ravn725 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 hej alle.jeg er begyndt at ville have lidt mere størrelse på min overkrop, især omkring bryst og skulder ( det øverste af nakken/ryggen ved ikke hvad musklen hedder)så derfor har jeg brug for lidt hjælp til nogle øvelser der er tunge og kan give mig den ønskede muskelmasse.øvelser nu.skulder skulderpress, 3 tungt. håndvægte, løft til side og lige frem.bryst bænkpress 4 tungt. skrå bænk 4 tungt. skrå flyers.og har ingen øvelser til nakken/ryggen.håber nogen kan hjælep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toktz Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Øvelserne vil jeg sige er fine nok. ang. nakken. kan trænes den sådan og til ryg er dødløft en rigtig god øvelse :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravn725 Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 cool, mange tak ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xjyden Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Jeg synes, du skulle spørge nogen fra jyden eller styrkeklubben.Der er en del, som mener, at man skal holde sig fra upright rows (den sidste øvelse på videoen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravn725 Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 okii hvordan kan det være? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vastus Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 okii hvordan kan det være?Risiko for supra spinatus tendinit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toktz Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 ''Risiko for supra spinatus tendinit'' Ja risikoen er der, Men jeg har gjort det i meget lang tid og jeg har ingen problemer haft.Og Btw så kommer det jo af overbelasteles så lad vær med at køre for tungt i starten. Kør en til vendings periode først :DMen personligt syntes jeg det er en super god øvelse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts