Philty Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Jeg har en Kettler Golf E motionscykel. Jeg har vel haft den i 5-6år, men først begyndt at bruge den her i efteråret (Det er egentlig fruens). Den har kørt ca. 3.000km. Når modstanden kommer op på omkring 15 forsvinder den næsten helt. Jeg har i nogen tid undret mig over at ved niveau 11 og opefter sker der næsten ingen øgning i modstanden, men dog øgning. Men nu med et desideret fald i modstanden må jeg erkende, at der et problem.Er der nogen, der ved, hvad der kan være galt og om det kan repareres? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Rye Tengstedt Posted October 22, 2012 Report Share Posted October 22, 2012 Jeg har en Kettler Golf E motionscykel. Jeg har vel haft den i 5-6år, men først begyndt at bruge den her i efteråret (Det er egentlig fruens). Den har kørt ca. 3.000km. Når modstanden kommer op på omkring 15 forsvinder den næsten helt. Jeg har i nogen tid undret mig over at ved niveau 11 og opefter sker der næsten ingen øgning i modstanden, men dog øgning. Men nu med et desideret fald i modstanden må jeg erkende, at der et problem.Er der nogen, der ved, hvad der kan være galt og om det kan repareres?En sandsynlig mulighed er at det er strømforsyningen. De er fra starten udstyret med en lidt for svag strømforsyning (18Volt). Skift til en 24 Volt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts