Randi-Squash Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 Kibo: Tak for det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelPl Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 (edited) Hmm, så er "Linda" vist igen ved at sælge slankepiller Er mig forøvrigt komplet uforståeligt at der er nogle der er villige til at eksperimentere med diverse mere eller mindre tilfældige stoffer. Alt der skal til er en fornuftig kost og lidt motion, så kan langt de fleste tabe ca 1 kg om ugen. Edited October 30, 2012 by MichaelPl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 (edited) Hvis det var så skide nemt som du skriver, så......Men enig i at slankepiller nogo- er dog ikke blind for hvorfor det kan friste. Ligesom krudt og epo. Og sprut og smøger. Alt efter hvordan man prioriterer. Edited October 30, 2012 by Gregers TF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda4141 Posted August 15, 2019 Report Share Posted August 15, 2019 (edited) Slankepiller - https://nuvialab.com Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg. Edited August 30, 2023 by Linda4141 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_nasty Posted July 13, 2020 Report Share Posted July 13, 2020 Kan du ikke uddybe det lidt? Du tabte 16 kilo? Over hvor lang tid? Hold et glas piller til den tid? Har du gjort andet? Trænede du 4 gange om ugen? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_nasty Posted July 13, 2020 Report Share Posted July 13, 2020 På 15.8.2019 at 09:14 , Linda4141 skrev: Slankеpiller - https://wеightworld.dk Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 16 kg. Kan du ikke uddybe det lidt? Du tabte 16 kilo? Over hvor lang tid? Hold et glas piller til den tid? Har du gjort andet? Trænede du 4 gange om ugen? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts