RikkeDehli Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Hej,Som led i min undervisning skal jeg udarbejde og følge et træningsprogram igennem 10 uger.Jeg er SVÆRT hypermobil i mine hofter, ben og hænder.Jeg leder efter 5-6 øvelser jeg kan lave, som vil styrke mine led. Glugger lidt rundt på nettet, men hvis nogen derinde har stor viden omkring det, så tager jeg gerne imod råd :)- På forhånd tak.- Rikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Du kan vel bruge diverse øvelser - der er ret meget frit valg. Men oplagt at vælge øvelser som involverer de beskrevne led.Fokus skal blot være på korrekt teknik og at undgå yderstillinger...og en god ide at supplere med lidt stabiliseringsøvelser afhængigt af hvad dit udgangspunkt er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts