KongKent Posted May 22, 2007 Author Report Share Posted May 22, 2007 Tirsdag d. 22. maj 20072-split, dag 2: Ryg, ben og bicepsDødløft: 10 @ 51 kg5 @ 101 kg5 @ 101 kg5 @ 101 kg5 @ 101 kg5 @ 101 kgCable Front Pulldown: 10 @ 5010 @ 5010 @ 4510 @ 45Squat:6 @ 51 kg6 @ 51 kg6 @ 51 kg6 @ 51 kg6 @ 61 kgDB Curl:10 @ 17,5 kg10 @ 17,5 kg10 @ 17,5 kg10 @ 17,5 kg10 @ 20 kg+ protshakeTræningstid: 35 min. (19.30 - 20.05)Rigtig uoplagt. Satte bare 100 kg på i dødløft og var lidt venlig ved ryggen og lænden, da jeg måske skal kunne bruge den i morgen aften. Øgede lidt i pulldowns, vovede at sætte lidt ekstra vægt på i det sidste sæt squat og fik løftet 20'erne i armkrøl. Alt sammen gik fint og uden problemer. Selv knæet holdt til lidt ekstra vægt i skvat. Dødløft SS'et med pulldowns. Squat SS'et med biceps. Hurtig ind, sved på og hjem igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KongKent Posted May 22, 2007 Author Report Share Posted May 22, 2007 Og så hjem til en noget overraskende nyhed, men en god én af slagsen. Mere om det senere. Oh well. Kan jo lige så godt fortælle det: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianneB Posted May 22, 2007 Report Share Posted May 22, 2007 Hej KongKentSå må det vist være på tide, at jeg melder mig på banen som log-lurer og siger tillykke Bedste ønsker for jer alle (tre )- Marianne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted May 22, 2007 Report Share Posted May 22, 2007 Neeej, tillykke :4band: En vaskeægte MiniKonge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHolm Posted May 22, 2007 Report Share Posted May 22, 2007 Sådan, tronfølgen er sikret! :4thumbup: Tillykke Kent! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slettet bruger Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Det her kan kun betyde een ting.......Kent har fået fisse! Wooooot woooooot!Med mindre der er anvendt kunstig befrugtning, sæddonor og hvad ved jeg....P.S. Tillykke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Og tillykke med det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hr.Kirchebrandt Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Sådan! Tillykke med det ... og nyd nu nattesøvnen, mens du kan. Hr. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian B Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Kongen skyder med skarpt Tillykke :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squatfather Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Tillykke med den kommende royale familieforøgelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jfk Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Tillykke med det Så er det jo bare med at nyde frihende så længe der er mulighed for det.Så er det slut med metallica koncerte, nu kommer den til at stå på åh abe koncerter :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars B Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 No Rest for The Wicked . Welcome 2 the Cacodeamon !! :4thumbup: Stort tillykke herfra, bro!!Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KongKent Posted May 23, 2007 Author Report Share Posted May 23, 2007 Mange tak for hilsnerne. Nu må vi bare vente indtil Marianne har bagt den færdig. Onsdag d. 23. maj 2007MMA @ X-Gym i Nørresundby 20.00 - 21.301½ time i Helvede. Det tætteste jeg har været en slåskamp hidtil i mit 30 år lange liv er når jeg har set Bloodsport eller Karate Kid på VHS. Så det var noget af en omvæltning at skulle kæmpe fra gulv osv. - bare det at huske teknikkerne var en udfordring. Men Hr. K. var rar ved mig, så jeg overlevede. Nakken er brugt, men ellers er det ikke så slemt. Kroppen er bare tappet godt og grundigt for energi. Stående slag og spark var klart det nemmeste, umiddelbart. Gulvarbejdet dræner bare Kongens bette krop for energi ret hurtigt.Langt hår og MMA = Men afskrækket er jeg ikke. Det var ganske sjovt og lidt hudafskrabninger på fødder og albuer gør ingen skade. Det er jo en del af gamet. Forhåbentlig var det ikke sidste gang jeg legede med derude. Svendsen og Hr. K så i hvert fald ud til at synes det er sjovt. Jeg syntes bare det var hårdt! Og så blev jeg klar over, at jeg ER miljøskadet. Der kørte et mix på anlægget under alle 90 minutter af træningen. Det eneste jeg kan huske fra træningen er, at der var en sang med AC/DC og en med Volbeat. Resten kunne for den sags skyld have været en liveoptagelse fra en Åh Abe koncert, jeg har slet ikke registreret det. Planen er, at jeg skal styrketræne i morgen. Lige nu mener jeg klart, at jeg overholder planen. Men må hellere vente og mærke hvad kroppen synes i morgen. Den er garanteret pænt smadret. Oh well, det kan godt skydes en enkelt dag uden det går ud over program eller restitution, så vi lader dagsformen diktere. MMA er sjovt. Men hårdt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eatsam Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Stort tillykke herfra ..Og du gik glip af en fed Hatesphere koncert i sidste uge.. så dig i hvert fald ikke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TranceT Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Tillykke champ! (med grav. testen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunen Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Og her gik man og troede at du skød med blod Congrats dude - både med den bette og debuten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
huz Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Tilykke champ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oksen fra Århus N Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Så er det slut med metallica koncerte, nu kommer den til at stå på åh abe koncerter :4thumbup:Næææ, det skal da være en metal-baby! Ellers kan man jo slet ikke se, at det er kongen, der har lavet ham/hende. Mange gange tillykke, KongK, og så vil jeg gerne takke dig for din support i min log forleden. Det varmede. Heldigvis faldt tingene på plads af sig selv. Mange hilsner fra Oksen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Well Congrats her fra også.Vi må se om afkommet står til at redde når nu vi kender faderen :4thumbup: Jeg håber inderligt på at der kan komme et helt fornuftigt og dejligt menneske ud af det.Måske moren kan påvirke i en god retning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Feeeedt at du er startet på MMA :4thumbup: :4thumbup: - Og tilløkk mæ dæ lil' oss, sgu da Så kan du jo passende blive klippet, så du kan ligne en anstændig far og passe dit MMA game samtidig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackmoore Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 FEDT at høre om at Kongen avler!!! Glæd dig, man kan stadigt godt løfte vægte, drikke øl og høre metal efter den bette er kommet, det kræver bare lidt mere planlægning.Behold, Damien is comming :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Så er det slut med metallica koncerte, nu kommer den til at stå på åh abe koncerter :4thumbup:Skulle det nu være noget problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KongKent Posted May 24, 2007 Author Report Share Posted May 24, 2007 Endnu en gang tak for lykønskningerne. Gad vide hvornår det mon går op for mig, at jeg skal være far? Synes ikke der er nogen forskel. Blackice er forståeligt nok bekymret for barnets opvækst. Hertil kan jeg da kun tilslutte mig, og jeg håber selv barnet kommer til at ligne sin mor mere end faren. Men rent musikmæssigt har jeg tænkt mig at præge mit afkom 100% . Vi skal "alle sammen" til Metallica koncert senere i år. Det med håret vender vi tilbage til. Nu kommer skæringsdatoen i hvert fald på et tidspunkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jfk Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Endnu en gang tak for lykønskningerne. Gad vide hvornår det mon går op for mig, at jeg skal være far? Synes ikke der er nogen forskel. Blackice er forståeligt nok bekymret for barnets opvækst. Hertil kan jeg da kun tilslutte mig, og jeg håber selv barnet kommer til at ligne sin mor mere end faren. Men rent musikmæssigt har jeg tænkt mig at præge mit afkom 100% . Vi skal "alle sammen" til Metallica koncert senere i år. Det med håret vender vi tilbage til. Nu kommer skæringsdatoen i hvert fald på et tidspunkt. Sjovt du skriver det med hvornår det går op for en.I mit tilfælder, tror jeg først, det var da vil kom hjem fra syghuset, og fandt ud af man ikke skulle aflever hende igen :4thumbup: Jeg skal nu også til metallica, så helt afskåret er man nu ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts