Dennis1992 Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 (edited) 33 Edited July 18, 2010 by Dennis1992 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1992 Posted July 16, 2010 Author Report Share Posted July 16, 2010 så må i godt skrive en kommentar :Di må meget gerne være kritiske :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Hvad med nogle stats?Højde, vægt, fedtprocent før og efter.Måske nogle kommentarer fra dig om hvad dine mål er.Alder kan jeg næsten gætte. Det er sådan lidt tilfældigt hvis folk bare skulle kommentere på hvad de synes du mangler ud fra deres subjektive vurdering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1992 Posted July 16, 2010 Author Report Share Posted July 16, 2010 17 århøjde 181start vægt 58vægt nu 67 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KongKent Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Det ser skam fint ud. Umiddelbart ligner det, at langt de fleste af de 9 kilo er røget på som muskelmasse. Både arme, skuldre og bryst er blevet større. Så klap dig selv på skulderen... og bliv så ved af samme spor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athlete X Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 God solid fremgang. Well done! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 jeg kan bedst lide billede 1 & 3, for jeg er større end ham :Dej det ser godt ud, især arme, skuldre, bryst :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarlS Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Det ser godt ud!Jeg har selv trænet snart 9 måneder, og ved sku ikke helt hvad jeg synes om min egen fremgang. Jeg har været for dårlig til at holde mig til en god kost, og har desuden drukket aaalt for meget.Jeg har ikke direkte nogen "før" billeder, men kunne da være sjvot at poste nogle gamle badeferie billeder også nogle efter billeder her om 3 måneders tid.Har personligt holdt mig til en "cut" diet her i sommer perioden, men jeg har grebet det forkert an, og haft dårlige forhold til at opretholde en madrutine (grundet lange køreture med arbejdet, og hele dage ude af huset 6-20).Men bliv endeligt ved med at træne! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 og har desuden drukket aaalt for meget.Kan man ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarlS Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Kan man ikkeEn ting er hvad der er godt for sjælen, en anden er hvad der er godt for kroppen :PDe to er ikke altid forenelige hehe ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ibroken Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Stor fremgang på armene. Fortsæt med det ;)Vi burde oprette en tråd med sån slags før/efter billeder, hvis folk har dem liggende. Tror jeg har nogle fra dengang jeg startede...Anyways, godt gået ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts