bigmage102 Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Hej, jeg har haft hold en pause med at træne i lidt over et halvt år og nu vil jeg så til at komme igang igen.Jeg er 17år snart 18, vejer omkring 95kg og er ca. 195cm.jeg har fået smidt mit gamle træningsprogram væk og er nu ved at lave et nyt, som indtil videre ser sådan udDag1Sqaut 3x8Dødløft 3x6Bent over row 3x8Pullups 3x8DB Hammer curls 3x8EZ Preacher Curls 3x8(mave)Dag2DB Bænkpress 3x8DB inc Bænkpress 3x8Dips 3x8Tricep cable pushdown 3x8DB Lateral raise 3x8military press 3x8(mave)Dag3 friDag4=dag1Dag5=dag2Dag6friogså videresynes lidt jeg mangler en ben øvelse, men ellers vil jeg mene der skulle være det hele.Hvad synes i om det, er der nogle øvelser i ikke mener hører til, skal byttes med nogle andre, bare mangler eller fordi jeg kører med nogle underlige reps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts