Rasmus G Posted October 14, 2009 Author Report Share Posted October 14, 2009 Jeg fandt lige den her efterladte log. Jeg tror, jeg vil skrive lidt i den igen, hi hi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenz Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 The G-man is back! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 18, 2009 Author Report Share Posted October 18, 2009 The G-man is back!Sådan da Min krop er efterhånden 50% alkohol - men det har åbenbart en positiv indvikning på styrke og vægt Skal træne i morgen, så vil forsøge at få opdateret loggen der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Sådan da Min krop er efterhånden 50% alkoholHvad er de sidste 50%? (Jeg er nået op på 65%, men tager også snart en friweekend) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 27, 2009 Author Report Share Posted October 27, 2009 Hvad er de sidste 50%? (Jeg er nået op på 65%, men tager også snart en friweekend)Jeg tror, at de sidste 50% er en blanding af kebab, kondensvand og kakao! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 27, 2009 Author Report Share Posted October 27, 2009 Keep their heads ringin'!Nå, min træning kører udmærket i øjeblikket - så hvorfor ikke logge? Jeg er stadig ikke stærk eller stor, men jeg er på rette vej Træning - 26/10-09Bænkpres : 1x8@30kg1x8@50kg4x5@80kg1x4@80kgOH Chinups :3x8@bwBox Squat :1x6@50kg1x6@70kg2x6@80kgChambered DB Row :2x8@24kgDB Shoulderpress :2x8@24kgDB Hammercurl :2x8@22kgCG Bænk :2x8@50kg+ mave og deltgøgl..Fin træning! Booshakaalaaya! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 28, 2009 Author Report Share Posted October 28, 2009 - I don't wanna ill, I just wanna chillAnd keep my hand around a 100 dollar bill - Large ProfessorHej! Så fik jeg sørme trænet igen. Jeg har ikke noget spændende at berette om i dag Træning - 28/10-09Bænkpres :1x8@30kg1x8@50kg5x5@80kg - Inc Bænk :2x12@40kg Pulldown :1x8@70kg2x6@75kgSeated Row :3x8@75kgCG Bænk :1x8@50kg2x6@55kgDB Preacher Curl :3x8@18kg - Da pump in da biznipz! Lateral Raise : 2x10@12kg+ mave og lændegøgl..Fint! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 1, 2009 Author Report Share Posted November 1, 2009 Simon Says, GET THE FUCK UP!Jeg trænede en smule i dag - men sparer kræfter til i morgen Jeg har desuden ondt flere steder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 4, 2009 Author Report Share Posted November 4, 2009 Woops, lige en hurtig update af det væsentlige fra mandagens træning!Bænkpres : 1x8@30kg1x8@50kg2x5@80kg[email protected] PR - Chinups OH :2x5@bw+10kg1x8@bwOver and out! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 5, 2009 Author Report Share Posted November 5, 2009 (edited) I was booooorn by the river - in a little tent!Jeg hader mit studie lige nu. Fagene siger mig intet, og jeg kan slet ikke motivere mig selv til at gøre en indsats. Men jeg ved også, at jeg er for doven til at starte på noget nyt, så det er bare at fortsætte PS. Folk på studiet er pisse rare!Jeg så i øvrigt Claus Flensborg til træning i dag - han er puny.Træning - 5/11-09Bænkpres :1x8@50kg - Min venstre skulder gør SÅ NAS..1x5@70kg1x5@80kg[email protected][email protected]Leg Extensions :2x8@65kg - Min lænd er fucked, så ingen SquatOH Chinups :2x8@bwDB Chambered Row :2x8@26kgDB Lateral Raise :2x8@12kgEvil Wheel (på knæ):1x15@bwJa, jeg er lidt sørgelig for tiden. Jeg har ondt i; Venstre skulder, højre albue, lænden og højre biceps. Edited November 5, 2009 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenslyn17 Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Jeg hader mit studie lige nu. Fagene siger mig intet, og jeg kan slet ikke motivere mig selv til at gøre en indsats. Men jeg ved også, at jeg er for doven til at starte på noget nyt, så det er bare at fortsætte PS. Folk på studiet er pisse rare!Du er bestemt ikke alene! Det er frustrerende at opleve sig selv sidde og bruge sine dage på det rene ingenting, når man er håbløst bagud med læsningen, som faktisk slet ikke bliver kigget på... selv er jeg ikke så nervøs for, at eksamenerne i denne omgang skal gå nogenlunde, men langsigtet kan det blive et reelt problem, at man ikke kan finde motivationen :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 16, 2009 Author Report Share Posted November 16, 2009 Jens Lightning -> Jeps, det er frustrerende! Men nu har jeg 'sidste' skoledag i morgen - og så har jeg 'fri' til februar. (Skal lige skrive en 20 siders opgave imens). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 16, 2009 Author Report Share Posted November 16, 2009 (edited) - I don't remember you looking any better, but then again I don't remember you.Agrh, en dag fyldt med syre! Er lige startet på HST, agrh!Har holdt lidt pause, da min krop brokkede sig voldsomt. Min skulder er blevet bedre, med min højre albue er stadig slem - too bad! HST Dag 1 - 15 reps - 16/11-09Bænkpres :1x8@30kg2x15@50kgDB Inc Bænk :2x15@18kg - THE BURN Chinups OH :1x8@bwDødløft : 2x5@50kgYates Row :2x15@50kgSquat :1x15@30kgMilitary Press :2x15@20kg - Agrh, mine skuldre.. DB Curl :1x15@12kg1x?@12kg - Jeg syrede for vildt og mistede al fornemmelse for reps.. DB LTE :1x15@26kg - Albue siger; av av av.. DB Lateral Raise :1x15@8kg+ maveJeg er slet ikke vant til så mange reps - det syrede for ondt. Edited November 17, 2009 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 27, 2009 Author Report Share Posted November 27, 2009 Ja, okay. Jeg er ikke så sej til at opdatere min log, måske fordi jeg heller ikke får trænet. Min ryg skriger af smerte - og jeg er generelt bare for doven.Kom nu, kom nu, kom nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted December 23, 2009 Author Report Share Posted December 23, 2009 RANDERS TRIBUTE TRAINING SESSION! Boom! Jeg købte mine sidste julegaver i Randers i dag i et inferno af Canadian Goose og Nike Shox - home sweet home! Dette skulle selvfølgelig fejres med en fransk + cocio fra Pølsehuset, som er et af de finere spisesteder i Randers Midtby. Da jeg havde straffet dunken måtte det være passende med en kort spadseretur hen til FitDk Randers, som er et af i hvert fald 8(!) forskellige centre i Randers.Allerede da jeg kom ind mærkede jeg den gode stemning, da de to unge skanks bag disken (ca. 20 somre) snakkede om, at kælke ikke er, som de var engang, og at de fik ondt i armene af at trække deres små poder, som vist hed Magnus og Lukas. Good fun. De syntes mit medlemskort så sjovt ud, og jeg forklarede dem, at jeg kom fra Århus. Her faldt stemningen mærkbart, og jeg følte, at de var truede af det overlegne intellekt, jeg måtte besidde, da jeg faktisk havde fundet en vej ud af Randers (Bus 118).Nå, men for at holde mig til de lokale skikke (og spare min meget, meget ømme lænd), blev det en sand Randers Tribute Træning!DB Inc Bænk :1x8@18kg2x6@34kgDips :3x8@bwLeg Extensions :2x8@65kg - Jeg spiller jo os' fo'bold, ikke..Læg i avantgarde maskine :1x8@20kg1x8@40kgChinups :1x8@bw - Hvis jeg bliver for bred, så kan jeg ikke passe min Ed Hardy tee!Cable Row :2x8@70kg - Lænden sagde av, og ryggen ser folk jo heller ikke! DB Lateral :2x8@13kgJeg følte lidt, at min træning blev for avantgarde, og så er der kun en udvej..Gun-attack-Randers-style!Seated Inc Hammercurl :2x8@16kgCable Curl :2x8@50kg.. og selvfølgeligBB Curl i Squatrack :2x10@28kgDer var en masse gamle kendinge dernede, som var med til at holde min gejst oppe! Og nu skal der bare hygges de næste dage, selvom jeg i morgen aften skal være julemand for mine små nevøer og min niece - oh god. Krumborg, MamboMads and hansen.j 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted December 26, 2009 Author Report Share Posted December 26, 2009 Crap - jeg er ved at blive syg. Jeg har ikke været syg i årevis, men sidder nu med ondt i halsen og en lille smule feber Måske var det ikke så smart at løbe rundt i kulden i nat uden så meget tøj på Blev i øvrigt frontet i Randers i nat af en ung knøs, der kommer op til mig, da jeg står og venter på en ven foran en bar. "Hey! Var det ikke dig, der meldte min ven til politiet?". Jeg flækker i et kæmpe grin, da jeg straks fik associationer til PROL-tråden. I min brandert får jeg dog sagt, "Jeg tror ikke, du er stor nok til at true mig" - set i henhold til de 55kg han maximalt har vejet. Han fatter åbenbart hentydningen og går tilbage til sin prol-kost, som står midt ude på vejen, da hun åbenbart ikke er gammel nok til at komme ind nogen steder. Krumborg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenz Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Blev i øvrigt frontet i Randers i nat af en ung knøs, der kommer op til mig, da jeg står og venter på en ven foran en bar. "Hey! Var det ikke dig, der meldte min ven til politiet?". Jeg flækker i et kæmpe grin, da jeg straks fik associationer til PROL-tråden. I min brandert får jeg dog sagt, "Jeg tror ikke, du er stor nok til at true mig" - set i henhold til de 55kg han maximalt har vejet. Han fatter åbenbart hentydningen og går tilbage til sin prol-kost, som står midt ude på vejen, da hun åbenbart ikke er gammel nok til at komme ind nogen steder.Haha max fedt..! Så kender man Randers igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 6, 2010 Author Report Share Posted January 6, 2010 (edited) Jeg har forsøgt at ændre mit program, så jeg får en anelse mere volumen med. Faktisk er min work capacity så lav, at det er laughable! Derudover forsøger jeg at tage lidt hensyn til min meget, meget skrøbelige lænd...Træning - 4/1-10DB Flad Bænk :1x10@24kg3x10@30kgDips :3x6@bw - Jeg er så tung i røven Chinups :2x8@bw1x5@bwMachine Row :3x8@60kgHyperextensions :2x8@bw Lunges : 3x5@40kg - Hold kæft hvor det river i røven!Læg i Smith : 2x8@50kg+stang1x8@55kg+stangKB Skulderpres :1x10@20kg1x8@20kgDB Lateral Raise :2x8@12kgPreacher Curl :4x8@28kg - Helt stegt!Ret fin træning. Vægten sagde 77kg. Edited January 6, 2010 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 9, 2010 Author Report Share Posted January 9, 2010 Min lænd har det efterhånden så skidt, at selv de mindste gøremål i hverdagen gør ondt Må hellere se det som et tegn på, at jeg skal få set på den. Øv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 15, 2010 Author Report Share Posted January 15, 2010 Vince Carter Tribute!Lænden har fået det bedre, hvilket muliggør mere træning. Jeg har trænet et par gange, men har ikke lige fået logget, så det må I undvære. (I fem læsere derude!)DB Bænk :1x8@24kg2x8@34kg - Boom, Tomahawk JAM!Dips :2x8@bwPullups :1x8@bw - Her mistede jeg al energi. Oh, DENIED!Cable Row :2x10@50kg - Så strict at selv Jane Fonda ville sige, "Så stopper du!".DB Lateral Raise :2x8@12kgHavde ingen energi i dag, men ville alligevel ned og smage på vægtene. Boom, 360' JAM! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted February 18, 2010 Author Report Share Posted February 18, 2010 Jeg drømte sidste nat, at jeg nappede 45 chins i streg. Det må være et tegn på, at jeg skal i gang med træningen igen!Pavel GUNS program! Boom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted February 22, 2010 Author Report Share Posted February 22, 2010 CLUB TROPICANA TRIBUTE!You know where drinks are free? Club Tropicana!Date : 22/2/2010 - Location : Fitness DenmarkDips :5x5@bwBox Squat :3x8@60kg - My back is sore, maybe I bend over too much? (GET IT?)Calves :2x8@115kg Chinups :5x5@bw Evil Wheel :2x8@bw - My abs are gonna get me some fast love!Military Press :5x5@35kg - Oh so easy! Rear Lateral Raise :5x5@10kgCombined with;Lateral Raise :5x5@10kg Awww... SO GOOD! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted February 25, 2010 Author Report Share Posted February 25, 2010 (edited) En knap så tropicanistisk træning i dag. Men i morgen / i dag skal jeg ind at høre om tilvalg til min bachelor, det skal nok blive spændende Date : 24/2/2010 - Location : Fitness DenmarkDips :13x5@bwBox Squat : 3x6@70kgSeated Row :10x5@60kg - Der var et eller andet helt i vejen med maskinen, den er vist ikke blevet smurt i dette årtusinde Standing Calves :1x8@115kg1x8@125kgCAT Bænkpres :3x5@60kg - Bænken var kronisk optaget, så den kom først sent ind i programmet.1x15@50kgDB Curl :13x5@14kgDB Lateral Raise :5x5@14kgFint! Edited February 25, 2010 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted February 27, 2010 Author Report Share Posted February 27, 2010 Jeg havde en lorte træning i går, da min ryg går i stykker efter få sæt bryst. Flot. Til gengæld fik jeg fjas om aftenen, og det skal man ikke kimse af. No6bach, Baron Bandit and ninjabo 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 2, 2010 Author Report Share Posted March 2, 2010 (edited) Jeg trænede mandag, men har ikke gidet at opdatere. Men det skal jeg nok gøre i morgen! Altså morgendagens træning! Ikke den fra mandag - den var rådden, øv! Edited March 2, 2010 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts