MamboMads Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 (edited) Hej børnJeg laver en ny logbog for at holde styr på mine PRs, har ikke lyst til at skrive al min træning ind pt., kan da godt være jeg får lyst på et tidspunkt.Søndag 4. november 2012SquatHavde tænkt mig at køre teknik, men syntes det gik så godt at jeg lige ville se hvad der var til.opv3x100kg3x110kg3x120kg3x130kg1x140kgXxXx100kgMandag 5. novemberDødløftopv6x150kgBænkpres3x3x80kgNoget tid siden:Military 1x60Pull ups 3½xBW+27½kg (mega cheat, HA) Edited February 12, 2014 by MamboMads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Der findes mennesker, der vil kalde dig bagkædedominant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 5, 2012 Author Report Share Posted November 5, 2012 Jeg har en meget stor overkrop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Så er der fest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Fede Mads vejer snart 80 kg. MamboMads 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 19, 2012 Author Report Share Posted November 19, 2012 Er fra i dag gået i gang med noget Wendler i dødløften, så den skal jeg lige holde styr påDødløft19x120kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Man kan i hvert fald sige at du er god til at opdatere din log. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 19, 2012 Author Report Share Posted November 19, 2012 Haha, det er nu heller ikke meningen at opdatere den medmindre jeg skal BOOSTE INTERNETEGOET. salt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Man kan i hvert fald sige at du er god til at opdatere din log.OMG? Wat?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 OMG? Wat??Der er forskel på en lukket log (min) og så en nyoprettet åben log (Mads'). Hvad med din egen log, hvor er den? Gregers TF 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Der er forskel på en lukket log (min) og så en nyoprettet åben log (Mads'). Hvad med din egen log, hvor er den?Ja ja, ok ok Nu er jeg netop lige begyndt at logge igen fra 6. november, og indtil videre har jeg kun opdateret min hjemmeside. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Ja ja, ok ok Nu er jeg netop lige begyndt at logge igen fra 6. november, og indtil videre har jeg kun opdateret min hjemmeside.Er din hjemmeside stadig bigblackmamajambo.com? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Er din hjemmeside stadig bigblackmamajambo.com? Lol Mr. Funny Cat (kat!), du hygger dig rigtig hva!!Nej, det er MIT FORNAVN PUNKTUM DK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 24, 2012 Author Report Share Posted November 24, 2012 (edited) Fede Mads vejer snart 80 kg.79,9 kg "morgen"vægt (stod først op kl. 12 idag, shiiit)Til information var det efter lort og tis ud af hhv. røven og pikken.Jeg vil gerne ramme 70 ish kg og være ripped hen mod sommeren i år. Edited November 24, 2012 by MamboMads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 26, 2012 Author Report Share Posted November 26, 2012 Dødløft10x135kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjr Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Jeg kan desværre ikke træne i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Har du mange damer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 26, 2012 Author Report Share Posted November 26, 2012 (edited) Lige nu spiser jeg. Edited November 27, 2012 by MamboMads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Hey Mads, kørte du ikke på et tidspunkt 10x5 på minuttet? Eller husker jeg helt forkert?Hvis ja, hvad synes du så om det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted November 27, 2012 Author Report Share Posted November 27, 2012 (edited) Hey Mads, kørte du ikke på et tidspunkt 10x5 på minuttet? Eller husker jeg helt forkert?Hvis ja, hvad synes du så om det?Jeg synes det er rigtig godt og sjovt.Dog passer det mig ikke at træne så sjældent og så skemalagt, men hvis det passer dig vil jeg klart sige god for det.Ps: squat supersæt er fucking disgusting Edited November 27, 2012 by MamboMads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Jeg synes programmet ser rigtigt ulækkert ud, på den dejlige måde. Jeg skal helt sikkert prøve det på et tidspunkt.Det største problem bliver umiddelbart alle supersættene hvis der er mange folk nede og træne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted December 2, 2012 Author Report Share Posted December 2, 2012 (edited) Træning 2. december (lol, er det december, vildt nok)Dødløftopv4x152½kgHold kæft det var herre mega grimt, så stoppede.Sindssygt tung i bunden, ikke så tung i toppen, ulidelig dårlig teknik i dag.... meh, det gjorde mig lidt depressiv........ Weeeeeeeeee!!!GHR5xBW5x5xBW+5kgTrækgreb RDL fra 20 kg skive+forfod hævet 1 blok5x10x80kgLone. Edited December 2, 2012 by MamboMads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Dit dødløft var på ingen måde grimt i dag. Det var bare tungt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted December 2, 2012 Author Report Share Posted December 2, 2012 (edited) Det er rart at få at vide, det føltes dog godt nok grimt. Men kan godt se det måske er svært at vurdere når man ikke kan se sig selv (gider dog ikke kigge i spejlet i DL).Lige pt. skriver jeg hvordan man fixer Portugals og Danmarks økonomi i fremtiden.Det ved jeg ingenting om. Edited December 2, 2012 by MamboMads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Du er blevet stærk. MamboMads 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts