Hessel Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 Jeg fik taget nogle blodprøver for noget tid siden. De viste: Erytrocytter, vol.fr;B 0.51Erytrocytter;B 5,9Erytrocytvol.middel, MCV 87Er der en kyndig, der kan fortælle mig hvad de i forhold til hæmatokritværdien? Vh. Hessel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenalt Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Din hæmatokrit er værdien: "Erytrocytter, vol.fr;B 0.51" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted February 26, 2013 Author Report Share Posted February 26, 2013 Stenalt: Ok. Vil det sige at jeg har en hæmatokritværdi på 51 procent? Det kan da næsten ikke passe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenalt Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Ja det vil det sige. Reference íntervallet er 0,4 -0,5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneR Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 EPO Bjarne :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted February 27, 2013 Author Report Share Posted February 27, 2013 Løber 1-2 gange i ugen. Hvad ville den den ikke kunne nå op på hvis jeg begyndte at træne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polunda Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 (edited) Det vil der formentlig ikke ske det store ved, tværtimod er det mere sandsynligt at den falder en smule.Desuden så kan værdierne jo svinge en del fra dag til dag afhængig af væske indtag osv. Edited February 28, 2013 by Polunda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts