brinch93 Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 (edited) Hej en af mine venner siger at, hvis man løber en tur, hvor man kan mærke mælkesyren, kan man træne armene, hvor mælkesyren går der op og sætter sig, så de ser større ud.Nogen der gider og give mig nogle gode argumenter mod det han siger, eller overbevise mig om at den (idiotiske) tankegang er rigtig :)? Edited May 29, 2010 by brinch93 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Hej en af mine venner siger at, hvis man løber en tur, hvor man kan mærke mælkesyren, kan man træne armene, hvor mælkesyren går der op og sætter sig, så de ser større ud.Nogen der gider og give mig nogle gode argumenter mod det han siger, eller overbevise mig om at den (idiotiske) tankegang er rigtig :)?Er din ven selv ude af stand til at se det åbenlyst tåbelige i hans mening? Jeg synes det må være hans lod at komme med nogle argumenter for hvorfor det hænger sådan sammen da det er gennemført idiotisk.Mælkesyre er ikke bare sådan noget der flyder rundt i kroppen og 'sætter sig' og hvis noget skulle få dine arme til at se større ud efter du har trænet dem er det nok det øgede tonus skabt af blodtilstrømning til det arbejdende væv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted May 29, 2010 Author Report Share Posted May 29, 2010 Er din ven selv ude af stand til at se det åbenlyst tåbelige i hans mening? Jeg synes det må være hans lod at komme med nogle argumenter for hvorfor det hænger sådan sammen da det er gennemført idiotisk.Mælkesyre er ikke bare sådan noget der flyder rundt i kroppen og 'sætter sig' og hvis noget skulle få dine arme til at se større ud efter du har trænet dem er det nok det øgede tonus skabt af blodtilstrømning til det arbejdende væv.Tak for svaret :Dundrede mig også lidt over, hvordan han ville have det i armene, for jeg har skinedbensbetændelse og detgør afsindig ondt, så jeg kunne forstille mig, det må være den samme følelse i armene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Træningshjernen Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Jeg må sige, det er noget af det mærkeligste hjemmebryg, jeg nogensinde har hørt :D Jeg tror sku, jeg skriver den ned i min "Sjove hjemmebryggede motionstip"-bog :) Den er helt deroppe med.. Hvis du vil tabe dig, skal du kun træne i "fedtforbrændingszonen" på 65 % af max.Træningshjernen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted May 29, 2010 Author Report Share Posted May 29, 2010 Jeg må sige, det er noget af det mærkeligste hjemmebryg, jeg nogensinde har hørt :D Jeg tror sku, jeg skriver den ned i min "Sjove hjemmebryggede motionstip"-bog :) Den er helt deroppe med.. Hvis du vil tabe dig, skal du kun træne i "fedtforbrændingszonen" på 65 % af max.Træningshjernen HAHAHAHAA xD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted May 29, 2010 Author Report Share Posted May 29, 2010 Jeg må sige, det er noget af det mærkeligste hjemmebryg, jeg nogensinde har hørt :D Jeg tror sku, jeg skriver den ned i min "Sjove hjemmebryggede motionstip"-bog :) Den er helt deroppe med.. Hvis du vil tabe dig, skal du kun træne i "fedtforbrændingszonen" på 65 % af max.Træningshjernen jeg kan spørge ham om han har andre gode råd :P? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Træningshjernen Posted June 13, 2010 Report Share Posted June 13, 2010 Hehe.. Ja, helt sikkert. Jeg vil gerne høre noget mere. Jeg gemmer det til en kedelig regnvejrsdag, så kan jeg tage det frem og more mig lidt Træningshjernen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted June 13, 2010 Author Report Share Posted June 13, 2010 Hehe.. Ja, helt sikkert. Jeg vil gerne høre noget mere. Jeg gemmer det til en kedelig regnvejrsdag, så kan jeg tage det frem og more mig lidt Træningshjernen tror vidst også en anden af mine venner har sagt man kan træne sig til 2-, 4-, 6-, 8-, 10-, eller 12-pack. Vi snakker kun om de midterste mavemuskler nu og ikke dem i siden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted June 13, 2010 Report Share Posted June 13, 2010 tror vidst også en anden af mine venner har sagt man kan træne sig til 2-, 4-, 6-, 8-, 10-, eller 12-pack. Vi snakker kun om de midterste mavemuskler nu og ikke dem i siden Kan man ikke det da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brinch93 Posted June 13, 2010 Author Report Share Posted June 13, 2010 Kan man ikke det da?det er vist bestemt ved hvor mange muskelfiber man har. og man kan mindst have 6-pack, så hvis man kun kan se 4, er det fordi de sidste 2 ikke er ordentlig trænet. Men jeg er ikke sikker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo th Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 kan man så træne maven til en 18pack hvis man bruger anaboler???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
venaN Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 kan man så træne maven til en 18pack hvis man bruger anaboler???? Det er almindelig kendt, at man får flere muskler, jo mere man træner. Jeg har hørt at Ronnie Coleman pt. er oppe på 1 milliard muskler... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.B Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Jeg er ked af at sige det, men dine venner er nogle idioter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 det er vist bestemt ved hvor mange muskelfiber man har. og man kan mindst have 6-pack, så hvis man kun kan se 4, er det fordi de sidste 2 ikke er ordentlig trænet. Men jeg er ikke sikker Faktisk findes der mennesker med 4-pack, men det er genetisk bestemt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
troels KI Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Faktisk findes der mennesker med 4-pack, men det er genetisk bestemt.Det er jo farligt at sige sådan noget! Hvis der er nogle nybegyndere der læser det, så giver de helt sikkert deres gener skylden for at de ikke kan se de "to nederste mavemuskler" Tråden burde skifte navn til "sjove myter om kost og træning" hehe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts