Kermit Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Yo broMega fedt lige at få sat ansigt og krop på Mottaen! Surt at det ikke rullede så godt med dækkene i dag, men sådan er der bare nogle dage. Alligevel flot kæmpet igennem, specielt med tanke på din kørsel i går også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Du, min kære ven MC, er en idiot af dimensioner, når du servere den slags alkohol for mig. Hohoho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 2 flade på 125km er ret godt gået Vi må have Kermit til at sørge for at ruten er overdækket næste år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christianspoer Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Fordi vi svømmede uden vendinger, for at gøre det så realistisk som muligt. Egentligt meget fedt ikke at have pull-offs med. Vi svømmede runder i bassinet, så det blev på sjus med længden. Dog 20x frem og tilbage + siderne med en smule cutoff i hjørnerne. Tror vi har svømmet 1250-1500M.Jeg synes stadig det lyder tosset. Man kan jo alligevel på ingen måde sammenligne bassin og hav/sø-svømning med hinanden. Så nu får man bare det dårligste fra begge verdener. Selvom det er 50m bassin skal man alligevel også dreje ret kraftigt i enderne.Desuden svømmer alle der kan vel crawl? Så er pull-offs også ude af ligningen...Du, min kære ven MC, er en idiot af dimensioner. /fixed (huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted May 30, 2011 Author Report Share Posted May 30, 2011 Jeg synes stadig det lyder tosset. Man kan jo alligevel på ingen måde sammenligne bassin og hav/sø-svømning med hinanden. Så nu får man bare det dårligste fra begge verdener. Selvom det er 50m bassin skal man alligevel også dreje ret kraftigt i enderne.Desuden svømmer alle der kan vel crawl? Så er pull-offs også ude af ligningen...Well, det fungerede meget godt. Intet kommer selvfølgelig i nærheden af den rigtige oplevelse, men som træning synes jeg egentligt det er ok. Vi svømmede mere i en oval, siden vi var 30mand i vandet samtidig, og derved kæmpede om placeringerne. Der blev skåret lidt hist og her, men alt i alt gik det faktisk godt. Heldigvis begynder vandet at blive varmere, så nu står den på udendørs træninger for det meste frem mod Øresunds C, og CC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Hohoho Jeg må lige høre, hvilken slags alkohol vi snakker om, så jeg snarest kan indtage det.Mvh,Rasmus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted May 30, 2011 Author Report Share Posted May 30, 2011 2 flade på 125km er ret godt gået Vi må have Kermit til at sørge for at ruten er overdækket næste år.Tjaa, det var en våd rute i år. Samtidig med det, så er min erfaring at punkteringer kommer i klaser. Har man først fået en, så er den næste uundgåelig. Jeg fangede heller ikke synderen til den første punktering før anden gang, hvor der sad en lille skarp satan dybt inde i dækket. Tror jeg skal have købt et nyt sæt dæk inden for længe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Jeg må lige høre, hvilken slags alkohol vi snakker om, så jeg snarest kan indtage det.Mvh,RasmusMotta var svært tilfreds med de wray&nephew shots jeg serverede for ham Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted May 30, 2011 Author Report Share Posted May 30, 2011 Motta var svært tilfreds med de wray&nephew shots jeg serverede for ham Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Det skal vi indtage snarest igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Det skal vi indtage snarest igen!ONSDAG! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 ONSDAG!Ikke bare helt sikkert, men HELT SIKKERT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Ikke bare helt sikkert, men HELT SIKKERT!HELT SIKKERT 100!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Hvornår er I der onsdag?Jeg regner med at komme, men skal være klar til hr. Torsdag, så regner ikke med at være der til klokken fisse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Hvornår er I der onsdag?Jeg regner med at komme, men skal være klar til hr. Torsdag, så regner ikke med at være der til klokken fisse.Jeg skal arbejde, så jeg er der fra start til slut - huhu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Hvornår er I der onsdag?Jeg regner med at komme, men skal være klar til hr. Torsdag, så regner ikke med at være der til klokken fisse.Jeg er der nok fra kl. 16! Og jeg regner også med at LaMotta er der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Hihi der er jeg stadig på arbejde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted May 31, 2011 Author Report Share Posted May 31, 2011 Fyr den af i Mottas Log Torsdag kl 15-16ish lægger jeg mig på Panumse Plænen med en bajer i hånden og en blondine under armen :4mewantfood: Trænings Igår5x2000M Intervaller på Øbro Stadion + Opvarmning/Nedkøling = 14Km i benerne.Trænings Imorges1250M Svømning Open Water BOOOM!! Kæft det var koldt igen, men der var kaffe og basser til de morgen friske. :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Fyr den af i Mottas Log Torsdag kl 15-16ish lægger jeg mig på Panumse Plænen med en bajer i hånden og en blondine under armen :4mewantfood: Okay - vi mødes bare ved 15 tiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted June 1, 2011 Author Report Share Posted June 1, 2011 Styrketræning idag,Normalt ville jeg ikke gide logge denne form for træning, da den egentligt er uendeligt kedelig og uinteressant, men idag føler jeg lyst til at delagtiggøre mine kære loglæsere i hvilken form for styrketræning jeg laver for tiden. Det er ikke særlig BB agtigt, men noget der virker.Cardio (Eller opvarmning, men til ære for Spoer er dette Cardio)5min Cykel - lvl 5 - UhahauahahaSquat + Foam Roll2x15@60kg + Rulle/RulleLeg Ext + Foam Roll2x15@10/10 + Rulle/RulleLeg Curls + Foam Roll2x15@10/10 + Rulle/RulleChins + Lat Pulldowns + Triceps Ext8 + 15 + 15 @whateverDittoCurls + RDR + Laterals2x15@15kg + 2x12-15@15kg + [email protected]Dips1x15Hypers2set/Done Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted June 2, 2011 Author Report Share Posted June 2, 2011 Træning igår:3x1000M Interval med 4.45-5.00 i snit. Stoppede efter 3, da jeg begyndte at føle irritation omkring skinnebenet, og derfor ikke ville forcere noget. Træning idag:SvømningOp kl 5.20 og pakke taske, afsted til svømning i Svanemøllebugten med alle FDK'erne. I vandet kl 06:00, svømmede 1500M. Da jeg kom op frøs jeg helt sindssygt, og skyndte mig hjem for at spise/få varmen inden dagens cykeltur.Cykling80Km-90Km små 3timer i sadlen. CC ruten 1x. Meningen var 2x, men igen pga skinnebenene tog jeg det med ro, og fulgte min intuition om at lade dem få ro.Træning i eftermiddag:DISTORTION! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 Var cyklingen et fællesarrangement?I morges mødte jeg en helvedes masse tricykler men alle uden nummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted June 3, 2011 Author Report Share Posted June 3, 2011 Var cyklingen et fællesarrangement?I morges mødte jeg en helvedes masse tricykler men alle uden nummer.Det kan meget vel have været os. Tror vi var 40-50stk der trillede ud af strandvejen ved en 0800 igår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted June 4, 2011 Author Report Share Posted June 4, 2011 Restitutions dag igår, lavede vitterligt intet. Efter en lang dag i solen faldt jeg om ved 22.30 tiden, og har svoet som en sten indtil kl 0900. Tror virkelig kroppen har brug for at slappe af, selvom jeg ikke føler jeg overtræner. Dog vil jeg lytte til de signaler den sender, og træner med fornuften frem for hovedet under armen. Idag har jeg ingen planer haft, og derfor var det naturligt at finde på lidt træning. Løb er stadig et stort problem, og jeg ville gerne have løbet en 15-20km i weekenden, men benene føles slet ikke som om de kan bære den byrde. Ift Øresunds Challenge, så må vi bare klare os igennem så godt som muligt, og se det som et træningspas fremfor et decideret løb. Målet er at gennemføre, og føle sig godt tilpas når løbet er gennemført.Som sagt, så stod den på træning idag. Overvejede cykling, men fik lavet en aftale om at cykle imorgen i stedet med min La Marmotte makker, så tager en tur der. Svømning var den eneste ting tilbage, så pakkede tasken og tog ned til SvaneMøllen for at plaske lidt. Fandt en fin tur frem og tilbage mellem to moler. Turen tog 12-14min, og svømmede den 3x. Vil tro den er et sted mellem 500-750M, så 1500-2250M svømning. Alt i alt fint, og godt at få mere vandføling. Det er kedeligt at ligge der og plaske alene, så lavede lidt forskellige fartlege etc. Desuden er der en masse sjove ting man kan kigge på nede på bunden sammenlignet med en svømmehal!Svømning:2000M - 45minHjem - SkiftCore-Træning45minBUM!/Motta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted June 6, 2011 Author Report Share Posted June 6, 2011 Weekenden har mest af alt stået i afslapningens tegn. Kroppen har ikke rigtigt gidet noget som helst, så har taget den med ro. Har fået pest i skinebenene, så det er jo bare fedt! De kan få lov til at brænde op i helvede. Igår svømmede jeg lidt mere for at holde kondien ved lige. Jeg tog Øresunds Challenge ruten, bare baglæns. Fin tur!Svømning:2000M/Dones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts