cookie_sq Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 (edited) Så er det i aften af Portugal giver Frankrig på tuden!Hvem tror i vinder, og hvorfor?Jeg har self smidt 100$ på Portugal til Odds 4, da det er money in the bank! Edited July 5, 2006 by cookie_sq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strongman2006 Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Jeg tror på 3-0 til Frankrig :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cookie_sq Posted July 5, 2006 Author Report Share Posted July 5, 2006 Jeg tror på 3-0 til Frankrig :4thumbup: you make me sad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 (edited) Håber Zidane fortsætter sit fremragende spil Edited July 5, 2006 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prehn Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 jeg tror Portugal for meget svært ved at score på Frankrig, jeg kan derimod bedre forestille mig Frankrig score mod Portugal. Frankrig går videre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalak Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Jeg er helt enig med Prehn her, Portugal får meget svært ved at score mod Frankrig. Det tror jeg faktisk ikke de kan, selvom de har ham den buttede Deco med igen.1-0 til Frankrig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 (edited) Tror faktisk også jeg satser på Frankrig.Edit:Nå ændrede taktik. Har smidt på portugal vinder 1-0, 2-0 og 2-1. Edited July 5, 2006 by ThomasNA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clayman Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Kan Frankring holde kadencen fra Brasilien-kampen oppe, så vinder de ikke bare over Portugal, men også finalen ved VM. Der er få ting der kan gøre et gammelt fodboldhjerte blødt, som at se Zidane trylle på midtbanen Selvom spillet ikke har fungeret under hele VM, har den franske defensiv, som I også har været inde på, været meget stærk. At det så formentlig bliver de to hold med den stærkeste defensiv, der mødes i finalen i år, er på ét eller andet plan lidt usexet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totti Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Så er det i aften af Portugal giver Frankrig på tuden!Hvem tror i vinder, og hvorfor?Jeg har self smidt 100$ på Portugal til Odds 4, da det er money in the bank! Enig. Money in the bank.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cookie_sq Posted July 5, 2006 Author Report Share Posted July 5, 2006 Enig. Money in the bank.... Hvilke odds fik du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strongman2006 Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 (edited) Jeg skal bruge noget portugisisk og fransk øl til i aften. Kan I anbefale nogen? Edited July 5, 2006 by Strongman2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blanco Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Så er det i aften af Portugal giver Frankrig på tuden!Hvem tror i vinder, og hvorfor?Jeg har self smidt 100$ på Portugal til Odds 4, da det er money in the bank! Du bør vist bare holde dig til poker Frankrig vinder, no sweat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris27 Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 At det så formentlig bliver de to hold med den stærkeste defensiv, der mødes i finalen i år, er på ét eller andet plan lidt usexet.Hvad med Schweitz, dem er der ikke blevet scoret imod overhovedet (bortset fra straffesparkskonkurrencen). Det må da være stærkeste defensiv, men de er næppe savnet i en finale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cookie_sq Posted July 5, 2006 Author Report Share Posted July 5, 2006 Du bør vist bare holde dig til poker Frankrig vinder, no sweat.Skulle du aldrig træne, kid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarvig13 Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Uha, svært.Håber på at portugisisk teknik slår fransk beton-fodbold.Men jeg tror faktisk Frankrig vinder.....og dog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antaeus Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 I DRs fodbold-manager er der ikke en eneste i top 30, som har Portugal. Men sådan var det næsten også da Frankrig skulle møde Brasilien -altså at næsten ingen havde Frankrig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limited Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Jeg har smidt lidt mønt på et X i ordinær spilletid, så det holder naturligvis stik.Derudover tror og håber jeg på at Frankrig går videre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Uanset hvad man synes om holdende i aften, så må man da sige at banen kommer til at vrimle af supergode boldkunstnere.Bla. Zidane, Christiano Ronaldo osv...Håber vi får nogle flotte detalje at se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EverLast Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Jeg håber på Frankrig (ja, man skal jo holde med et eller andet), men er desværre bange for at Portugal river den hjem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
overarmen2000 Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Frankrig startede ret fesent og der var da også håb for at de kunne ryge ud i de indledende runder. Men man må give dem at de er kommet meget godt igen mod både Spanien og Brasilien og de har dermed slået nogle af de største hold ud under denne turnering, så tror også de tromler Portugiserne over og derefter Italien i finalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EverLast Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Fuck Straffe til franskmændende Der røg mit bet på 1 halvleg - sportsbetting er rigged. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalak Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Franskmændene er de nye tyskere; kompetent betonfodbold uden mange fejl, men heller ikke megen charme. Deco er en flødebolle. Jeg tror det i bund og grund generer ham, at der findes ti andre spillere på hans hold, han ville helst selv have bolden og opmærksomheden hele tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EverLast Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Og portugal tager da bestemt rollen som de største skuespillere, de filmer og påkalder sig straffe/frispark som ingen andre.Men de måtte meget gerne have haft ført i halvlegen så havde jeg tjent kassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalak Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Ja, portugiserne er nogle tøzer.De skulle sendes på kursus i den skotske anden division, så de ku´ lære en lidt mere maskulin tilgang til spillet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Dommeren er jo rigged. Ja, der bliver filmet meget, og det straffespark var også film. Så ufortjent. .. Havde skrevet en masse gylde, men slettede det igen. Holder mig til at skrive at Portugal skal banke 2 mere i kassen, så jeg kan få mine penge. Mere Ronaldo spil, og mindre Deco. (Den mand kan tydeligvis ikke sparke hjørnespark). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts