Jonas O. Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Jeg har et styrkeløftbælte til salg. Det måler 110 cm + spændet. Jeg kan ikke huske hvad jeg i sin tid gav for det, men mener det var en ca. 500 kr. Det er i fin stand.Jeg har ikke nogen mindste pris, da jeg ikke bruger det mere og det bare skal væk. Så højst bydende for det bare.mvh Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas O. Posted January 2, 2014 Author Report Share Posted January 2, 2014 Glemte at sige, at jeg bor i KBH. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 11, 2014 Report Share Posted January 11, 2014 Hej Jonas. Hvor langt inde sidder det inderste hul og hvor bredt er bæltet? Jeg kan evt. hente det i morgen for en 50'er, hvis du stadig vil af med det. Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas O. Posted March 9, 2014 Author Report Share Posted March 9, 2014 Hej Kauf. Bæltet måler 10 cm i bredden og det inderste hul er 39 cm inde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas O. Posted March 9, 2014 Author Report Share Posted March 9, 2014 Hej Kauf. Bæltet måler 10 cm i bredden og det inderste hul er 39 cm inde. Og du kan få det for 100 kr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.B.F Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Er skidtet solgt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Kauf har købt et andet af Sølling. Sølling 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Jeg har samme bælte, og jeg kan sige at bæltet kan løfte en hulens masse kilo. Mere end de fleste faktiskSå hvis i med dette bælte på ikke løfter en masse kilo, så er det ikke bæltets skyld, men fordi jeres muskler er slappe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas O. Posted March 16, 2014 Author Report Share Posted March 16, 2014 Jeg har samme bælte, og jeg kan sige at bæltet kan løfte en hulens masse kilo. Mere end de fleste faktiskSå hvis i med dette bælte på ikke løfter en masse kilo, så er det ikke bæltets skyld, men fordi jeres muskler er slappeHehe ja det er et fint bælte - jeg tror dog ikke jeg kan løfte en hulens masse kilo Og nej, bæltet er ikke solgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koral Posted March 16, 2014 Report Share Posted March 16, 2014 100 kr er budt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas O. Posted March 20, 2014 Author Report Share Posted March 20, 2014 100 kr er budt Det ser ud til det er højeste og eneste bud. Så det er dig, hvis du stadig er på. Er du fra kbh - så kan du bare komme og hente det når det passer dig.mvh Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.B.F Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Solgt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas O. Posted April 2, 2014 Author Report Share Posted April 2, 2014 Solgt?Nej - er du interesseret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.B.F Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Ja. Hvor i Kbh kan jeg hente. Bor selv 2450 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.B.F Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 🐽🐽🐽 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts