BBRulez Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 ..det var så lidt da, håber at i fik svar på det meste Det gjorde vi :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
overarmen2000 Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Det ser godt ud op mod ER :4thumbup: Hvor smalt holder du når du kører CG pat til klods? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted January 17, 2007 Author Report Share Posted January 17, 2007 Det ser godt ud op mod ER :4thumbup: Hvor smalt holder du når du kører CG pat til klods?Hey übergun Thanks, jeg trapper ikke ned til ER, men skal da nok gøre hvad jeg kan på dagen.Min CG bench er så armene stikker lige opad, måske en anelse bredere. Ikke noget med samlede hænder eller noget, men det er da et pænt stykke smallere en pinkygrip bench. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Hey Sune, tak for at du rettede en smule på min teknik i bænken :4thumbup: (Og tak til Krummes for at have ødelagt den i første omgang ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krumborg Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Hey Sune, tak for at du rettede en smule på min teknik i bænken :4thumbup: (Og tak til Krummes for at have ødelagt den i første omgang )Shut the fizzle Når man holder pegefingeren 3-4 cm fra ringen er det fanmer' illegal widegrip, selvom man har et vingefang svarende til en curlingbane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Shut the fizzle Når man holder pegefingeren 3-4 cm fra ringen er det fanmer' illegal widegrip, selvom man har et vingefang svarende til en curlingbane. Inspirerende træning og dedikation du ligger for dagen, Sune. Og en ret ond pressestyrke btw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted January 17, 2007 Author Report Share Posted January 17, 2007 Hey Sune, tak for at du rettede en smule på min teknik i bænken :4thumbup: (Og tak til Krummes for at have ødelagt den i første omgang )Så lidt da Tag endelig bredt ved. Med det vingefang bliver det jo semiclose alligevel Inspirerende træning og dedikation du ligger for dagen, Sune. Og en ret ond pressestyrke btw. Thanks og velkommen til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilml Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 180kg Lee' Boardpress af Herr ConscienceLidt video fra igår^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BBRulez Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 180kg Lee' Boardpress af Herr ConscienceLidt video fra igår^^ lee' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted January 18, 2007 Author Report Share Posted January 18, 2007 180kg Lee' Boardpress af Herr ConscienceLidt video fra igår^^Hvor fedt, et par stemningsbilleder fra grotten er altid god stil :4thumbup: ...og så kom der endelig syn for sagen. IK99-køllen the one and only Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bash Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 I hører jo Tool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunen Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 I hører jo Tool Selvfølgelig Man har vel smag deprimerende stærke køllepres Sune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantanamo Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Ubehagelig board press Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camillabruun Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 lee' Begynder du nu også at snakke som fynlændingene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BBRulez Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Begynder du nu også at snakke som fynlændingene 'amen 'et er 'o lee' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted January 19, 2007 Author Report Share Posted January 19, 2007 IK99 - Quads, hams & chestEn del Mol'er i hulen, Till, Tunen, Bogs, Lamotta og Nissen. Der var allerede rodet godt rundt dernede pga stævnet imorgen, sålænge der er kiks og stænger og en enkelt bænk så går det jo nok.Squat Heavy - Gillingham Week 510 x 20 kg10 x 70 kg5 x 120 kg5 x 150 kg5 x 170 kg5 x 170 kg5 x 170 kg5 x 170 kg5 x 170 kgEasy muffin. Walkouts + Quarts3 x 245 kg3 x 265 kg3 x 265 kg3 x 265 kgLidt lettere end sidst. God kontrol idag.Goodmornings8 x 20 kg8 x 50 kg8 x 70 kg8 x 70 kg8 x 70 kg8 x 70 kgSuperstrict med god ROM.Hacksquat10 x 100 kg + slæde10 x 100 kg + slæde10 x 100 kg + slædeLidt ekstra pressupport til de små stænger. Længe siden. Benchpres - DE10 x 20 kg + grønne bands5 x 70 kg + grønne bands3 x 100 kg + grønne bands3 x 100 kg + grønne bands3 x 100 kg + grønne bands3 x 100 kg + grønne bands3 x 100 kg + grønne bandsFint nok. Var totalt brændt af i lænden af alle de foregående benøvelser - sjældent nasty pump Kakaomælk undervejs :4mewantfood: + glemte at drikke min shake bagefter Fin træning. Progressionen følges planmæssigt. Hen imod slutningen af træningen blev lokalet fyldt af bulgarske vægtløftere. Meget inspirerende at se på, og så er der vist DM imorgen - tror jeg skal over og kigge lidt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 Tak for hjælpen idag med Bands.Regner osse med jeg skal over at se stævnet imorgen. Det starter Kl12, og det er Juniorerne imorgen. Marc Nielsen nede fra IK99 løfter ca ved 14-tiden (mente han selv) og Erik lidt senere. Regner med at tage derover til stævne start! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted January 19, 2007 Author Report Share Posted January 19, 2007 Tak for hjælpen idag med Bands.Regner osse med jeg skal over at se stævnet imorgen. Det starter Kl12, og det er Juniorerne imorgen. Marc Nielsen nede fra IK99 løfter ca ved 14-tiden (mente han selv) og Erik lidt senere. Regner med at tage derover til stævne start! Jeg regner også med at kigge på og sidde og stoppe mad i hovedet Så må vi se om der er nogle små nysselige VL sild vi kan hapse :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 Jeg regner også med at kigge på og sidde og stoppe mad i hovedet Så må vi se om der er nogle små nysselige VL sild vi kan hapse :4mewantfood:Hehe, jeg skal vist osse ha smurt en madpakke, hvis jeg skal sidder der nogle timer . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobsie Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 Hej SuneSad lige og læste din rapport af din DM sejr igennem, hvor det så slog mig. Ville du gå alt det ståhej igennem endnu en gang, hvis du vidste det ville resultere i en sejr? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted January 21, 2007 Author Report Share Posted January 21, 2007 (edited) Hej SuneSad lige og læste din rapport af din DM sejr igennem, hvor det så slog mig. Ville du gå alt det ståhej igennem endnu en gang, hvis du vidste det ville resultere i en sejr?Hey Tobsie og velkommen til Det er et helt hypotetisk spørgsmål du stiller da man kan aldrig været garanteret en sejr Selvom man var eneste deltager i sin gruppe, så kunne det være at man blev syg og måtte trække sig. Svaret er ja. Jeg kunne godt finde på at stille op igen, og i givet fald, så vil jeg bestemt forsøge at være så god på scenen som jeg nu kan være det - hvor langt det rækker er altid uvist. Lige nu koncentrerer jeg mig dog om styrkeløft og det bliver svært at forene med at stå på en bodybuilding scene, hvis jeg skal nå de resultater som jeg har sat mig for. Edited January 22, 2007 by Conscience Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted January 22, 2007 Author Report Share Posted January 22, 2007 (edited) IK99 - Heavy Bench, Quads & BicepHullet var fyldt med VL'ere som mest trænede teknik. Den onde bulgarer var tilstede og kørte nogen af øvelserne i bar overkrop til pigernes store begejstring. Christina med den hjerteformede røv mente også at jeg skulle træne i bare overkrop. Sidst sammenlignede hun mig den fedeste VL'er dernede så det er da gået fremad Der var optaget over det meste til knap 1830, så Till og jeg åbnede ballet ovre på skodbænken i enden.Bench - Gillingham Heavy Week 610 x 20 kg10 x 50 kg10 x 80 kg3 x 120 kg3 x 152,5 kg3 x 152,5 kg3 x 152,5 kg3 x 152,5 kg3 x 152,5 kgPwerfernuts, kørte de fleste med stop. Till rackede.Så blev der endelig lidt plads og vi fik en anden bænk.Board Pres - Raw3 x 180 kg3 x 200 kg3 x 200 kg3 x 200 kgSupergod prespower i kassen. Serberne kastede stjålne blikke på IK99 køllen Squat - DE10 x 20 kg10 x 60 kg5 x 100 kg3 x 150 kg3 x 150 kg3 x 150 kg3 x 150 kg3 x 110 kg - Widestance til box3 x 110 kg - Widestance til box3 x 110 kg - Widestance til lavere box3 x 110 kg - Widestance til lavere box3 x 110 kg - Widestance til lavere boxBarbel Curls10 x 20 kg8 x 50 kg6 x 60 kg6 x 60 kg6 x 60 kg6 x 60 kg6 x 60 kgHammer Curls8 x 24 kg8 x 24 kg8 x 24 kg8 x 24 kgLidt ekstra til gunzKakaomælk undervejs - Gainershake bagefter.Godt træningspas idag. Presstyrken er rigtig god og jeg glæder mig til på fredag. God stemning i hulen idag og der kom mere liv efter at der kom noget musik på og der blev lavet diverse maxforsøg. Næste træning imorgen ved 1830 tiden hvis VL'erne da ellers er dabbet af på det tidspunkt. Edited January 22, 2007 by Conscience Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted January 22, 2007 Report Share Posted January 22, 2007 3x3@200 Argh Der er så meget power i dig - kom med din hemmelighed....lokke lokke....er det biobrændselsenzymer eller er det somatropin? Det skal simpelthen være løgn, hvis det jydepower det hele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simondj Posted January 22, 2007 Report Share Posted January 22, 2007 (edited) Der er så meget power i dig - kom med din hemmelighed....lokke lokke....er det biobrændselsenzymer eller er det somatropin? innocent.gif Det skal simpelthen være løgn, hvis det jydepower det hele unhappy.gif Jeg tror jeg vil skyde på, at det er god kost og hård træning i Sune's tilfælde... så du må lede videre, efter hemmeligheden (den er i hvert fald ikke berlinere og inaktivitet) Edited January 22, 2007 by simondj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted January 22, 2007 Report Share Posted January 22, 2007 Jeg tror jeg vil skyde på, at det er god kost og hård træning i Sune's tilfælde... så du må lede videre, efter hemmeligheden (den er i hvert fald ikke berlinere og inaktivitet) Why you little Go' kost - pfffft Manden lavede jo praktisk talt ikke andet end at suge Øllingegaard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts