KristianS Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Jeg er en idiot! Jeg har brækket min venstre store tå to steder og har fået besked om 6-8 ugers pause. Jeg har fået tapen tåen op og går rundt med en stor støvle som hjælper mig med at gå rundt.Jeg har naturligvis svært ved at holde op med at træne i de næste par uger men jeg vil heller ikke gøre mere skade end gavn og ende op med en ubrugelig tå. Indtil videre har det været lidt overkrop træning.Min crossfit coach siger at vi kan lave lidt om i nogle WOD's så jeg kan være med men er det nu en god ide?Hvad siger panelet? Let moderat BB! og ingen WOD's eller skal jeg WOD'e stille og roligt og naturligvis holde mig fra squats etc?Kristian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Jeg ville træne overkrop i vildskab så længe.Men jeg har også lige forlænget skadesforløbet med min fod fordi jeg var utålmodig og derfor startede helt forfra et par gange, så i den sammenhæng er jeg en kylling.God bedring :-) BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 (edited) Jeg ville træne overkrop i vildskab så længe. Men jeg har også lige forlænget skadesforløbet med min fod fordi jeg var utålmodig og derfor startede helt forfra et par gange, så i den sammenhæng er jeg en kylling. God bedring :-) Enig. Who cares med ikke at kunne træne WOD`s i nogle uger. Du kan gå bonanza i presse øvelser, og diverse skulder varianter Edited January 2, 2013 by BLACKICE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paideia Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 YOLO BROSFELDT!Du skal blive ANABOLIC!Fuck chipotle salad. Mæske dig fast carbs, protz og JACK3D, og træn patterne/maven og ryggen/skuldrene hver for sig to gange ugentligt. Otte uger er perfekt, det er lige præcis nok tid til et fornuftigt program. KristianS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Smolov i bænk + clean bulk.... Så caller SimonHiPsters Crossfit bagefter. Paideia and salt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted January 2, 2013 Author Report Share Posted January 2, 2013 Jamen så er den jo fin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Før/efter pics. Okay. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianS Posted January 2, 2013 Author Report Share Posted January 2, 2013 Naturligvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts