. Findes der slet ikke noget der kan det samme i en mindre prisklasse? Jeg skal ikke bruge alle de smarte funktioner, kun gps navigation så jeg kan finde tilbage til bilen :DHar ledt efter en app til android, og har også fundet en gps der fortæller hvor man er, men den kan ikke fortælle hvordan man kommer tilbage :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JRaun Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Den nemme og billige løsning ville være den her app:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mygpscoordinatesStart app'en når du er ved bilen og noter dem (evt. screenshot), også tast dem ind i google maps når du vil tilbage :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moig Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Ryton 50t er også en mulighed, men den er vist ikke meget billigere. Har du kikket brugt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schroinx Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Google Maps burde kunne det du har brug for. Du indtaster bare din hjemadresse, og når du så vil hjem, beder du den om at navigere hjem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagmanden Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 (edited) Som moig foreslår: Køb en brugt Garmin 705 måske? Edited May 7, 2014 by Bagmanden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madsphi Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Kan du ikke få en app der viser vejen fra et sted til et andet?Det mener jeg umiddelbart godt kortet kan på min iPhone (har dog aldrig brugt den funktion) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts