Freddy Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Hej, Jeg har valgt at slå løb og styrketræning sammen, da jeg de andre dage træner kampsport. Jeg vil helst ikke lavet noget andet de dage, hvor jeg træner kampsport, så jeg ikke bliver for "tung". Jeg kører programmet som full body. Jeg starter ud med ca. 30 min. interval løb. Det kan fx være 400*10 eller 800*6 med 1 min. pause mellem hvert løb.Styrketræningsprogram:Bænk. 5*5Squat 5*5dødløft 5*5dips 3* failure Pull up 3* failure Barbell bent-over row 3*8Military pres 3*8.Ris/ros? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeCerveau Posted October 5, 2012 Report Share Posted October 5, 2012 Nu har du ikke skrevet noget om, hvor mange gange om ugen du laver styrke/løb.Det er self et øvelsesvalg, som de fleste vil bifalde, men hvis du laver det f.eks. 3 gange om ugen, så bliver det "hårdt" til sidst. Jeg ville nok dele det op. f.eks squat/bænk man, dødløft/skrå bænk ons, squat/bænk igen fredag..Men som skrevet, så ved jeg ikke hvor tit du kører det.Der gælder sådan set lidt det samme med dit intervalløb. Det kan godt blive hårdt, at løbe intervalløb hver gang, og der er større chance for skader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lightmaze Posted October 5, 2012 Report Share Posted October 5, 2012 Mere info er nok nødvendigt, men som udgangs punkt så hold kredsløbs træning og styrke træning adskilt. Og i dit tilfælde er Singles næsten idealt i styrke trænings delen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freddy Posted October 7, 2012 Author Report Share Posted October 7, 2012 Jeg kører programmet tirsdag, torsdag og lørdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts