Oksen fra Århus N Posted June 11, 2015 Report Share Posted June 11, 2015 Man må da godt nok sige, at Anton Kraft fyrer den af!Et yderst umage par, men også lidt cool, på en sær måde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 11, 2015 Author Report Share Posted June 11, 2015 ONSDAG 10. JUNI Der blev trænet i går, og den stod på ben igen. Det var utrolig lækkert vejr, og jeg vil tro det var årsagen til, at der ikke var så mange da jeg tjekkede ind omkring kl. 21.00. Kunne se at "mit skab" var taget, så jeg regnede med, at "hun" allerede var der. Det viste sig senere, at det var "hun" ikke - så der er tilsyneladende flere der gerne vil bruge "mit skab"! Startede ud med en let opvarmning uden vægt, men bare mobility. Jeg måtte diskret stjæle "min bænk", vil helst bruge den fra PENDLEY. Der er et par gutter, der godt kan lide at bruge den til at sidde på i deres pauser ... Men de sagde ikke noget da jeg tog den, kiggede kun lidt. De virker meget søde, selvom deres teknik ikke er super god. Fik lidt nervøse trækninger af at se den udføre squats tæt på fail, men det skete heldigvis ikke. Først senere da jeg gik over for at minde dem om, at de havde glemt deres høretelefoner ved squatracket, så sagde den ene "ja, det er fordi vi er busy failing her" mens de kørte leg press. Så grinede vi alle sammen. Tror vi er venner nu, for da de gik, fik jeg store smil og vink.Der var ingen tilstede fra BB.dk, men ham den midaldrende fyr i røde joggingbukser fra i går var der igen! #dagens#ppMUSKLER KB BULGARIAN SPLIT SQUAT6X10X12KB S-L DL6X15X14KB WALKING LUNGES6X20X12LYING LEG CURL6X10X27,5CARDIO20 MIN. POWER WALK 5,3/9% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 11, 2015 Author Report Share Posted June 11, 2015 TORSDAG 11. JUNIÅhhh altså, er lige kommet hjem! Der blev ikke rigtig trænet i dag, men var i Drama World til en lille tjans jeg har om torsdagen ... Da jeg var færdig kl. 19.00 hang jeg ud i receptionen som jeg plejer, og snakkede studie/eksamener/bolig osv. med receptionisten. Så pludselig kommer der en Sweety bagfra, og stiller sig mellem os. Ung, høj, lyshåret, med pæn skovmandsskjorte og jeans, kondisko og Nike sportstaske. Så siger han "hej, jeg kommer fra Anti Doping Danmark ..." OOOOOOOOOOMG FEEEEEEEEEEEST Jeg tænker ved mig selv, nu er chancen for at jeg kan blive testet, nu, nu, nuuuuuuu, TAG MIG, TAG MIG, TAG MIIIIIIIIIIIIIIIIG Han fortæller så, at han har været rundt i centeret, og der ikke rigtig var nogle "emner" han kunne bruge. Hhmmm, så blev jeg nysgerrig, for jeg ville gerne vide hvilke kriterier de bruger, for at udtage "emner" til test. Efter han har vist os en folder der skal i personalemappen, bliver jeg nødt til at spørge, om jeg kunne være et "emne" Der går lige et par sekunder før der kommer ord ud af hans mund, han laver "the drama elevator look", og siger "jaaa, dine ben er ret trænede, så det kunne du godt". Det bliver så indledningen til en samtale der varer 1½ time, hvor vi snakker om alt muligt vedr. roids, natural BB/ikke-natural BB, samfund/kultur, lovgivning, konkurrencer, politik, whereabouts list, diabetes, megareksi osv. Jeg ville gerne høre hans private holdning til roids, og hvilken værdi hans arbejde tilfører, for det er ikke sådan, at man stopper med roids, fordi man bliver blacklisted fra DFHO-centre.Han var nu rigtig sød og fornuftig, selvom jeg ikke var lige enig med ham, men det var faktisk utrolig spændende at snakke om, hvilket jeg også kunne fornemme han syntes. Inden han havde fortalt mig, at han havde en kandidat i idræt og boede på Østerbro, havde jeg naturligvis selv gættet dét - samt at han trænede i FitDK. Som personale i Drama World er man naturligvis også forpligtet til at lade sig teste hvis det, hvilket giver mening. Men så blev jeg nødt til at spørge, hvem der så testede ham, som ansat i Anti Doping Danmark Åh det var en god samtale med Michael!Vi træner i morgen. På roids! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 11, 2015 Author Report Share Posted June 11, 2015 Først: velkommen tilbage For det andet, så tror jeg ikke billeder kan være FOR numsefikserede til (husarerne på) MOL? Thanx Doc, er glad for at være tilbage igen, vi skal have det så sjovt Glæder mig til der kommer billeder i din log, du kan evt. også lave en fashionlog Man skal bare have flere ens træningtrøjer, shorts og sokker - så ser det ens ud, trods det snavsede ligger i vasketøjsbøtten.Jeg frygter allerede dagen mine træningsklude er så slidte, at de ikke længere kan hænge sammen. Så kan vi snakke om drama Lige med denne her hvide t-shirt og røde shorts, har jeg svært ved at tro, det er noget man ligefrem har købt flere sæt af. Forstår godt man kan lave lidt bulk shopping hvad angår træningstøj. Men fair nok, så længe man ikke lugter af gammelt sved, go ahead - det bliver nok bare ikke en populær fashionlog man får ud af det WHO? Lækker masse på den bagside!Ved ikke om jeg kan afsløre det, bliver næsten nødt til at spørge ham - hvis jeg en dag kan tage mig sammen Det er en person der har stillet op i CBB ... Uhhhh.Thanx for props!Man må da godt nok sige, at Anton Kraft fyrer den af!Et yderst umage par, men også lidt cool, på en sær måde.Jeg læste den artikel i morges i toget, og jeg fik nogle underlige billede i mit hoved. "Han virker som en magnet på kvinder"?Du må gerne finde nogle kattebilleder og poste i loggen, og så skal vi spørge DB hvordan det går med den lille fugleunge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devious Builder Posted June 12, 2015 Report Share Posted June 12, 2015 den er væk nu, fugleungen. Aner givet vis ikke hvad der er sket med den, men jeg mener det var bedst, at jeg lod den være som jeg gjorde.Nyd det gode vejr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N Gadegaard Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Du må gerne finde nogle kattebilleder og poste i loggen... klausjensen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 16, 2015 Author Report Share Posted June 16, 2015 HAPPY BIRTHDAY 2PAC - MY BROTHA #WESTSIDE #OUTLAWZ #KILLUMINATI[intro]Makaveli in this, Killuminati all through your bodyBlows like a 12-gauge shotty, feel meAnd God said he should send his one begotten sonTo lead the wild into the ways of the manFollow me! Eat my flesh, flesh of my flesh[Hook]Come with meHail Mary nigga, run quick seeWhat do we have here nowDo you wanna ride or dieLa-lalala-la-lalala[Verse 1]I ain't a killer, but don't push meRevenge is like the sweetest joy next to getting pussyPicture paragraphs unloaded, wise words being quotedPeeped the weakness in the rap game and sewed itBow down, pray to God, hoping that he's listeningSeeing niggas coming for me, through my diamonds, when they glisteningNow pay attention: bless me please Father, I'm a ghostIn these killing fields, Hail Mary, catch me if I goLet's go deep inside the solitary mind of a madmanScreams, in the dark, evil lurksEnemies, see me fleeActivate my hate, let it break to the flameSet trip, empty out my clip; never stop to aimSome say the game is all corrupt and fucked in this shitStuck, niggas is lucky if we bust out this shit, plusMama told me never stop until I bust a nutFuck the world if they can't adjust, it's just as well, Hail Mary[Hook][Verse 2]Penitentiaries is packed with promise-makersNever realize the precious time that bitch niggas is wastingInstutionalized, I live my life a product made to crumbleBut too hardened for a smile, we're too crazy to be humble: we ballin'Catch me father please, cause I'm fallin' in the liquor storePass the Hennessy I hear ya callin', can I get some more?Hell, 'til I reach Hell, I ain't scaredMama checking in my bedroom, I ain't thereI got a head with no screws in it, what can I do?One life to live but I got nothing to loseJust me and you on a one way trip to prisonSelling drugs, we all wrapped up in this living life as thugsTo my homeboys in Clinton Max doing their bidRaise hell to this real shit and feel thisWhen they turn out the lights, I'll be there in the darkThugging eternal through my heart: now Hail Mary nigga[Hook][Verse 3: Kastro]They got a APB out on my thug familyOutlawz run these streets like these scandalous freaksOur enemies die now, walk around half deadHead down, K-blasted off of Hennessy and Thai chronicMixed in, now I'm twisted, blistered and highVisions of me: thug-living, getting me byForever live, and I multiply, survived by thugsWhen I die they won't cry unless they coming with slugs[Young Noble]Peep the whole scene and whatever's going on around meBrain kind of cloudy, smoked out, feeling rowdyReady to wet the party up, and whoever and that mothafuckaNasty new street slugger, my heat seeks suckersOn the regular, mashing in a stolen Black Ac' IntegraCocked back, 60 seconds til the draw that's when I'm deadin' ya feet firstYou've got a nice Gat but my heat's worseFrom a thug to preaching church, I gave you love, now you eating dirtNeeding work and I ain't the nigga to put you onCause word is bond: when I was broke I had to hustle 'til dawnThat's when sun came up, there's only one way upHold your head and stay up to all my niggas: get your pay and weight up[bridge: Kadafi]If it's on then it's on, we break beat-breaksOutlawz on a paper chase, can you relate?To this shit I don't got be the shit I gotta takeDealing with fate, hoping God don't close the gate[Hook][Prince Ital Joe]We've been traveling on this weary roadSometimes life can take a heavy loadBut we ride, ride it like a bullet, Hail MaryWe won't worry, everything well curryFree like the bird in the treeWe won't worry, everything well curryYes we free like the bird in the treeWe running from the penitentiaryThis is the time for we liberty, Hail Mary[Outro]Westside. Outlawz. Makaveli the Don. Solo. Killuminati. The 7 Days Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jebrra Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Du har efterlyst kattebilleder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Jeg har fundet din "secret Identity".... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 26, 2015 Author Report Share Posted June 26, 2015 Jeg har fundet din "secret Identity"....Ha ha ha, lige ved første øjekast var jeg sikker på det var mig! Hun kunne bestemt være min dobbeltgænger, men spørgsmålet er, hvordan hendes ben ser ud? Jeg må lige tjekke hende ud på Instagram :-) BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 (edited) Ha ha ha, lige ved første øjekast var jeg sikker på det var mig! Hun kunne bestemt være min dobbeltgænger, men spørgsmålet er, hvordan hendes ben ser ud? Jeg må lige tjekke hende ud på Instagram :-)Seriøst. Da jeg stødte på billeder på Instagram var jeg 100% sikker på at det var dig. Hvis man så bladrer lidt rundt i hendes billeder bliver man dog klar over at det ikke helt er tilfældet...... Men hun har en kat tusset på maven.............. Edited June 26, 2015 by BLACKICE #PP 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klausjensen Posted July 2, 2015 Report Share Posted July 2, 2015 Nye sko til PP? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted July 24, 2015 Author Report Share Posted July 24, 2015 LOGGEN ER PÅ FERIE OG TILBAGE IGEN PÅ FREDAG #SELFIE1#SELFIE2PS DER BLIVER SHOPPET NYE TING TIL FASHIONLOGGEN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jebrra Posted July 27, 2015 Report Share Posted July 27, 2015 Var forbi Bilka Onestop i går kan det passe at jeg ikke så dig derude ?du var hverken ved kylling eller grønt ! Stram op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted July 28, 2015 Author Report Share Posted July 28, 2015 Nye sko til PP?am80V94_460s.jpgSynes faktisk der er stil over dem, lidt coolness-faktor Havde helt tilfældigt bestilt de "almindeligt høje" Nike-sko i sort, som var lidt for små, og overvejer stadig om jeg skal have dem i nummeret større. Du vil kunne lide dem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted August 1, 2015 Author Report Share Posted August 1, 2015 Der blev trænet igen i dag, men har ikke tid til at logge lige nu. Logupdate kommer i morgen på off-dag!#DRAMAISBACK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted August 9, 2015 Author Report Share Posted August 9, 2015 LØRDAG 8. AUGUST Længe ventet logupdate, der er allerede gået en uge siden jeg skrev jeg ville lave update Tiden er bare fløjet afsted, og i dag er sidste dag i min ferie - real drama life starter igen i morgen ... Bliver underligt at komme tilbage til rutinerne, men egentlig meget rart som sædvanligt. Min døgnrytme er nogenlunde intakt, og stod også lidt tidligere op i dag, så jeg er lidt træt i aften når det bliver normal sengetid.Træningen har faktisk kørt meget fint igennem hele min ferie, også da jeg var udenlands og besøge min bror + familie. Han købte fitnessmedlemskab til mig samme sted som han trænede. Et fitnesscenter der hed "Olymp", og jo mere jeg trænede der, jo mere vild blev jeg med det. Det hed "Olymp" pga. udstyret var fra Olymp, en meget old school udstyrsserie, men det var bare så vildt fedt! Der var alt hvad man skulle bruge, og ikke noget plastik Technogym. Fik bl.a. prøvet en stående preacher curl, top dollar! Så selvom der ikke er blevet logget, er der blevet trænet - det er bare det med lige at finde en stund til at sidde foran computeren og gøre det.I går trænede jeg ben, rimelig standard træning og næsten ingen mennesker om eftermiddagen. De sidste par aftener har der været en del mennesker, særligt fredag aften kl. 22-ish var der mange! Det har jeg oplevet før, og er faktisk meget hyggeligt.Træning i morgen. #DAGENSPPMUSKLER KB BULGARIAN SPLIT SQUAT6X10X14KB S-L DL6X15X14KB O-L DL6X10X12LYING LEG CURL6X10X27,5CARDIO20 MIN. POWER WALK 5,6/10% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Shiiiiiiieeeeet. Jeg så lige en kopi af Drama Queen'en i Fitnessdk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts