ptpoul Posted August 25, 2008 Report Share Posted August 25, 2008 Jeg begynder på Aarhus Universitet i morgen (Medievidenskab), så ved ikke hvor meget træning, der bliver plads til den kommende uge Trænede i lørdags - men det blev bare til lidt lal! Denne her serie skal dog lige nævnes;Pullups :1x3@bw+15kg1x2@bw+25kg - Det er muligvis PR!Du bliver aldrig pimp med mindre du træner seriøst året rundt.Get on it :4flex: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted August 30, 2008 Author Report Share Posted August 30, 2008 Du bliver aldrig pimp med mindre du træner seriøst året rundt.Get on it :4flex:RUS-tur = øl = dårlig kost = maximal ynkelignessMen nu er jeg snart på den igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quads Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Bænkpres :1x8@20kg1x8@40kg1x5@60kg[email protected] - Fin power! Og især de to sidste var rigtigt gode Squat til høj boks :1x8@51kg1x6@71kg2x6@81kg - Meget nemt Chinups :2x8@bw+5kgDB Inc Bænk :2x8@30kgYates Row :1x8@61kg[email protected]DB Seated Skulderpres :1x8@22kg1x4@24kg1x6@24kgDB Inc Seated Hammercurl :2x8@18kg - :4thumbup: BB Fransk Pres :1x8@38kg[email protected]DB Lateral Raise : 2x8@11kgDB Rear Lateral Raise :2x8@10kg+ Læg og Mave!Hvor lang tid er du om sådan en routine? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted August 30, 2008 Author Report Share Posted August 30, 2008 Hvor lang tid er du om sådan en routine?Cirkus 1½ time i snit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted September 1, 2008 Author Report Share Posted September 1, 2008 (edited) Begynder at logge igen snarest! Skal bare lige tage mig sammen! Edited September 1, 2008 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted September 13, 2008 Author Report Share Posted September 13, 2008 (edited) Jeg er ret doven! Studiet tager meget tid, så træningen er ikke prioriteret så højt lige nu - men det kommer! Edited September 13, 2008 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted September 20, 2008 Author Report Share Posted September 20, 2008 Træning - 20/9-08Det blev til lidt lal i dag!DB Bænk :1x8@24kg1x8@32kg2x8@34kg - De største håndvægte i centeret DB Skulderpres :1x8@24kg2x5@26kg - Wooo!Trænede også en masse andet, men jeg orker ikke at skrive det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted October 2, 2008 Author Report Share Posted October 2, 2008 Jeg er begyndt at dødløfte en smule igen. Men jeg tager det stille og roligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 23, 2009 Author Report Share Posted January 23, 2009 Jeg har aldrig været større end nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cache Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 I en sms jeg har skrevet lørdag nat, står der, "Du skal være den ultimative playboy inden ét år". Det er selvfølgelig ret ambitiøst, men jeg giver det forsøg, og vil prøve at nå målet!Du har jo også hele fem måneder til at nå dit mål, og med den indsats du lægger for dagen skal du nok nå det.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 Du har jo også hele fem måneder til at nå dit mål, og med den indsats du lægger for dagen skal du nok nå det.... Jeg skal også lære, at jeg aldrig skal have min mobil med i byen Jeg træner faktisk regelmæssigt, men er som altid useriøs med det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 5, 2009 Author Report Share Posted March 5, 2009 Træning i dag;DB Pres :2x8@34kg - Største håndvægte i centeret. Chinups :2x8@bwHammercurl :2x6@22kgLidt udvalgte ting fra dagens træning. Min træning kører i øvrigt fint - har aldrig været større og stærkere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptpoul Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Træning i dag;DB Pres :2x8@34kg - Største håndvægte i centeret.Find dig et nyt center Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted March 5, 2009 Author Report Share Posted March 5, 2009 Find dig et nyt center Oh yeah! Rykker til Århus snart - og så må jeg lige kigge rundt. Ender nok med at blive AUS eller Fitness World. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts