Eltzholtz Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Det er bare fryd. Når Frankrig har slået portugiserne, er det de dovne italiener typer som skal slagtes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antaeus Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Nogle der ved hvordan der plejer at gå når Italien møder Frankrig? - ikke hele statistikken - men måske 10-20 år tilbage - er der en website som opgører sådan noget.Det samme spørgsmål kunne man stille mht. Portugal vs Tyskland de sidste 10 år.Umiddelbart tror jeg på Italien og Tyskland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miguel Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 (edited) Æv hvor er det gay at se de portugisiske ballet prinser fimse rundt og falde hele tiden Men Barthez Edited July 5, 2006 by Miguel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EverLast Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Sådan Frankrig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
overarmen2000 Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men kom så Frankrig slog de der fimse hold ud :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Skuffende.Og ja, jeg er enig med jer, at de falder for let. Nu er det jo heller ikke mit 'yndlings' hold. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gygex Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Fantastisk med Frankrig i finalen... med Portugal og Italien i finalen var jeg helt bange for at det nye VM-trofæ skulle se sådan ud: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Fantastisk med Frankrig i finalen... med Portugal og Italien i finalen var jeg helt bange for at det nye VM-trofæ skulle se sådan ud: God humor.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blanco Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Skulle du aldrig træne, kid?I morgen nbliver det vildt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cookie_sq Posted July 6, 2006 Author Report Share Posted July 6, 2006 I morgen nbliver det vildt! Jweg er lige kommet hjem, og har ingen ide om hvad vi aftalte, men hvis det involverer dig bliver det viiiiiiiiiiiiilt?KID TO DA MAX!I MIT HJERTE VANDT PORTOGUISE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blanco Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Jweg er lige kommet hjem, og har ingen ide om hvad vi aftalte, men hvis det involverer dig bliver det viiiiiiiiiiiiilt?KID TO DA MAX!jeg forudser pjevs der knækker sig i olympics klamme toiletter efter noget high rep box squatI MIT HJERTE VANDT PORTOGUISE!who cares? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts