BarskeBill Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 Da jeg i noget tid har døjet med en dårlig skulder, og efterhånden har prøvet det mest, overvejer jeg at prøve Active Release Technique men kender ikke nogen steder hvor de tilbyder den slags behandlinger. Bor i Aalborg men er jævnligt i Århus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 Skriv til Poul Haacker, evt på fjæsen.Han har vist også en bruger herinde - måske hedder den ptpoul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneB Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 I forhold til din skulder hvad har du prøvet og hvad er du blevet undersøgt for (hvilket tests, røntgen osv). ART kan være effektivt man ikke i alle tilfælde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vastus Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Hvad er Active Release Technique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Brug google. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarskeBill Posted May 27, 2012 Author Report Share Posted May 27, 2012 RuneB:Mit problem er at min højre skulderblad vinger. Jeg har fået taget røntgen og det skyldes ikke at der er nerver i klemme, men at nogle muskler er forkorte. Jeg går til fys cirka hver tredje uge, og laver div. øvelser til at rette op på det, men seks måneder inde i forløbet er der kun sket minimale fremskridt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vastus Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 RuneB:Mit problem er at min højre skulderblad vinger. Jeg har fået taget røntgen og det skyldes ikke at der er nerver i klemme, men at nogle muskler er forkorte. Jeg går til fys cirka hver tredje uge, og laver div. øvelser til at rette op på det, men seks måneder inde i forløbet er der kun sket minimale fremskridt.Skulderblad der vinger kommer for det meste af en stram pectoralis minor, så få lavet en masse udspænding af Og få styrketrænet der holder dit skulderblad på plads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneB Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 det kan lige så godt være trap 3 der mangler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts