Underwear Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 (edited) Nok en af de mest inaktive logs på MOL. Men velkommen til... Som sagt sker der ikke så meget for tiden. Dog er der små opdateringer i ny og næ.Træningen er som altid for bedre velvære og sjov.Kort Om MigJeg har i en år-række skiftet trænings center en gang om året i min søgen på det rigtige center. Kort om det... Så findes der fandeme meget lort i de store kæder. De burde forbydes.Siden jeg flyttede fra Fredericia og Topform motions center, har jeg ikke rigtig følt mig "hjemme" i et trænings center før nu. AK Thor var rigtig tæt på, men det var til tider ensomt, om nu bor jeg bare for langt væk. Men lykken er fundet i The Gym på østerbro. Ejerene, medlemmerne og stemningen er præcis som den skal være sådan et sted.Jeg bokser stadig, dog ikke hos CIK. Nu er jeg hos Johnny De Lima. Pga. arbejde kunne jeg ikke længere få det til at fungere når der kun var hold kl. 18.Så målet med at få en eller to amatør kampe er genoplivet, hvilket er super lækkert :4boxing:Hvorfor boksning spørger du så? Jeg manglede at gå til noget, hvor min krop kunne bruges og jeg kunne drage lidt nytte af min styrke.Plus konditions træningen er lettere for mig at holde ved lige når jeg rent faktisk skal bruge en god kondi til andet end stejle trapper. Så boksning 3 gange i ugen er mit minimum, så længe det er med kampe for øje.Udseende mæssigt brugte jeg Nick Auger som inspiration. Det gør jeg tildels stadig, men jeg har også nået et punkt hvor jeg kan nøjes med hvad jeg har. Gamle BillederBilleder: Omkring 83kg, rygFront, slinger mellem 81-82kgFront, 83kg ikke den store forandring...Et hurtigt flex billede. Det fortæller ikke meget om formen. Cirka 88kgStats:84'erTrænet siden 2001 eller var det 2002? Højde 186cm (cirka)Vægt 84kg (morgenvægt - Nov. 2009)- Jeg har ingen CM mål på mig selv. Wanker gener, giver meget lidt arbejde til et målebånd Diæt/Bulk Jeg er vel på en slags diæt, jeg prøver at holde mig til 2500kcal. Men det er ren vanesag. Og nu er jeg ufrivilligt på glutenfri diæt. Men det har lært mig at spise meget mere grønt, så jeg tror faktisk glutenallergi er en god ting for mig. Hvor absurd det end lyder...Program Læs loggen... Jeg havde en periode hvor jeg skiftede meget lidt. Nu forsøger jeg alt muligt og skifter relativ jævnligt.Min Log I/Du har nok lagt mærke til der ikke sker så meget, med hensyn til logføring. Jeg begynder forhåbentlig at logføre igen på et tidspunkt, men det vil blive med jævne mellemrum.Spørgsmål og/eller kritik er velkommen. Eller hvis du bare er log læser, så sig hej Edited November 20, 2009 by Underwear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted January 23, 2006 Author Report Share Posted January 23, 2006 (edited) Stats fra 25/10-2005 til 23/1-2006 (stod førhen i boksen før denne, men det blev for rodet)Tirsdag 25/10-2005 Nørrebro Stats:Vægt 79kg (morgen) Fedt % 12-13Squat (maskine)20x90kgBænkpres9x92,5kg8x95,0kgSkrå DB6x36kg7x36kgDødløft12x60kg10x70kgChin-up (Egenvægt + x kg)8x10kg8x10kg + 2 forcedBent-over Rows8x36kg8x36kgMilitary Press (stående)5x50kg7x45kgFrench Press (stangen er IKKE medregnet)8x30kg6x35kg6x35kgBarbell Curls4x50kg7x45kgDragon Flags1x111x9Standing Calf Raises10x260kg8x270kg8x270kgJeg var stadig i gang med lidt tilvending, så derfor de lidt roddet kg og repsLørdag 21/1-2006 Nørrebro Stats:Vægt 84kg (morgen)Fedt % UkendtJeg kom alt for sent af sted, så måtte tage nogle øvelser ud for at nå "det hele". Dødløft, shoulder press, chin-ups blev skippet.Squat9x120kg6x130kgBænkpres7x105kg6x105kg + 1 forcedFlyers (lille stigning på bænken)7x26kg7x26kgSeated Rows6x100kg6x100kgFrench Press (Jeg ved stadig ikke hvad den møg stang vejer)8x40kg6x45kg + 1 forcedHammer DB (Bliver kørt lige som Dumbbell Preacher Curl, bare som hammer6x17kg6x17kg10x15kg (ville bare have et godt pump)Standing Calf Raises10x310kg9x320kgStanding Side Bends14x40kg13x40kgDragon Flags1x131x10Mandag 23/1-2006 NørrebroJeg kunne allerede se da jeg kom ind at jeg ikke ville komme til at træne som jeg gerne ville. Pga mange mennekser og så lå det bare i luften Så jeg tænkte jeg ville tage onsdagens program, for af en eller anden grund kan jeg altid komme til de ting jeg skal, når jeg træner onsdagens program uanset om det så er onsdag eller ej. Men den gik bare ikke idag :4ranting: Leg Extension7x150kg6x150kg10x120kg - Følte ikke jeg havde presset mig ordenligt på den forrige, så syred lige til med 10 reps.Skrå DB6x38kg - Jeg var lidt for hurtig efter mit opvarmnings sæt, så mistede en rep eller to 8x38kg6x40kg Det var meningen at jeg skulle have kørt skrå bænk med stang, men som jeg sagde "det lå i luften" Flyers (med lille stigning)7x26kg7x26kgRear Pullup (egenvægt + x kg)8x10kg8x10kg - Jeg supersettede med 7x0kg chin-ups, som gik mildest talt af H til. Bent Over Rows DB7x42kg7x42kgDødløft8x90kg8x90kg - Som altid ville lænden godt mere, men fingerne var ved at slippe. Lateral Raise DB7x16kg7x16kgOne Arm Triceps Extension DB8x18kg8x18kg - Den var rigtig tung for højre5x20kg - Det kunne godt have været 6, men højre ville ikke være med. One Arm Preacher curl DB (Hammer)8x17kg8x17kg5x19kg - Lige som triceps, pev højre arm og ville ikke op på 6 Standing Calf Raises10x320kg8x320kg - Ved ikke hvad der skete i sidste sæt, men det var godt nok irriterende tungtCable Crunch14x55kg10x55kg - Bagefter tænkte jeg bare WTF? Skrå Mave14x20kg10x20kg - Igen WTF, ville godt have haft bare 2 mere, men nej...Alt i alt, ret tilfreds med dagens træning. Aftens maden bestod af 450g hakket oksekød (2xbøf) lidt sovs og lidt poms. God bulke mam... :4mewantfood: Edited May 23, 2006 by Underwear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 (edited) Så fik du endelig en log :4thumbup: - Tillykke med den ....Rigtig god træning herfra .... Kan stadig være jeg når at fange dig rigtigt inden du smutter fra HW nørrebronx Cat Edited January 23, 2006 by Cat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted January 23, 2006 Author Report Share Posted January 23, 2006 Tak tak Ja, jeg tror jeg har 2 uger tilbage der nede så mon ikke vi når at løbe ind i hinanden inden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 Efter lidt motiverende fulde snak med Onkel Troels nytårs aften, er det nu på tide jeg får gang i noget log føring. Tror det kan være et godt spark i rø**n at andre kan følge med, for så kan folk se hvis man dovner den og holde én i øreneYeah :4thumbup: Rigtigt godt at se du fik oprettet en logbog. Skal nok holde øje med din træning så du får lavet noget Allround god styrke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted January 23, 2006 Author Report Share Posted January 23, 2006 Yeah :4thumbup: Rigtigt godt at se du fik oprettet en logbog. Skal nok holde øje med din træning så du får lavet noget Allround god styrke. Lyder sgu godt :4thumbup: Så skal jeg jo nok nå at indhente dig inden året er omme.... i wish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted January 25, 2006 Author Report Share Posted January 25, 2006 (edited) Da jeg trænede mit onsdags program i mandags, valgte jeg at tage mandagens program idag.Aftens maden var min helt egen tun-burger. :4thumbup: Onsdag 25/1-2006 NørrebroSquat10x120kg8x130kg5x140kgDen sidste kunne godt have været en 6'er, men jeg fik den utidige tanke "mon hun kigger?" og begyndte at kigge efter pigen i smith-stativet ved siden af. Smart fucking move Einstein, så den sidste rep blev en kamp for livet. dumt dumt dumt...Bænkpres7x105kg6x105kg - Da jeg ikke kører forced, failure und zu weiser, måtte jeg droppe den sidste rep. øv...Skrå Bænk6x85kg6x85kgManglede en spotter Chin-Ups (Egenvægt + x Kg)8x10kg8x10kg + 3 uden vægt.Seated Rows8x90kg8x90kgShoulder Press DB7x30kg7x30kgFrench Press (Stang ikke medregnet)7x40kg - ikke godt8x40kg superset med 6x40kg smal Barbell Curls6x47,5kg 8x45kgDa jeg kør curls med 20kg stangen, havde jeg været så heldig at finde en der var bøjet. Lorte stang... Læg ?9x70kg8x70kgAner ikke hvad det er for en maskine, men jeg var i humør til noget nyt. Endnu en dum beslutning, ikke særlig effektiv maskine. Dragon Flags1x121x10Skrå Mave10x20kg10x20kgJeg havde stadig lidt doms fra i mandags, så 10 var rigeligt.En okay træning, bortset fra alle mine dårlige beslutninger. Dog er jeg lidt skuffet over min pat træning Jeg valgte at undlade dødløft fra dagens program, da min lænd ikke var så glad for at være med, efter mit skvat-squat Edited January 25, 2006 by Underwear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted January 27, 2006 Author Report Share Posted January 27, 2006 (edited) Da jeg pga af arbejde kom alt for sent ned til trænings centeret, så mangel på tid og søvn gjorde dagens program super kludret (og på ingen måde effektivt) Fredag 27/1-2006 Nørrebro - FORCED DAYSquat10x130kg 7x140kg Skrå Bænk4x100kg + 2 forced - De 2 forced burde slet ikke være med, for jeg var så færdig at spotteren tog det hele. 7x90kgDet første sæt skulle også kun havde været 90kg, en mindre regnefejl fra min side. Jeg havde jo sagt til den flinke spotter, "jeg tager 6 selv NP"Og jeg ville jo ikke være til grin over for en vildt fremmed, så kæmpede med livet som indsats. Så det var først efter de ualmindelig tunge "90kg" og en smadret venstre albue det gik op for mig det var 100kg jeg havde smidt på Smart move Einstein Flyers8x26kg + 1 forced7x28kg + 1 forced6x30kg - Det blev min venstre albue ikke just glad for... auv! Chin-Ups (egenvægt + x kg)8x10kg7x10kg - tog for bredt på den sidste.One Arm Triceps Extension DB8x18kg7x18kg DB Incline Hammer (kørte begge vægte op og ned samtidig)7x24kg6x24kg - venstre albue sagde jeg skulle stoppe. Alt i alt, en smertefuld og ikke særlige mindeværdig træning. Bortset fra min skråbænk med 100kg, den var jeg godt nok stolt af :4thumbup: Edited January 29, 2006 by Underwear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted January 30, 2006 Author Report Share Posted January 30, 2006 (edited) Efter 2 dages pause var albuen sig selv igen. Men idag var der andre krops-led der drillede, - jeg var så heldig at falde ned fra ladet af en flytte vogn i weekenden. Jeg har nogle gamle "krigs" skader i venstre skulder og knæ og jeg landte self. på begge ting, men mærkede ikke rigtig noget til det, - før idag. Mandag 30/1-2006 NørrebroSquat9x130kg9x130kgJeg kunne fra første rep mærke lidt i knæ'et, men det var først de 2 sidste rep i anden omgang der sagde "vi glemmer lige de 140kg idag"Bænkpres7x105kg4x110kg + 1 Forced, fy!Her mærkede jeg heller ikke noget til skulderen i første sæt. Men da jeg blev irriteret over at blive ved med at sidde fast på 7x105kg, - satte jeg lidt mere på bare for at gøre et eller andet for at komme videre - og her begyndte skulderen at brokke sig og det blev et dårligt sæt. Skrå Bænk DB 6x38kg6x38kg + 1 forced - jeg troede jeg kunneJeg ville egentlig ha' skånet min skulder og bare gået videre i programmet, men jeg var lidt skuffet over mit bænk så jeg tog den alligevel. Det skulle have være alm. skrå bænk, men den var optaget... Chin-Ups (egenvægt + x kg)8x10kg7x10kg Bent-Over Rows7x42kg7x42kgDødløft10x90kg6x100kg - lænden ville godt mere, men fingerne sagde nej. Dumme fingre French Press (Stang ikke medregnet -ukendt vægt)8x40kg6x45kg + 5x45kg smalHammer DB (Bliver kørt ligesom Dumbbell Preacher Curl, bare som hammer)6x18kg - som altid piver højre arm 7x18kgStanding Calf Raises9x320kg9x320kgStanding Side Bends12x40kg12x40kgStraight Cable Crunch (det hedder den ikke¿)12x55kg12x55kgDen er ligesom alm. cable crunch, bare med ret ryg. Så den kunne minde om hip raises bare på jorden og med kabel. Den er go'...Jeg synes ikke træningen var så god idag, men fredag var helt klart værre. Det fede ved full-body er, der er som regl altid et eller andet det går godt i, så man ikke går helt ned med flaget. Jeg undlod helt at kører skulder pres, hvilket nok var en god ide. Jeg stillede mig på vægten (med trænings tøj på) og den sagde 87kg, så tror min morgen vægt er steget med 1kg. Så det tyder på jeg lige skal skrue lidt ned for mit bulk, for det går godt nok stærkt med at tage på Edited January 31, 2006 by Underwear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 1, 2006 Author Report Share Posted February 1, 2006 Spræng-fyldt med energi idag, og der var ikke noget at mærke i knæ'et eller skulderen. Eller det vil sige, lidt i skulderen men ikke noget nævneværdigt... Selvom jeg lige har gjort det Jeg havde på forhånd besluttet mig for at køre "meget" triceps og biceps idag for at give armene et chok og for at få dem til at fatte at de skal vokse. Jeg har i et stykke tid forsøgt at finde ud af hvad jeg kunne bruge istedet for DB skulder pres om onsdagen. Fordi, jeg gerne vil ha' noget der går bare lidt i nakken, så har forsøgt med DB Lateral Raise i et stykke tid, de var okay i starten, men synes ikke rigtig de var gode nok. Så prøvede med BB Upright Row idag og vil gøre det de næste mange onsdage for at finde ud af om den dur på mig. Hvorfor ikke bare shrugs? Ja, det havde måske været nemmere, men jeg ville gerne have noget der gik i andre ting foruden nakken. Men det ender sgu nok med at jeg tager shrugs.Jeg ville også prøve at tage triceps lige efter bryst for at se om det ændred noget... (styrke mæssigt)Onsdag 1/2-2006 NørrebroLegExtension7x150kg7x150kg7x150kg Skrå Bænkpress9x90kg - Jeg tror den niende var med hjælp, men jeg kunne ikke helt lure spotteren.8x90kgFlyer DB (Med lille stigning på bænken)8x26kg8x26kgFortrød jeg ikke tog 28kg French Press (stang ikke medregnet)6x45kg6x45kgSynes stadig det var tungt af helle til, så det ændred ikke noget One Arm Triceps Extension DB8x16kg7x16kg - Som altid højre der pevRear Pullups (egenvægt + x kg)8x10kg8x10kg - Den sidste var møg tungSeated Rows8x90kg6x95kgDødløft6x100kg6x100kgDer kunne måske have været en rep mere i hvert sæt, men mine salat fingre kan ikke holde på lortet... Barbell Curl7x47,5kg7x47,5kg - tror jeg svingede en del på den sidste, fy!One Arm Preacher curl DB (Hammer)7x17kg7x17kgUpright Row BB (stang ikke medregnet)10x30kg8x35kgTog dem lidt kikset, så dem skal jeg lige vende mig til.Standig Calf Raises8x330kg7x330kg - den sidste rep var så hård at jeg måtte slippe lidt luft ud... Det kom ikke ud af munden Straight Cable Crunch12x55kg10x55kgJeg glemte at kører skrå mave idag. Ret tilfreds med min træning idag.Maden står på 2x250g bøf, lidt fryse skive-kartofler og lidt sovs :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 5, 2006 Author Report Share Posted February 5, 2006 (edited) Jeg "kom til" at drikke fredag, selvom det kun var meningen at jeg skulle drikke lørdag. Men fik alligevel snøvlet mig afsted til træning lørdag eftermiddag med tømmermænd Lørdag 4/2-2006 NørrebroSquat10x130kg 6x140kg - ved ikke hvad der skete, fejlede bare for hårdt8x140kg5x150kgSuper stolt og mega dunken i hovedet efter sidste sæt. Bænkpres6x107,5kg + 1 forced, spotteren sagde han ikke hjalp på nr. 6, men det tror jeg han gjorde5x107,5kg5x107,5kg + 1 forcedtroede det ville gå bedre end det gjorde, men havde bare ikke energien til det Skrå DB6x38kg + 1 forced, jeg troede jeg kunne tage den sidste selv, men det kunne jeg ikke...6x38kgChin-Ups (egenvægt + x kg)8x10kg7x10kg Bent Over Rows DB7x42kg8x42kgEfter rows begyndte jeg at ryste og fik bræk-fornemelser.Dødløft7x100kg6x100kg fingerne ville ikke mere Shoulder Press DB6x30kg6x30kgCable Pushdowns10x40kg9x45kg + 1 forced7x50kg + 2 forcedVille bare køre noget "let" tricepsCable Curl16x50kg - alt for let13x60kg - stadig for let9x70kg - stadig for let, men blev svimmel - så gik videreSkrå Mave2x102x10magtede ikke rigtig mere, så valgte at køre nogle alm. old school skrå mavebøjningerStandig Calf Raises8x330kg7x330kgSjovt nok forsvandt min ryste syge og bræk-fornemelser efter læg træningen Var egentlig godt tilfreds med træningen, selvom jeg godt kunne have været foruden mine massive tømmermænd, og om søndagen kom der de onde butt-doms. Men man rider jo som man har sadlet Edited February 5, 2006 by Underwear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 7, 2006 Author Report Share Posted February 7, 2006 (edited) Var ikke super oplagt idag, og det endte også med at dødløft blev det svageste led og stemt ud...Tirsdag 7/2-2006 NørrebroSquat9x130kg7x140kg6x140kgDer var meningen jeg skulle starte på 140kg, men talte forkert. Men det var alligevel en dårlig squat dag "so it's all the same" Bænkpres6x107,5kg - sidste rep var ualmindelig tung5x107,5kg - øvSkrå Bænkpress6x85kg6x85kgManglede spotter Chin-Ups (egenvægt + x kg)8x10kg6x15kg6x15kg + supersæt 4x0kgSeated Rows7x95kg7x95kgShoulder Press DB7x30kg 6x30kgFrench Press (stang ikke medregnet)6x45kg7x45kg + 1 forced - spotteren sagde han ikke hjalp men det tror jeg nu han gjordeOne Arm Triceps Extension DB7x17kg6x17kg - som altid den ynkelige højre der pev. One Arm Preacher curl DB (Hammer)7x18kg6x18kg - hvilken arm var det nu der pev..? Nå ja, højer! DB Curl (? x hver arm)9x22kg - lidt light, og CAT sad ved siden af så det blev vist lidt ekstra light 6x24kg - højer arm bliver snart skiftet ud med en venstre Standing Calf Raises8x330kg7x330kgDragon Flags1x111x9Havde haft en uge pause fra dem, så de sad godt. Edited February 14, 2006 by Underwear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 9x22kg - lidt light, og CAT sad ved siden af så det blev vist lidt ekstra light Det holder da ikke hvis jeg får dig til at løfte extra light Ska' jo ha' den modsatte effekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 7, 2006 Author Report Share Posted February 7, 2006 Det holder da ikke hvis jeg får dig til at løfte extra light Ska' jo ha' den modsatte effekt Du får tunge vægte til at blive lette, det er da ikke dårligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 (edited) Du får tunge vægte til at blive lette, det er da ikke dårligt Sådan havde jeg ikke lige forstået det Edited February 7, 2006 by Cat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 7, 2006 Author Report Share Posted February 7, 2006 Sådan havde jeg ikke lige forstået det Jeg havde vist heller ikke skrevet det så smart. Men det var jo meget smart at du sad der, for så svingede jeg heller ikke med vægtene, for det er jo snyd :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Jeg havde vist heller ikke skrevet det så smart. Men det var jo meget smart at du sad der, for så svingede jeg heller ikke med vægtene, for det er jo snyd :4thumbup:Sådan kan det jo gå Du curlede skam meget smukt - modsat de der frenchpress med 2 spottere ....Godnat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 7, 2006 Author Report Share Posted February 7, 2006 (edited) Den ene kiggede jo kun Godnat Edited February 8, 2006 by Underwear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 9, 2006 Author Report Share Posted February 9, 2006 (edited) Nu skulle jeg vist kunne sige det officelt var min sidste dag i fitness.dk (hardwork) på nørrebro. Men det skulle ikke undre mig, at pludselig er der en måned mere fordi jeg ikke kan blive enig med migselv om hvor jeg skal "flytte" hen. Kom igen alt for sent afsted, sad og snakkede med venner på messenger og tiden gik. Jeg skal godt nok til at spænde hjelmen med at komme afsted i god tid. Jeg havde en helt speciel plan for idag. Jeg går og praler med at jeg tager tingene så rigtig så overhovedet muligt, ikke noget med at svinge, svaje, trække halvvejs, stoppe halvt nede eller oppe, osv osv. Men jeg har altid haft en svaghed i bænk, jeg svajer som et i helle i ryggen, blandt andet derfor min trænings makker og jeg blev kaldt "Bue & Pil" da jeg trænede i Jylland. - Og det er ikke engang for sjov... Så jeg skulle tage lidt mindre vægt i bænk og køre det rigtigt idag... (uden svaj i ryggen, ved godt det er tilladt at have lidt, men jeg vil gerne være foruden...)Torsdag 9/2-2006 NørrebroLeg Extension7x150kg7x150kgBænkpres6x100kg + 1 forced6x100kg Enten var det bare en rigtig rigtig dårlig bryst dag, eller så er der en verden til forskel når man ikke svajer. Jeg var så skuffet Skrå Bænk DB6x38kg + 1 forced - troede jeg kunne...6x38kg + 1 forced - burde næsten ikke tælle som forced, men spotteren rørte mig 2x46kg + 1 mine forced + 1 mega forced Den var røv tung, men jeg var så nederen over mit bænk at noget skulle gøres. Rear Pull-Ups (egenvægt + x kg)7x10kg7x10kgSeated Rows7x95kg7x95kgDødløft7x100kg7x100kgUpright Row BB (Stang ikke medregnet)10x30kg10x30kgFrench Press (Stang ikke medregnet)7x45kg7x45kg + 3 forced - den sidste gjorde nalle-far, spotteren sagde jeg skulle skrive 8 selv i min bog, meeeen.... i doubt it. 4x50kg + 1 forced - auv go' daw den sad. cirka 60kg, nice!!Barbell Curl6x50kg + 1 forced6x50kgJeg nåede ikke læg, mave og skrå mave idag Jeg kan ikke rigtig komme over at jeg kunne tage mere i bænk, men næsten alt andet gik rigtig godt... heldigvis.Der er dømt doms til triceps imorgen, jeg kan ikke engang klø mig i nakken Edited March 2, 2006 by Underwear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 13, 2006 Author Report Share Posted February 13, 2006 Lige et forsinket log indlæg... Var på besøg hos forældrene i weekenden, så trænede i topform (fredericia). Jeg havde stadig de ondste doms fra i torsdags Desværre går deres bænkpres "kun" til 127,5kg, hvilket er fint nok når man kører bryst. Men man skal kører squat i samme stativ, og det er ikke nok...Lørdag 11/2-2006 TopformSquat8x127,5kg - Ved ikke hvad der gik galt, men den var bare rigtig tung. 10x127,5kg Jeg tror jeg kom til at gå længere ned end jeg plejer, for det var godt nok nogle tunge 127,5kg Skrå DB6x40kg 6x40kg + 1 forced - jeg havdet fundet mig en spotter til andet sæt, fordi jeg var sikker på jeg kunne tage den 7 gange, men jeg tog fejl Pec Deck Flyers9x80kg6x90kg6x90kgMærkelig maskine, men den ramte lige hvor den skulle.Chip Ups1x101x10Fordi jeg havde så onde doms i armene, valgte jeg at gøre det uden vægt. Seated Rear Lateral Raise10x9kg10x10kgSkulle bare have noget, hvor jeg ikke skulle bruge armene. 45-degree Hyperextension1x141x12Lidt for længe siden...DB curl (? x hver arm)6x22kgJeg blev lige mindet om mine doms... Auv go' daw det gjorde ondt! Valgte at nøjes med et sæt. Reverse One Arm Pushdown (? x hver arm)10x25kgSelv om det var let, gjode det ondt. Reverse Pushdown20x50kgDet var også alt for let, men det gjorde også ondt. Så det hjalp ikke at bruge begge arme...Læg (benpres maskine)12x180kg10x200kg8x220kgDragon Flags1x161x12Bænken var lidt bredere og længere end normalt, så kunne ikke komme helt ned og de var lidt lettere... Men så begynder folk at spørge hvad det er man laver når man lige er startet, så mistede koncentrationen på den sidste DB Side Bends12x40kg12x40kgDårlig træning, og er egentlig ikke særlig tilfreds med min indsats her på det sidste. Jeg har haft mere travlt med at drikke og fjolle rundt i stedet for at træne og spise rigtigt fyyyyy.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 14, 2006 Author Report Share Posted February 14, 2006 Jeg glemte min logbog til træning idag Jeg måtte selvfølgelig træne på nørrebro, som jeg lidt havde forudset. - For noget tid siden var min plan at starte til boksning, - men så mødte jeg tilfældigvis en bokser på mit (daværende) arbejde, eller rettere sagt en tidligere bokser. Anyway, laaang historie kort, jeg blev overtalt til at prøve wing tsun istedet. Så var nede til en prøve træning idag på vesterbro(efter træning), så nu prøver jeg lige det og ser hvad der sker. Tirsdag 14/2-2006Leg Extension8x150kg7x150kgBænkpress8x100kg - Manglede en spotter, for tror godt jeg kunne tage 2 mere. 6x105kgSkrå Bænkpress6x85kg - Manglede igen en spotter7x85kg - Fandt en spotter og fik lige skubbet en ekstra ud af mig selv :4thumbup: Chin-Ups (egenvægt + x kg)6x15kg6x15kgBent-Over Rows DB7x42kg7x42kgDødløft7x100kg 4x100kg - Alt for kort pause, fingerne var slet ikke klar5x100kg - Jeg hader mine fingre :4ranting:French Press (stang ikke medregnet)12x30kg - Brugte en større curl stang end normalt og undervurderede mig selv. 8x40kg One Arm Preacher curl DB (Hammer)6x18kg - højre arm 7x18kg6x18kg - højre arm Standing Calf Raises8x330kg9x330kgDragon Flags1x141x10 - der er dømt doms til maven, jeg tog dem lidt langsommere end normalt. Det ku' mærkes. Side Bend12x42kg12x42kgJeg sprang skulder pres over, da venstre skulder drillede lidt. Aaaaalt for mange mennesker så kunne ikke komme til at squat'e Ret tilfreds med dagens træning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 20, 2006 Author Report Share Posted February 20, 2006 ja ja ja ja ja ja.... Det kommer om lidt, - var lige i jylland i weekenden så havde ikke lige tid til at skrive det ind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 ja ja ja ja ja ja.... Det kommer om lidt, - var lige i jylland i weekenden så havde ikke lige tid til at skrive det ind. Godt :4thumbup: ... Er alligevel lidt vigtigere at få trænet end at få træningen skrevet i loggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Underwear Posted February 20, 2006 Author Report Share Posted February 20, 2006 Lige en sen logføring af fredagen. Super fésen træning, kom alt for sent af sted og skulle nå et tog lige efter. Og i alt min hast havde jeg glemt mit bælte Og så kostede min ærlighed mig lige 158kr :4ranting: stupid stupid stupid Jeg vidste mit kort var udløbet og jeg kunne bare været gået ind, men så kom der tilfældigvis en medarbejder forbi og jeg kom til at sige "jeg vil gerne betale for en enkelt træning" dumhed kan være dyrtFredag 17/2-2006 NørrebroSquat9x120kg10x120kg8x130kgManglede mit bælte Skrå DB6x40kg6x40kg4x44kg + 1 forced spotteren rørte mig knap nok, men han "rørte" nok til at jeg ikke tog den helt selv... øv.... Men stadig ret tilfredsFlyer DB (lille stigning på bænken)6x26kg7x26kg6x28kg - jeg tror jeg råbte lidt højt på de sidste ChinUps+Rear PullUps (uden vægt)6xchins + 6xrear 6xchins + 6xrearDet var et direkte skift, så rigtig nasty superset. Men jeg mærkede dem meget i både vingerne og biceps. dejligt French Press6x45kg7x45kg - her råbte jeg vidst også lidt højt Barbell Curl6x50kg5x50kg - øv5x50kg - øvStanding Calf Raises (ny maskine)8x125kg8x125kgSynes den var lidt mærkelig, men tilgengæld var den god. For tusindende gang kommer jeg ikke afsted i ordenlig tid og misser det halve af træningen... Jeg går egentlig og er lidt skuffet over min egen indsats... dumme dreng... Jeg havde oven i købt stillet vækkeuret til morgen træning, fordi der ville komme en gut der skulle måle et eller andet i vores radiatore.Men jeg trykkede lidt for mange på snooze og til sidst tror jeg vækkeuret gav op, for jeg vågnede først da manden ringede på Og så var der som sagt et tog jeg skulle nå. Lorte dag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts