Juvic Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Hej MOL'er.Jeg er begyndt til Crossfit i Århus, som lige er flyttet ind i nogle større lokaler på havnen. Vi er i den heldige situation, at der er rigtig mange medlemmer efterhånden, men desværre er der ikke nok udstyr.Pt. har vi 5 Barbells med tilhørende 300kg i vægt skiver og en del Kettlebells. Jeg vil høre Jer ad, om I evt. kender nogle gode steder at købe brugt udstyr eller hvor nyt er godt og billigt, at købe.Ting som flere vægtløfter stænger ved jeg er et stort ønske, men også nogle dødløft rapo'er og racks er også højt på ønskelisten.Så kender I gode steder at købe udstyr - brugt som nyt - eller har I evt. selv noget I sælger billigt så giv endelig lyd fra Jer :)VhJoakim Vester Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cookie_sq Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Hej MOL'er.Jeg er begyndt til Crossfit i Århus, som lige er flyttet ind i nogle større lokaler på havnen. Vi er i den heldige situation, at der er rigtig mange medlemmer efterhånden, men desværre er der ikke nok udstyr.Pt. har vi 5 Barbells med tilhørende 300kg i vægt skiver og en del Kettlebells. Jeg vil høre Jer ad, om I evt. kender nogle gode steder at købe brugt udstyr eller hvor nyt er godt og billigt, at købe.Ting som flere vægtløfter stænger ved jeg er et stort ønske, men også nogle dødløft rapo'er og racks er også højt på ønskelisten.Så kender I gode steder at købe udstyr - brugt som nyt - eller har I evt. selv noget I sælger billigt så giv endelig lyd fra Jer :)VhJoakim VesterJeg kan lige spørge hvor vi i AAK bestiller fra, tror vist også vi får det en spids billigere fordi vi er en forening eller sådan noget i den stil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted March 3, 2010 Author Report Share Posted March 3, 2010 Jeg kan lige spørge hvor vi i AAK bestiller fra, tror vist også vi får det en spids billigere fordi vi er en forening eller sådan noget i den stil.Det ville være super fedt hvis du gad det Cookie. :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted May 4, 2011 Author Report Share Posted May 4, 2011 Jeg kan lige spørge hvor vi i AAK bestiller fra, tror vist også vi får det en spids billigere fordi vi er en forening eller sådan noget i den stil.Hey CookieWell det er en gammel tråd det her, men ikke desto mindre er den stadig meget aktuel. Fik du nogensinde spurt i AAK ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cookie_sq Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Hey CookieWell det er en gammel tråd det her, men ikke desto mindre er den stadig meget aktuel. Fik du nogensinde spurt i AAK ?Kan jeg da ikke huske :-)Spørger igen en af dagene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Durden Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Kan I ikke evt. lave nogle "hængende racks"? Eller lignende anordninger med kæder?Og så synes jeg I skal få jer en rigtig parallelbarre 200ish høj, 60ish bred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cookie_sq Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Kan jeg da ikke huske :-)Spørger igen en af dagene.Dengang fik man 25% rabat fra eleiko hvis man var medlem af dansk VL forbund, men rabatten er vist faldet til 10 nu + der er vist kommet en under leverandør i DK... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts