jarvig13 Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Så er årets tour begyndt.Lad kommentarene og analyserne flyde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik L Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Kommentar:Det bliver hårdt!Analyse: Contador vinder, da jeg analysere hans ben til at være mest dopet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stinelykke Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Kommentar:Det bliver hårdt!Analyse: Contador vinder, da jeg analysere hans ben til at være mest dopet! Ja altså medmindre han beslutter at spise på Jensen's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Som forventet snuppede Gilbert 1. etape. Han snupper med garanti også 4. etape. Der er INGEN rytter i feltet der formår at præstere selvom alle kigger på ham.Er lidt spændt på at se hvad styrtet til sidst(med omkring 1,9 km til mål) kommer til at betyde for tiden i dag. Normalt bliver ryttere der styrter indenfor de sidste 3 km før mål skrevet samme tid som den forreste gruppe også selvom de måske reelt taber minutter. Contador sad i en gruppe bag den gruppe der styrtede kort før mål, og blev med garanti bremset af dette. Får han godskrevet deres tid?Ingen tvivl om at det bliver en spændende tour, specielt hvis Contador allerede har mistet 2 minutter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik L Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Ja altså medmindre han beslutter at spise på Jensen's Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Deres kylling med fri salatbar ØGER konditallet......:4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 Kan man se touren online? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 Kan man se touren online?Selvfølgelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klausjensen Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 Kan man se touren online?Vil du se det med danske kommentatorer etc, så...:Software: Streamtorrent. Download og install.Gå til (i din almindelige browser): http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=121394∂=sportsKlik så på linket her: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 (edited) Tak for det begge toedit: klaus, er der en speciel streamtorrent du kan anbefale? Jeg har ikke en vildt hurtigt forbindelse, hvis det gør en forskel. Edited July 4, 2011 by Quantanamo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarvig13 Posted July 4, 2011 Author Report Share Posted July 4, 2011 (edited) Men det ligner en meget spændende tour i år.Så mange ser på forhånd ud til at have noget i stængerne i år og der er mange hold som er stærke som hold. Og så at favoritten trods alt er sat 1:40 bagud, det giver jo også noget.Pudsigt er det, at- Contador skal formentlig køre fra Schleck på mindst et bjerg for at nappe resten på enkeltstarten- Schleck skal formentlig køre fra Evans flere gange for at han ikke indhentes af Evans på enkeltstartenDer skal således køres offensivt fra de to største forhåndsfavoritter for at komme øverst på podiet.Og så er der jo alle andre spæneden topkører der bare venter på at andre dumme sig eller de "får lov" til at køre væk da ingen kan køre alle ind:- Frank Schleck- Basso- Klöden- Vino- Kreuziger- Wiggins- Gesink- Gadret- Leipheimer- Vande Velde- Samuel Sanchez Edited July 4, 2011 by jarvig13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klausjensen Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 edit: klaus, er der en speciel streamtorrent du kan anbefale? Jeg har ikke en vildt hurtigt forbindelse, hvis det gør en forskel.Det ved jeg desværre ikke noget om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackmoore Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 jeg savner squatfather TheCzech, klausjensen, hulck and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Det ved jeg desværre ikke noget om. Nevermind - Kermits link virker fint. Thanks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Kermit jeg elsker dig lidt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Kermit jeg elsker dig lidt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Selvom 3. etape ikke er slut er det måske allerede nu værd at kigge lidt på morgendagens etape som slutter på Mur de Bretagne. Hvem der vinder? Gilbert. Jeg kan ikke forestille mig andet end at han vil vinde den etape på sin fødselsdag.Derudover sidder jeg og håber på at vi kommer til at se et angreb fra Contador på netop sidste stigning, for netop at tage bare lidt tid på konkurrenterne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klausjensen Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 jeg savner squatfatherDitto. Og netop under TdF er det værst. Grill-lørdage i min hybel, hvor vi konsumerede store mængder døde dyr og så bjergetaper. Det var tider. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No6bach Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Selvom 3. etape ikke er slut er det måske allerede nu værd at kigge lidt på morgendagens etape som slutter på Mur de Bretagne. Hvem der vinder? Gilbert. Jeg kan ikke forestille mig andet end at han vil vinde den etape på sin fødselsdag.Derudover sidder jeg og håber på at vi kommer til at se et angreb fra Contador på netop sidste stigning, for netop at tage bare lidt tid på konkurrenterne.1. Gilbert2. EvansVoeckler vil selvfølgelig prøve, men kan ikke holde. Rojas kunne måske true Gilbert i en spurt, men han kommer ikke frem til den. Udover det, så har jeg lidt fidus til Horner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Wow, flot flot kørt af Contador i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Fed slutning wooo ærgerligt Frank Schleck ikke røg af, hvor langt er Andy bagud? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarvig13 Posted July 5, 2011 Author Report Share Posted July 5, 2011 Lækker afslutning.Godt at se hvor skarp Evans er i år.Bliver fantom mellem Contador, A. Scleck og Evans.Og ej at forglemme Klöden der ser godt ud.......+ at flere andre stadig ser okay ud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarvig13 Posted July 5, 2011 Author Report Share Posted July 5, 2011 Og flot af Fuglsang. Ligger stadig på 10. pladsen. Smukt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarvig13 Posted July 5, 2011 Author Report Share Posted July 5, 2011 Fed slutning wooo ærgerligt Frank Schleck ikke røg af, hvor langt er Andy bagud?Hvorfor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Hvis jeg mødte Bjarne Riis havde jeg suttet hans lange tynde pik. Derfor. Dr. Durden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarvig13 Posted July 5, 2011 Author Report Share Posted July 5, 2011 Hvis jeg mødte Bjarne Riis havde jeg suttet hans lange tynde pik. Derfor.Helt sort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts