klausjensen Posted April 22, 2013 Report Share Posted April 22, 2013 Findes der forbruger-level produkter, der kan måle niveauer af vitaminer, kolestorol, testostoron, blodsukker etc? Der findes masser af produkter til at monitorere blodsukker for diabetikere - men hvad med resten af målingerne? Der findes flere firmaer i USA, hvor man kan sende dem lidt blod og få lavet disse tests, men det interessante er vel egentlig at monitorere dem over tid - og at betale 500-1000kr hver gang løber op - hvis de overhovedet vil have kunder fra Europa. Nogen der kender noget til markedet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N Gadegaard Posted April 22, 2013 Report Share Posted April 22, 2013 Du kan få taget alle ovennævnte prøver gratis hos din privatpraktiserende læge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klausjensen Posted April 22, 2013 Author Report Share Posted April 22, 2013 Du kan få taget alle ovennævnte prøver gratis hos din privatpraktiserende læge?1. Jeg gider ikke rende til lægen hele tiden. Går heller ikke til lægen hver gang jeg vil vide, hvad jeg vejer eller til en cardiolog fordi jeg vil vide, hvad min puls er. 2. Jeg bor ikke i Danmark, så nej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N Gadegaard Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 For det første prøvede jeg bare at hjælpe dig med svar, for det andet er dine sammenligninger helt hen i vejret.Held og lykke med at finde en løsning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klausjensen Posted April 23, 2013 Author Report Share Posted April 23, 2013 Beklager, kan godt se mit svar virkede arrogant. Det var ikke meningen. RuneR and N Gadegaard 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts