Gregers TF Posted April 15 Author Report Share Posted April 15 En lille time med overkropstræning herhjemme. Jeg eksperimenterede lidt med hvad den nye opstilling i motionsrummet gav af nye muligheder. Alt i alt en godkendt omgang. Inden, havde jeg været en halv times tid på Skrumlet. De første 20 minutter var i wattmæssig zone 2, så ret fredeligt selvom pulsen stak lidt af til sidst. Og så en spurt på hhv 10 og 5 sek. Der er DOMS i ben og baller, så havde håbet at det havde løsnet lidt op, men det gjorde nu ingen forskel. Jeg er grotesk træt igen i dag. Og igen måtte jeg opgive en lur, da jeg ikke kunne falde i søvn https://www.instagram.com/reel/DXFyjljSLbD/?igsh=MTlmczNrZGhncmtjcg== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 16 Author Report Share Posted April 16 Jeg er øm næsten alle steder. Quads og erecterne undtaget. Så ned i motionscenteret før arbejde: Leg extension, et ben: 4/3 x 20 Benpres: 2/1 worksæt Læg i Benpres: 3 sæt Hypers: 20, 20, 14 Det er mange år siden jeg så denne video første gang, men den fortjener et gensyn https://www.instagram.com/reel/DXFva6ljEZS/?igsh=bm83eHd6ajhyazdm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 19 Author Report Share Posted April 19 Den uge med mild sygdom og ingen træning, faldt sammen med at LIDL havde tilbud på is og chokolade, så det blev lidt for hyggeligt. Jeg har vejet over 94 kg et par gange i de sidste dage og det duer ikke. Det er dog stadigt dejligt, at jeg med de rigtige fradrag ender med at have flere penge til rådighed, end da jeg gjorde rent i Avedøre. I hvert fald så længe jeg har aftenvagter og dermed får en masse tillæg. Men de skal ikke bruge på tomme kalorier!!! Gårsdagens træning blev ikke noteret, da jeg gerne vil lidt tidligere i seng og få lidt mere ud af timerne før arbejde. Sengetiden holdt, men jeg lå vågen i halvanden time, og kom alligevel først op lidt i 10 I går før arbejde, sad jeg en halv time på Skrumlet. Resultaterne vokser ikke ind i himlen, men jeg har knækket koden til at varme op, så jeg kan nå de tilladte 133 i puls og ikke “gå i stå” lidt over 120. Hvis jeg varmer op med RPM på 100-105, så tvinger jeg pulsen op, og når den først har været der, så kan godt komme “derop” igen. Hvis jeg så kører intervallerne med en lavere RPM end naturligt, sender jeg mere arbejde ned i benene for den samme puls, og nu jeg kan få den tæt op på det tilladte, får jeg flere watt ud, end hvis jeg havde kørt med “naturlig” RPM. Det er stadig langt fra tidligere 1 minut on/off med +400w, men jeg fik holdt 400w i 45/120 med 85-90 RPM i de 400. Næste gang skal jeg prøve med 75-80 og se om jeg kan fuske mere end 45 sekunder frem. Den lange off-periode må jeg nok bare acceptere. Til slut lidt lægge: 3/2 sæt BW på hvert ben. Efter fyraften var jeg i motionscenteret for en overkropstræning. Da jeg kom hjem fik jeg lagt en bunke dips og kropshævninger med neutralt greb på, så nok 75 minutter i alt. Til “morgen” relativ solid DOMS i lægge og lidt i baller: 93,6 kg. Jeg ville egentlig gerne have trænet ben for arbejde, for ikke at skulle sent i motionscenteret, men så skal jeg ikke først op klokken 10 BLACKICE, Bjergtrold and Henrik S. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 20 Author Report Share Posted April 20 Jeg fik ikke trænet i går. Efter klokken 18 gik flaskeautomaten i stykker to gange og jeg blev “smækket ude” af pengeskabet, så jeg var blæst i hovedet, da jeg ramte fyraften. BB steg ret meget i løbet af natten, så det var måske OK men en rolig aften. Jeg ville så træne i dag, og har spildt hele dagen på at nusse mig sammen til det: Jeg fik lavet lavet lidt knæbøjninger som opvarmning supersættet med Stående læg på et ben: 4/2 sæt Bulgarsk split squat: 4 x 12 - første sæt bw og +12 kg i de næste Etbens squat med støtte: 3/2 sæt - alle til fail Rumænsk dødløft: 2 x 15x23 Watt sit på et ben: 2 stk på hvert ben Dips: 3 sæt til fail Cykling på Skrumlet: 15 minutter let, med 5 siddende hårde antrit på 5-6 sekunder Benene er godt stegte, her nogle timer efter. De sidste dage været så varme, at jeg har kunnet sove med soveværelsedøren åben uden at fryse. Rummet er ikke mere end 5-6 kvadratmeter, så jeg har har haft en fugtfjerner til at stå og køre om natten, så det ikke skulle ende i mug og skimmel, så de 160W, kan jeg nu spare det næste halve års tid. Jeg ku´ da godt nappe sådan en tysker https://www.instagram.com/reel/DXABpnSjpeh/?igsh=bHphaGozZmdsZmhn og også en hollænder https://www.instagram.com/reel/DXE2IgRozAm/?igsh=MXFpeDYzYTRvZGR6bg== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 21 Author Report Share Posted April 21 92,8 kg Jeg vågnede med pæn DOMS i bagkæden og især i ballerne. Men intet i quads. Jeg puslede med tanken om at tage i motionscenteret og træne leg extension for at rette op på det. Men da jeg var færdig med morgenkaffe, nyheder osv, så VAR der også DOMS i quads. Min LIDL får ikke kolonialvarer om tirsdagen, så det ville være meget underligt, hvis jeg skulle sætte varer op, så jeg turde godt tæske overkroppen. Det blev herhjemme: Stående læg på et ben: opv, bw, 4/3 x bw+16kg og et sæt til venstre med bw Chinups med bredt overhåndsgreb: 2 sæt Chinups med skulderbredt overhåndsgreb: 2 sæt Rows DB: 3 x 20x25 Maveøvelse: 2 sæt Kropshævninger neutralt greb: 2 sæt Arnold pres: 3 sæt Laterals: 3 sæt Alt afhænger af øjnene som ser https://www.instagram.com/reel/DXMw3KUCAfd/?igsh=dnduemFpbnJpdHpu Henrik S. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik S. Posted April 22 Report Share Posted April 22 19 timer siden, Gregers TF skrev: Alt afhænger af øjnene som ser https://www.instagram.com/reel/DXMw3KUCAfd/?igsh=dnduemFpbnJpdHpu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 23 Author Report Share Posted April 23 Jeg var træt i går og gik for tidligt i seng og vågnede mange gange. Den ene, satte jeg iPad’en til at spille radio NPO1. Mens jeg sover hører jeg noget med treinbotsing og Copenhagen og vågner med et spjæt. Og ja, så gik der en del af morgenen med uheldet på Gribskovbanen. Jeg nåede en lille let tur på på Skrumlet på 20 minutter. DOMS i bagkæden er ved at forsvinde, men jeg er åbenbart lidt for ond ved mig selv, når jeg træner herhjemme. Jeg mødte sent og havde fornøjelsen af en “plukpalle” som var totalt rodet og tog evigheder at sætte op - alene. Og kom bagud med alt. Så en proteindrik og 5 snøfter kl 15:45, var alt jeg indtog indtil 21:45. Så der var ikke energi til motionscenteret. Jeg har lavet tre sæt kropshævninger og 3 sæt dips, herhjemme. Så må jeg se i morgen. Før jeg skal på arbejde, skal jeg til fys med mine akillessener. De gør efterhånden så ondt, at jeg vralter rundt. Den her dessert kan de godt beholde. Jeg havde godt læst om den, man tænkte at naaaah - den misforstod jeg. Men åbenbart ikke. Hvis du skal smage, så er der kun lavet en lille mængde og det er ikke planen at lave mere. https://www.instagram.com/reel/DXPbJi_DZ95/?igsh=aTNpa2FpazY4dTA0 Henrik S. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted April 24 Report Share Posted April 24 18 timer siden, Gregers TF skrev: Jeg var træt i går og gik for tidligt i seng og vågnede mange gange. Den ene, satte jeg iPad’en til at spille radio NPO1. Mens jeg sover hører jeg noget med treinbotsing og Copenhagen og vågner med et spjæt. Og ja, så gik der en del af morgenen med uheldet på Gribskovbanen. Jeg nåede en lille let tur på på Skrumlet på 20 minutter. DOMS i bagkæden er ved at forsvinde, men jeg er åbenbart lidt for ond ved mig selv, når jeg træner herhjemme. Jeg mødte sent og havde fornøjelsen af en “plukpalle” som var totalt rodet og tog evigheder at sætte op - alene. Og kom bagud med alt. Så en proteindrik og 5 snøfter kl 15:45, var alt jeg indtog indtil 21:45. Så der var ikke energi til motionscenteret. Jeg har lavet tre sæt kropshævninger og 3 sæt dips, herhjemme. Så må jeg se i morgen. Før jeg skal på arbejde, skal jeg til fys med mine akillessener. De gør efterhånden så ondt, at jeg vralter rundt. Den her dessert kan de godt beholde. Jeg havde godt læst om den, man tænkte at naaaah - den misforstod jeg. Men åbenbart ikke. Hvis du skal smage, så er der kun lavet en lille mængde og det er ikke planen at lave mere. https://www.instagram.com/reel/DXPbJi_DZ95/?igsh=aTNpa2FpazY4dTA0 Jeg antager ikke at sikkerheden i små lokal(??) baner, tåler nogen sammenligning med det nationale togsystem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 24 Author Report Share Posted April 24 Nej, på ingen måde. Flere af de små baner har “ingen” sikkerhed, forstået på den måde at togene uden problemer kan køre overfor rødt. Der går en alarm oppe i kommandoposten, så de kan kontakte togene og skrige STOOOOP. Men det tager jo noget tid. Men det er faktisk ikke SÅ mange år siden at Holbæk-Kalundborg også fungerede sådan - og var også enkeltsporet med krydsninger, hvor man potentielt kunne komme på kollisionskurs. Da jeg havde min korte karriere på fjerntrafikken, var det også sådan. Nationalt er togene togene overvåget på alle leder og kanter, undtaget ved rangering - der er der stadig mange steder, hvor der ikke er noget overvågning. Men oftest (hvis ikke alle steder) er der sat nogle systemer op ved grænsen mellem depotspor, og steder hvor der er passagerer. Så hvis man skulle klokke i det, så er det ved lav hastighed og ikke hvor man kan køre i tog med passagerer. Så er der endelig også de situationer, hvor der er signalfejl og man mundligt får lov at passere signaler der viser stop. Men da bliver togene begrænset til 40 km/t, når man kvitterer at man gerne vil køre forbi. Fyssen anbefaler i første omgang mest muligt ro til akillessenerne, og så har jeg fået træninginstrukser til at starte korrekt op. Resten af kroppen kan jeg træne som jeg har lyst til. Det var en af de lange arbejdsdage, incl at sætte varer op og lære en ny at lukke butikken, så jeg trak kyllingekortet og sprang træningen over igen-igen Ønskebrønd a la Benny Hill https://www.instagram.com/reel/DXWOvD3SZRn/?igsh=NG5yd2VndWt3c2k4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 24 Author Report Share Posted April 24 Fandt lige dette kort. Det er åbenbart en sjællandsk ting, at de små baner kører uden sikkerhedsnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 26 Author Report Share Posted April 26 94,0 kg - men min mave fik heller ikke tid til at virke i går, og hvis der ikke sker noget inden for de første to timer jeg er vågen, så sker der sjældent noget den dag. Dels skulle jeg køre allerede 11:40 for at nå til fødselsdag hos ex-kollegaen. Dels læste jeg nyheder til morgenkaffen, og opdagede hvor mange signalforbikørsler de har på lokalbanerne, hvor de to tog båttede sammen. Jeg ved godt at de er ligeglade ideer fra en gammel idiot som mig. Men jeg ved også at “min Asien-ting” med at køre tog og at pege med de hvide handsker og repetere tavler og signaler, bare ER hamrende effektivt - også derfor der er indført på visse metrolinjer i London og New York. Så de fik en salgstale og opfordring til yderlige kontakt. Så har jeg i hvert fald gjort min borgerpligt Efter alle de andre var gået hjem, blev jeg hængende og hjalp med at pille overdækningen over haven ned. Selvfølgelig skulle det hagle imens, så det blev pisse koldt, og jeg var småsnottet da jeg kom hjem. Så på med varmeblæseren i soveværelset i nat. Stoppet i tuden i morges men det er ved at forsvinde. 5 kvarters fullbody i motionscenteret: Kropshævninger med bredt overhåndsgreb: 2 sæt ss Benpres: en del opvarmning og 2 worksæt - restpause til sidst Leg extensions, 1 ben: 3/2 sæt Siddende lårcurl: 2 sæt Hip thrust: 15x40, 15x120, 10x150 (pr) Bicepcurl, DB: ? X 20, 12x20 (ikke alternerende). Ville egentlig gerne træne tungere, men da jeg var til slutkontrol efter de opererede bicepsenen på, fik jeg at vide at jeg ikke burde curle tungere end 20 kg. Incline bænkpres, DB: 10x20, 2 sæt x 27,5 kg - restpause til sidst Fransk pres: 15x12, 10x12 (20 års pr) Laterals, kabel i nede trisse: 2 sæt Bagskulder: 2 sæt Mavemaskine: 2 sæt Hypers: 2 sæt Herhjemme: 3 sæt dips til fail Min lillebror blev far i forgårs. Indtil nu har jeg haft det fint med at der er langt til Tokyo og at vi kun “ses” på Messenger. Ikke fordi jeg ikke gider se ham og fruen, men bare fordi jeg ikke har lyst til at forlade Danmark, og slet ikke skulle ud i “cirkus lufthavn” for første gang. Men nu er det sgu ret øv. Btw er mor og barn indlagt 10 dage efter fødslen derovre, så man er sikker på at alt det nye er lært og fungerer. Upsi https://www.instagram.com/reel/DXKJ9ggDb_M/?igsh=NXFsbmYxcWJ3aHAy kahlua-kalv, Henrik S., Spinderella and 3 others 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spinderella Posted April 26 Report Share Posted April 26 Tillykke, Onkel Gregers. Bjergtrold 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjergtrold Posted April 26 Report Share Posted April 26 1 time siden, Spinderella skrev: Tillykke, Onkel Gregers. X 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 28 Author Report Share Posted April 28 Taaark. Jeg føler mig lidt mislykket i denne sammenhæng, nu jeg bare skøjter rundt som et stort barn, men… ja, sådan er det. Grundlæggende har jeg ingen lyst til at bytte, selvom små børn godt kan få det til at krible lidt. 94,0 kg i går. Mine lår var helt upåvirkede, så jeg nappede to watt-sit på hvert ben. 94,2 kg i dag. En fullbody herhjemme med fokus på overkrop, så jeg ikke blive så øm i benene som sidst jeg trænede hjemme. Jeg er blevet spurgt til at møde tidligere, så jeg hopper af for nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted April 30 Author Report Share Posted April 30 93,9 kg Inden arbejde var jeg 32 minutter på cyklen. Dels ventede jeg på varmen og dels ville jeg teste akillessenerne forsigtigt. Men jeg mærkede intet til dem. 148 watt og 21,1 i snit. Jeg havde lige et lille minut generelt ned af bakke med både vinden og solen i ryggen, hvor jeg lå på 32-35 i timen. Vanvittigt at tænke på, at det kun er 10 måneder siden, det var en overkommelig machfart uden hjælp fra moder natur. Så på arbejde, hvor de to rygere havde haft travlt med at ryge. Souschefen var i hvert fald pænt træt af, at de ikke lavet lavet ret meget. Så da jeg kom ud af kassen kl 16, overtog både en palle varer der skulle sættes op og et udbombet lokum af en rodebutik. Da der var to timers åbningstid tilbage, manglede jeg 4 timers arbejde, så jeg fåkkede op at passe på mine akillessener og det kan jeg godt mærke nu. Jeg fik ikke spist og kun drukket en halv sodavand, så jeg orkede ikke motionscenteret, da jeg havde fri. Efter lidt mad og væskepåfyldning herhjemme blev det alligevel til 4 sæt kropshævninger og 4 sæt dips. Så er man godt opdraget https://www.instagram.com/reel/DR6XlkTjdJQ/?igsh=MnRmdmxlMHMyZXpv Henrik S. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted May 1 Author Report Share Posted May 1 93,7 kg 58 minutter på cyklen med 150 w og svimlende 25,2 i snit. Jeg blev en smule utilpas et par gange, så det er vist hvad det kan blive til. Men stadig hyggeligt i det fine vejr. Det er længe siden jeg har skullet møde klokken 12, men sådan bliver det både lørdag og søndag. Der er også mange af de dage efter ferien, så jeg må se om jeg kan stramme mine formiddage lidt op. hihi https://www.instagram.com/reel/DXo-Tlik8Lg/?igsh=djNiaWM5dGtzeTBr og bare VIRKELIG kluntet https://www.instagram.com/reel/DXfsXDlu70X/?igsh=MWtzbGx2MXp5dzlncQ== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted May 2 Author Report Share Posted May 2 93,5 Akillessenerne kunne lide at være på arbejde så længe, selvom jeg huskede at passe på dem. Før, fik jeg lavet den første genoptræning af dem: 3 x 8 op på tæer på begge ben og ned på et ben - 5 sekunder. Det kunne jeg ellers ikke mærke. Efter fyraften i motionscenteret: Benpres: En del opvarmingssæt og 3 worksæt. Jeg var træt, tørstig ellers busted fra cyklingen, for selvom jeg var en “plade” under sidste gang, var de kun til det halve i reps. 4, 4 og vist 7 med restpause. Leg extensions 1 ben: 6/4 sæt Rumænsk DL: 32 x 15x25 Hip thrust: 2 sæt gøgl med 80 Siddende leg curl: 2 sæt En arbejdsdag til ferie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted May 4 Author Report Share Posted May 4 Første feriedag. Om det bare er tanken om ferie ved jeg ikke, men mit BB steg fra 17 til 86 (meget mere end normalt) i løbet af natten, selvom jeg vågnede allerede 8:40. Vægten 82,6. Masser af morgenkaffe og så et smut i motionscenteret: Chinups, bredt overhåndsgreb: 2 sæt 0-1 RIR Rows, DB: 2 x 20x27,5 - lettere end med 25 kg sidste gang Incline bænkpres, DB: 10x15, 3 sæt 27,5 1-2 RIR Bicep curl: 2 sæt 20 kg 1-2 RIR ss Fransk pres, DB: 2 sæt 12,5 kg 1-2 RIR Laterals, kabel i nederste trisse: 2 sæt 1-2 RIR Face pulls: 2 sæt > 3 RIR Mavemaskine: 2 sæt ca 15 og 8 reps 1-2 RIR ss Hypers: 2 x 15 > 3 RIR Genoptræning akillessene 3 x 8 relativt hurtigt op på tæer på begge ben og på eet ben ned ca 5 sek. Hvis du er til den slags, så husk lys i vinduerne i aften. Jeg skal i hvert fald - og se befrielsesafsnittet fra Matador, hvis jeg kan finde det på dr.dk I Holland er “befrielsen” en todelt affære. I dag mindes man. Klokken 20 holder man 2 minutters stilhed. Busser og to holder stille. På mange arbejdspladser og i private hjem, rejser man sig op i de to minutter. Radio og TV går også i stå. Så mere “dystert” end her, men krigens sidste år var bidsk dernede med iskoldt vejr, stor mangel på basale fødevarer og reelle kamphandlinger til det sidste. I morgen er det en festdag, hvor en del har en fridag i overenskomsten. Der afholdes flere frihedsfestivaller og koncerter. Da jeg var lille, boede jeg med min mor hos mormor og morfar. De har endnu haft krigen i nogenlunde frisk erindring. Det var en halvstor dag med lys i vinduerne, god mad og kager til aftenkaffen. Jeg tor måske også at vi havde lidt pænere tøj på end på en almindelig dag. Tidsmæssigt er det langt væk. Men med alle konflikterne efterhånden over det hele, så er det alligevel ikke HELT så fjernt, som det var for 10 år siden Fra 1:07 til 3:07 står Schiphol-lufthavnen også stille (overvågningvideo) https://youtu.be/ZEYKi-wzomE?is=aWhvM0SA6G0YKSJM kahlua-kalv, Bjergtrold, ThomasNA and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahlua-kalv Posted May 4 Report Share Posted May 4 Flot vægttab skulle lige læse loggen to gange Virker til du er ved at finde ind i en god rytme med styrke mm Spinderella 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted May 4 Author Report Share Posted May 4 Hov - det var lige 10kg for lidt. Men kun lige et par kilo under vægten, da jeg kom hjem fra sygehuset første gang. Men dog ikke en vægt jeg har lyst til at komme ned på igen. Ja, styrketræningen kører fint for tiden. Det tog lidt tid, men lårene er også ved at komme op i gear. Så mangler jeg lige at læggene kan trænes, for de er historisk sølle efter mange ugers gang “på hælene”. Men ellers må jeg bare til at gå i gummistøvler - jeg bor jo på landet kahlua-kalv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahlua-kalv Posted May 4 Report Share Posted May 4 Der er mange løbesko med et betydeligt drop og på en del sider kan man sortere efter det. just a thought Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted Tuesday at 07:19 PM Author Report Share Posted Tuesday at 07:19 PM Kan være det skal overvejes. I første omgang ser jeg hvad ferien gør, og håber at tager mig tid til at fiske en mælkekasse frem og sidde på, når jeg skal tjekke datomærkning på de nederste hylder, hvor jeg ellers sidder på hug og derfor trækker kraftigt i de gamle sener. Næsten godt vejr udenfor - men ikke helt godt nok til at køre i kort/kort, så det endte med at jeg ikke gad. I stedet en time på Skrumlet. Men det åbner for intervaller, som jeg ikke får kørt ude, nu jeg ikke har diget som legeplads. Den manglende træning på det sidste har sat sine spor. Sidst jeg kørte 4-minutters, kørte jeg dem på 245w og pulsen stak af i interval nummer 3. I dag skete det lidt over halvvejs i første interval - og de var kun på 232w. Jeg skruede 5% af, hver gang pulsen nåede op på 131-132 - mit tilladte max er 134. Da selve træningen var slut, stod den på fri kørsel, indtil der var gået en time. Når man rammer https://www.instagram.com/reel/DSy3kJVCD2u/?igsh=aGc0YWlrd3N3dnBq vs Når man ikke rammer https://www.instagram.com/reel/DVCJqk6DKIG/?igsh=ZzU0eXppMGV1Mmo0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted Wednesday at 09:36 PM Author Report Share Posted Wednesday at 09:36 PM 1 t 45 minutters fullbody herhjemme. I morgen skal jeg til tandlæge Jeg har stadig ikke fundet een hernede, så jeg skal op til Hillerød, og hvis ikke hun mishandler mig, så smutter jeg ind og hilser på lokoførerne bagefter. Fredag smutter jeg til dobbelt fødselsdag i Jylland og er efter planen hjemme mandag aften. Ergo planlagt radiotavshed herfra. Hvis ellers batterierne holder til det, er dette vist en godkendt ladehastighed på elbilen https://www.instagram.com/reel/DWFVprdAioG/?igsh=amx6dWRxbTFjdzFn Henrik S. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted Friday at 11:56 AM Author Report Share Posted Friday at 11:56 AM Jeg nåede lige en halv time på Skrumlet 95,0 kg i morges før jeg skal til på forlænget weekend - der bliver noget at rette op på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts