konditionstræning Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Hej derude,Jeg har lavet siden konditionstræning.dk og vil gerne have noget konstruktivt kritik!Derfor vil jeg blive glad for at i tager et kig på siden og giver en kommentar eller to ;-)/Kasper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted May 7, 2013 Report Share Posted May 7, 2013 Flere links er døde."Tryk her" virker ikke.Skulle vist have heddet løbetræning.Der er andre intervaller end 10-20-30. Dertil ingen forklaring på hvad der er forskel på forskellige slags intervaller. Selvfølgelig overflødigt når de ikke er omtalt, men....Sorry, men der er lang vej endnu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konditionstræning Posted May 7, 2013 Author Report Share Posted May 7, 2013 Linket er fikset nu. Jeg vil efterhånden lave artikler som går i dybden med de forskellige træningsformer :)Mange tak for svar!/Kasper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Hvorfor er en god kondition vigtig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Jeg har kun kigget på forsiden og ikke klikket.Synes designet er lidt kedeligt.Der er flere både sprogfejl og indholdsfejl.Fx står der at den maksimale iltoptagelse også kaldes for kondital (jeg er med på at man bruger den maximale iltoptagelse og er persons vægt til at udregne det, men der er ikke det samme)og en sætning som "Her er konditionstræning rigtig godt." er ikke en sætning.Kan være du skal have fat i et par korrekturlæsere, for det virker lidt useriøst og hjemmelavet Måske jeg ikke har formuleret mig så konstruktivt, men jeg håber du kan bruge det alligevel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolle Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 Beklager, men det ser mest af alt ud til at der bare lige er kastet lidt tilfældigt materiale ind fundet på nettet... Rodet og meget kedeligt... Laaang vej igen...Og hvorfor forsøge at lave en hjemmeside om et emne der er dækket så rigeligt ind på andre sider? Med mindre der er noget nyt, så giver det ingen mening.Beklager... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts