så er vi igang!

britone

Recommended Posts

jeg starter faktisk min udannelse den 19 Febuar hos sporstclub i herlev. jeg har dog efterhånden kørt en del øve timer alene og med hold. Det er en ubeskrivelig følelse

Så bliver du uddannet af Jimmy Trolle og dermed en ægte spinning instruktør med licens til at bruge ordet 'spinning'. Ikke dårligt. Bliver spændende at følge med i din fremtid....Du går ihvertfald op i det med liv og sjæl som også en ægte spinning instruktør, skal gøre.

Edited by Danfanatiker

• Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så bliver du uddannet af Jimmy Trolle og dermed en ægte spinning instruktør med licens til at bruge ordet 'spinning'. Ikke dårligt. Bliver spændende at følge med i din fremtid....Du går ihvertfald op i det med liv og sjæl som også en ægte spinning instruktør, skal gøre

Hey Julie

Ja bare se hvad du har været med til at sætte gang i :4thumbup: fedt du gider hjælpe mig når det bliver lidt svært :blush: og ja bliver en ægte

spinnings instruktør :laugh: kan man blive andet når man har læst dine oplevelser på instruktør stolen :wink: Håber vi kan stikke hovederne sammen

når du kommer herovre næste gang. hvis ikke jeg kommer forbi dig først og prøver et par af dine timer og må :4crutches: Hjem

KEEP SPINNING and smile and you vill now then Good shows heaven

Søndagens Træning

Startede kl. 11 med 1 1/2 times dans cha cha cha vals og rumba er ved at have styr på de fleste latin amerkanske og standard danse :tongue: så pas på piger :laugh:

Derefter var det blevet tid til mit spinning hold kl.14 var dernede lidt før og troede jeg var blevet brændt af eller misforstået da ingen var dukket op :nonono: men fik

sat mig på instruktør cyklen og gjorde mig klar til at køre en time alene :blink: 5 minutter efter dukkede den første op og efter cirka 15 min var vi 5 på holdet udover mig

vi var startet da de sidste 2 kom til men de var hurtigt inde i kampen :wub: Og fuck det kørte bare startede med mit program med disko som var dagens tema og det

varede cirka 50 min. foresatte så med Julies program som startede med 3 min stående 30 nede osv. havde kun en pause da jeg skulle have skiftet plade og det faldt

bare meget rigtigt og naturligt :tongue: Nadia :tongue: vi kørte så videre og det var bare fedt at se de kunne lide det vi havde gang i :wub: jeg råbte da musikken var

rimelig høj at nu måtte de endelig lægge noget belastning på så de ikke stod og blev kolde hvorpå de alle kikkede op og smilede for de knoklede som gale da vi næsten

var færdige med programet kunne jeg fornemme at nu havde de ikke ret meget tilbage så istedet for 9 min Klatring blev det til 7 49 stående til et mix af Abba så brugte

vi 10 min på at køre hjem og 5 på udstrækning :wink: Kenn dette er den bedste time jeg har kørt og jeg har gjort det i 5 år din musik og den energi du udstråler er bare

så motiverende sagde Grete :wub::wub::wub: Marie faldt hurtig i og sagde kenn dette vil vi gerne gøre en gang om ugen :wub: du er blevet rigtig god :superman:

fedt at de alle ku li det ingen fejl :blush: ihvertfald ingen de opdagede :tongue: gik i bad og da jeg kom ud og var på vej hjem stoppede julie mig og sagde at jeg åbenbart

havde været meget god for der var nogle stykker der havde spurgt om ikke de kunne komme med på det hold :wub::wub: Og jeg vil forøvrigt også gerne selv med næste

gang :wub:

:4thumbup: Julie :4thumbup: vi gjorde det sku dit program sparkede røv og er bare fedt at køre udholdning til og sammen med mit eget kørte vi faktisk i 2 TIMER :w00t:

Så idag var bare. :4thumbup: :laugh::superman::w00t::wub:

Min puls 149 maks puls 182 Kcal 1749 :superman:

Ha en dejlig søndag MOLer :wub:

Hej caNinen

jo min kampvægt er 77 kg. altså 7 kg fra at nå mit nye mål, Det jeg satte mig den gang har jeg faktisk nået :superman:

jeg starter faktisk min udannelse den 19 Febuar hos sporstclub i herlev. jeg har dog efterhånden kørt en del øve timer alene og med hold. Det er en ubeskrivelig følelse

at have lavet et program og fundet musik dertil og folk bare rykker med og sidder og vender tomlelfingeren op :wink: jeg har brugt en del at få andre instruktører til at

køre med på mine hold, så får man nemlig kritik man kan bruge til noget og selvfølgelig noget man bare ikke er enige om. men det er jo det der gør timerne meget

forskellige. På holdet i morgen er der 2 andre instruktører med som også cykler i italien og frankrig og er hardcore på en cykel

Så GLÆD dig :superman: og tak for dit besøg i min log kom snart igen :cool:

Det er helt vildt fedt, at det kører for dig .... jeg så lige din gamle oprindelige tråd i går, hvor vi talte om spinner start, damn det er lige før man fælder en tåre.

KANON SEJT

Kigger snart forbi skal skynde mig på arb. nu :laugh:

Tirsdagens Træning

En times afprøvning af et af mine nye programer. på Julle Desværre var der en fejl på pladen :devil: så jeg mistede lidt gejsten men kørte dog programmet

igenem. Og der er jo ret godt så jeg ikke levere det når der er andre kørere med :wink:

så nu står den på på Dans kl. 2030 og hjem og tidligt i seng så jeg er klar i morgen tidlig kl.6 da jeg snupper en 2er time der med Thomas ved roret.

Ha en god aften MOLer

Onsdagens Træning med Thomas som Instruktør :cool:

Var til spinning 2 i morges kl.6 og fandt ud af der hvor vigtigt det er at cyklen er indstillet korrekt :wink: normalt sidder min saddel på stilling 4 1/2 men at en eller

anden grund havde jeg fået sat den på 3 1/2 og der gik ikke ret lang tid efter vi var kommet op at stå får jeg kunne mærke den var sat forkert. Kunne ikke mærke

sadlen og skulle bukke mine ben for at kunne mærke sadlen :dry: men det kørte bare da det var bragt iorden :superman: desværre var der et par ting der ikke

lige var så fedt nemlig at en stor del af musiken var hårdt heavy :devil: for fanden noget støj. og så kl.6 om morgen :tongue: Han havde lavet en pyramide der

gik ud på at man skiftevis sad og stod og da vi var ved at nærme os slutningen siger han kæmpe DETTE er sidste så der blev kæmpet og de sidste krafter fyret

af hvorefter han siger bliv stående de sidste 3 min :w00t: blev stående men det er bare ikke fedt da jeg regner med at nu er slut. har selv begået den fejl men

det er sikkert at det sker ikke mere :wink:

Min Puls 121 Maks 161 Kcal 511

God aften MOLer :superman:

Yo britone

De går ellers til den i spinning for begyndere, der ellers bare startede som lidt nostalgi

bare gi' den gas

Ja det har jeg set :laugh: men der skal mere til at slå mig af cyklen :wub: Ja det er mit første marathon i i week-enden men har faktisk et under opsejlning nemlig et

MOL træf dog ikke 24 timer men det kunne være fedt at opleve alle jer andre der deler glæden ved spinning. Har næsten styr på lokalet men det hører du meget mere

om :superman:

Lækkert med et moltræf. Gerne over flere timer, så man virkelig får prøvet nogle molboere af. Super godt.

Ja det kunne være sjovt og fedt at prøve det sammen med andre der brænder for spinning :superman: som en selv, er overbevist

om at der må være andre end mig der synes det kunne være morsomt og se hvem der gemmer sig bag skærmen og de forskellige

navne herinde på MOL :superman: og sidst men ikke mindst få en fed og hyggelig dag :wink:

Dejligt at se i viser intreresse for projektet :superman:

Torsdagen Træning med Thomas ved Roret

Der er 3 instruktører der hedder Thomas så det virker lidt som om det er Thomas der kører hele tiden. det er det faktisk også bare ikke den samme :laugh:

men timen i dag var hård og rimelig godt sat sammen og en god lang opvarmning og nogle seje træningspas der trak lidt syre frem i benene og sved frem

på panden :devil: der var en del fra holdet der kom hen og spurgte om ikke jeg kunne køre en time på lørdag da de var 15 :w00t: der gerne ville køre med

mette i indskrivningen ville også gerne køre med :superman: Tror faktisk jeg får et fyldt hold rimelig hurtig :wub: det virker helt vildt fedt på mig at folk

virker på og der kommer folk hen og siger vi har HØRT :wub: det er fedt at køre med dig så må jeg ikke også køre med :wub: Desværre kan jeg ikke køre

på lørdag da jeg skal til 24 timers spinning i Farum Park som først slutter søndag kl.12 :tongue: nu må den stå på sofa og lidt mol søgning og så er det ind i kasen

så jeg er klar til min time i morgen tidlig kl.6 da jeg skal prøve et af mine nye programmer :wub: Til alle dem der idag har været henne og fortælle mig at mit

vægttab er vildt flot og de synes det er sejt. ved godt jeg ikke ser ud som at jeg kan li det men af hjertet tak :wub: det varmer vildt :tongue:

Min puls 132 maks 187 kcal.856

Ha en dejlig aften MOLer :w00t:

Edited by britone

Gru, skal du også køre så tidligt imorgen...FÆlt, men det er du jo så vant til. HADER MORGENTRÆNING, og jeg er bare sååååååå forkølet ynk ynk ynk.,...

Godt program..God test imorgen

Knus

Du klarer det :superman: og det er faktisk fedt at have morgentimer da man næsten har det hele for sig selv :wink:

sejt du gør det for en kollega :superman:

Fredagens morgen test af mit program

Var vågen i morges da klokken var 4,15 og lå og ventede på mit ur skulle ringe kl.4,20 for idag var der test af mit 70er program som

er bygget op på et mix af 70er musik der kører uafbrudt i 85 min. Alt er skrevet ned og det kørte bare for fedt.... :smile::cool: fandt

på at efter det skrevet var kørt ville jeg næste gang mit hold var samlet og med takke dem for at de har og er såden en inspirations

kilde at jeg for 3 måneder siden stod uden for vinduet og kikkede på Marie som kørte alene og smilede til mig da hun fik øje på jeg stod

og kikkede ind. Og i dag sidder jeg her oppe foran jer og det skal i have tak for jeg kan ikke beskrive med ord hvormeget jeres opbakning

og støtte har betydet for mig. og alt imens vi kører hjem kommer et nummer med Harpo og jeg ved at der går 1 min så har vi kongen af

suol Barry White med you are my first and my osv. og hvad er nu det vi er kørt forkert der kommer en bakke :blink: op 4 min og ned 1

min og så er det af med lidt af belastningen og vi kører hjem den rigtige vej :laugh: :4thumbup: JULIE :4thumbup: TAK fordi du fik sat i

Hovedet på mig at jeg skulle prøve at sætte mig op :bigsmile: Mit mål for mit vægtab nåede jeg sidste mandag men besluttede at snuppe

7 kg mere så jeg kom ned på 70 kg. og :w00t::w00t::w00t: jeg har smidt 2,5 kg. nu og vejer 74,7 kg nu :superman: så med chance

for at lyde som en glad men TYND Julegris kører det sku for knægten nu :laugh: Er faktisk helt op at køre og GLÆDER mig vildt til mit

Spinning 24 timer i morgen da der er dømt hygge og forhåbentlig noget dejligt :tongue: kunst :tongue: at kikke på. har stort set aftalen

i hus med vores MOLtræf og kan skaffe 55 Cykler hvis folk gider at komme til Hvidovre.

Ha nu en dejlig Week-end er sikker på at jeg får det. og billeder kommer der i næste uge fra Farum Park

Min puls 141 og maks puls 179 :devil::laugh: Kcal 954

Stats idag BMI 25 :laugh::laugh::laugh::wink:

:cheer: Der er vist kun een du kan takke og bør takke. Og det er dig selv for uden din vilje, styrke og begejstring for faget spinning, jamen så var du jo ikke kommet så langt, som du er..

Good luck og vind i pedalerne imorgen i Farum. Hils mine babes... Lotte og Mette fra Equinox. Lotte er meget meget let at kende...Stor sølvgråt hår..Hun er fantastisk.... :smile: Bedst af alt ved de også en masse om spinning, så overfald dem lige med en hilsen fra Jullen :0)

Glæder os til at se billeder.... :blush:

Edited by Danfanatiker

Spinning 24 timer i morgen da der er dømt hygge og forhåbentlig noget dejligt :tongue: kunst :tongue: at kikke på. har stort set aftalen

i hus med vores MOLtræf og kan skaffe 55 Cykler hvis folk gider at komme til Hvidovre.

Ha nu en dejlig Week-end er sikker på at jeg får det. og billeder kommer der i næste uge fra Farum Park

Yo b

RIGTIG GOD TUR i Farum, jeg er misundelig :wink:

MOL traf, jeg vil med (hvis jeg kan) hvornår og hvorfor og hvordan? :w00t:

Der er vist kun een du kan takke og bør takke. Og det er dig selv for uden din vilje, styrke og begejstring for faget spinning, jamen så var du jo ikke kommet så langt, som du er..

Good luck og vind i pedalerne imorgen i Farum. Hils mine babes... Lotte og Mette fra Equinox. Lotte er meget meget let at kende...Stor sølvgråt hår..Hun er fantastisk.... Bedst af alt ved de også en masse om spinning, så overfald dem lige med en hilsen fra Jullen :0)

Glæder os til at se billeder....

Min Queto virker ikke lige nu men ville lige svare på mine indlæg inden jeg starter med at pakke mine 3 par bukser og 5 trøjer :wub:

Søde Julie

Jeg havde ALDRIG kommet på at sætte mig op på instruktør cyklen hvis ikke du havde skrevet sådan i min log som du gjorde :wub: Men heldigvis

elsker jeg at se en udfordning og bare give mig 100% for at det skal lykkes :wink: så TAKKEN er fra mig til dig :superman: og du skal nyde at det er

lykkes for det gør jeg :4thumbup:Babes :hehe: Øhhh du mener vel kunst :tongue::laugh: Skal nok kigge efter og se om jeg kan få øje på dem og

hilse dem fra dig :wink: Kender du flere :yahoo::tongue::laugh: Jeps billeder skal der til har købt 3 nye batterier og et 1 gb kort så det bør kunne

blive til et par stykker.

Yo b

RIGTIG GOD TUR i Farum, jeg er misundelig

MOL traf, jeg vil med (hvis jeg kan) hvornår og hvorfor og hvordan?

Mol træffet kommer der meget mere om inden så længe. Og selvfølgelig skal du med vi kan kalde det le Hvidovre :tongue: inden datoen bliver fastsat skal alle jer

mine spinnings MOL nørder da med så når alle kan har vi fundet datoen :wink: varighed og instruktøre ( Udover Julie selvskrevet :superman: )

Ps med hensyn til Farum Park skal du ikke være misundelig. For tænk at skal opleve himlens port 100 cykler mensker der bare brænder for spinning :wub:

og det ene søde Kunstykke efter det andet :tongue::laugh: og så skal knokkle i flere timer :devil: Næ du det er nok det tæteste man kommer Himmelriget :wub:

men du hører og ser nærmere derfra :superman:

SÅ blev det også prøvet :4thumbup:

24 Timers spinning i Farum Park :superman: da vi ankom var der ikke rigtig styr på noget så vi rendte rundt sådan lidt på må og få. og det værelse der skulle følge med var vist ikke lige blevet bestilt :nonono: . så vi måtte ty til omklædnings rummene og det var da nogle vildt små rum til den oppakning vi alle havde taget med. jeg var et par gange op får at spørge om ikke der var et værelse ledig da det ikke var fedt at rende rundt og med en vis ihærdighed var der heldigvis blevet et frit som ikke var optaget :laugh: Jeg synes det er svært at beskrive følelsen af 100 menesker der sidder i samme sal og bare er tændt. men det er bare så fedt lyset slukkes og forskelige farver farer rundt og rammer kørere lofter og vægge. skal nok bare opleves :wink: fik kørt i 8 timer :wub: da jeg tog et par timer fra nogle af de andre. og desværre fik jeg ikke kørt med Mr Chris men var tilstede da han kørte et par rigtig fede og gode timer af....skal bare prøves selv i nærmeste fremtid :cool: Fik dog prøvet en pige der hedder Nancy kan ikke husk hendes efternavn der fyrede et program til nogle heftige samba rytmer :wub::w00t::superman: det var bare så fedt og genemført at man var lige ved at lette op over taget tror det hedder jumpning over hill det vi skulle gøre. Jamen for mit vedkommende var det en oplevelse der skal prøves igen og venter kun på datoen næste år så er der bestilt værelse og cykel. Dog skal vi ikke være 5 på holdet som denne gang for når man igang og tændt skulle en anden køre så max 3 næste år. kan nok ikke vente til næste år så vi må se om jyderne ikke gør kunsten efter :superman: Havde så meget energi at jeg var oppe i morges og spinne kl.6 man svigter jo ikke sin principper vel :wink: Havde lovet en ny at køre med ham så det var nok min første intro time. :innocent: Han var dog helt vild og helt klar til at komme på hold hurtigst muligt :cool:

Billeder fra Træffet :kommer snart de er åbenbart for store til jeg må lægge dem op i min log :4jumpy:

Fedt at se en Sjællænder som er blevet bidt af 24 timers spin...........og vi har faktisk haft flere 24 timers sidte år og i år er der oz flere af dem .... den første i Randers FitnessX 1. og 2. april og så har vi jo halv Maraton d. 25.3 i Hjørring = 12 timers .... så :devil: du/I er rigtig velkommen til Jylland

(på de 24 timers jeg har kørt med på, har man medbragt sovepose og sovet i sale eller hvor man kunne finde plads .... ingen værelser)

Svarer lige her også :superman:

Hej Majse

Tak for din hjælp med mit projekt Farum Park :wink: det var en rigtig fed oplevelse....dog var det lidt surt at vi havde fået at vide at der fulgte et værelse med hver cykel :innocent: så ingen af os havde tænkt på at tage noget sove grej med :blink: men heldigvis fik vi et værelse der ikke var blevet benyttet men bestilt af en anden :superman: Der stod 3 cykler der ikke var kørere til da vi startede :devil: så lær dog at melde fra i god tid da der var mange der ikke kunne være med :wink: . Sorry måtte lige have det ud :blush: men det er IKKE sidste gang jeg er at finde på sådan et træf :wub: så pas på jylland IM COMMING :superman: Kørte 8 timer men fugten varmen og ikke mindst ben der bare kørte der ud af var så FEDT :wub: at være med til så næste gang

kører vi til vi er færdige :devil:

Er du da helt fra den en fed log at "falde" ind i !

Du er nok en af de mest motiverede og motiverende MOL'er jeg har læst log af :4thumbup:

Jeg skal selv til den 24timers i Randers her i april, mit første marathon, så hvis du har nogle tips vil jeg da blive glad... :w00t:

Kig gerne forbi min log.. den er ikke nær så spændende som din men den er der da.... :blush:

Baby