Underwear Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 Jeg overvejer at prøve det, da jeg kan få min tidligere trænings makkers rester.Bare så det er på det rene, jeg ved godt hvad det gør, hjælper og hvordan det skal tages. Vil bare hører hvor mange der egentlig benytter sig af det. Og måske jeres erfaringer med det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lille-B Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 Hej i varmen !Er begyndt at bruge det igen. Kan mærke en forbedring af styrken, så tror at det er kreatinen sammen med det selvfølgelig, at jeg bliver "stærkere" ved effektiv træning. Betina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scorpio Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 (edited) Har prøvet det én gang for et par år tilbage i en periode på 5-6 uger - 5 g morgen og 5 g efter træning. Mærkede intet Edited June 24, 2005 by Scorpio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 Har brugt (og har stadig noget stående). Det var ikke noget jeg mærkede, men det betyder jo ikke, at der ikke har været nogen effekt af det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonNiklas Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 Har brugt (og har stadig noget stående). Det var ikke noget jeg mærkede, men det betyder jo ikke, at der ikke har været nogen effekt af det.<{POST_SNAPBACK}>Præcis det samme her.Niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siggi Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 (edited) Prøvede det for nogle år tilbage. Mærkede at jeg var hurtigere at komme mig efter træning men om det var på grund af kreatine eller det mentale at tag kreatin kan jeg ikke udtale mig om .. Men jeg har det på fornemmelse at det havde en virkning. Edited June 24, 2005 by siggi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts