RuneN Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Hvil i fred, Martin - hvor var det dog alt alt for tidligt Jeg vil huske de gode minder, jeg havde sammen med dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 (edited) Puha... Tanker til jer, der kendte Mollerup personligt.RIP Edited June 28, 2011 by Quantanamo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Det har jeg godt nok svært ved at tro, sidder her på arbejde med tårer i øjnene... jeg ved ikke hvad jeg skal skrive.R.I.P. Martin <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Det er så uvirkeligt.Hvil i fred Mollerup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stinelykke Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Ja det er både tragisk og uforståeligt, at Martin ikke er her længere. Det var alt alt for tidligt og jeg sender mange tanker til Martins familie og venner.Efter træningen i søndags talte jeg med en pige, som svømmede ved siden af Martin på turen ud. Hun fortalte, at han var i højt humør og lavede fis og ballade. Martin var altså glad og havde det herligt lige til det sidste og jeg tænker på dette som en trøst i alt mørket.Kære Martin: hvil i fred, du er med mig på fredag, når jeg kører stævne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Fuck. Virkelig sørgelig læsning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batman281 Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Hvil i fred Martin og tak for gode stunder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianneB Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Puha - det er trist at læse.Hvil i fred, Martin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Shit....den udgang havde jeg ikke set komme.....Hvor giver det dog bare ingen mening .....Hvil i fred - Alle mine tanker går til dig.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnas J Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Shit... Hvil i fred Mollerup! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essensen Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Ja, det er nogle syge puls målinger jeg har har været oppe på 254, jeg var til hjerte læge i går, min egen læge trode hun kunne høre en mislyd, men var ikke sikker, hun overvejet at anbefale mig at droppe challenge, men sendte mig til hjerte læge i stedet og hun sagde ikke noget om 3 uger skal jeg have 2 apperater på i en dag for og se om mit hjerte er ok.Min egen læge virket noget bekymret over mit puls, men ikke hjertelægen syret Jeg er også klar på nogle stille ture en gang i mellem, så du siger bare til.Nu vil jeg ikke starte en længere diskussion op, med de sørgelige omstændigheder taget i betragtning, men der må sidde en hjertelæge lige nu med dårlig smag i munden.R.I.P Mollerup. Zuffox and Candygirl 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
#PP Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Nu vil jeg ikke starte en længere diskussion op, med de sørgelige omstændigheder taget i betragtning, men der må sidde en hjertelæge lige nu med dårlig smag i munden.R.I.P Mollerup.Helt enig! Det samme skete for min far som døde af hjertestop, dagen efter han blev udskrevet fra sygehuset... Min mor søgte aldrig erstatning fra Sundhedsvæsenet fordi hun ikke magtede det. Det fortryder hun i dag. Selvom det er en sej kamp at kæmpe mod systemet, synes jeg Mollerups familie burde tage sagen op. Det bringer ham ikke tilbage til denne verden, men så bliver der i hvert fald placeret et ansvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheriffen Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Puha det var dog trist trist læsning.Jeg har fulgt lidt med fra sidelinien, og det er ikke til at forstå.Hvil i fred Mollerup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stinger Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Ufattelig trist historie. Jeg kendte dig ikke Martin, bortset fra sporadisk læsning af din log, men mine tanker og kondolencer går til din familie og venner i denne ubeskriveligt svære tid.Hvil i fred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Hold da op, det er jo frygtelig læsning. Har jævnligt fulgt med i loggen fra sidelinjen og var imponeret over den fightervilje og sejhed, der lå bag. Og så gav hjertet op midt i det, Mollerup holdt så meget af. Hvor er det trist. Hvil i fred. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaaanie Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Hvor er det bare unfair...hvil i fred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC- Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Øv øv øv!RIP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackmoore Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 nej nej nej Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin G Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Kendte dig ikke, men R.I.P og al min medfølelse til din familie og de andre efterladte!Og en forfærdeligt lang langemand til hele sygehusvæsnet, hvad pokker sker der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaintPauli Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Du vil blive savnet Mollerup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackmoore Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Martin var en god mand, med hjertet bankende for fodbold, gode øl, sport, damer og metalmusik! Han vil blive savnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elkjærmark Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Pu ha, hvor er det skrækkeligt:-(RIP Mollerup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candygirl Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 (edited) Selvom jeg ikke har været her noget tid er dette vist anledningen:RIP Martin Og mange tanker til familie, venner og træningskammerater. Edited June 28, 2011 by Candygirl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Hvor er det trist at læse...Kendte desværre ikke Martin alt for godt, mødte ham et par gange på stadion og han var altid imødekommende.RIP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas B(B) Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 For helvede Martin...... R.I.P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts