Rall Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 HejFaldt over Charles Poliquin's seneste program på t-mag. com:www.t-nation.com/readTopic.do;jsessionid=AFD19B8924CB8F38293B5201096296E0.hydra?id=658759&pageNo=0og en enkelte ting undrer mig:-Der er ingen direkte delt's øvelser - CP må mene, at de får nok stimulation via press øvelserne, men jeg har overvejet at placere en skulder press øvelse på arm dagen (10 set à 5-3 reps som anbefalet) og så droppe den ene triceps øvelse (3x6-8 reps). Kommentarer ønskes På forhånd tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 Han har aldrig rigtigt gået ind for direkte skuldertræning. Mestendels laterals og upright rows etc. Jeg tror du skulle se an uden presøvelser, men evt med nogle laterals+upr. rows som supersæt. Bliver dine delts bløde og undertrænede kan du altid addere presøvelser igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hr.Kirchebrandt Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 (edited) Skulle du ikke hellere i gang med noget styrkeløft i stedet for det diskopjat? Hr. K Edited June 22, 2005 by Hr.Kirchebrandt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slettet bruger Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 Skulle du ikke hellere i gang med noget styrkeløft i stedet for det diskopjat? <{POST_SNAPBACK}>Skal vi ikke hellere holde fast i fitnesstræningen fremfor det styrkeløft pjat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rall Posted June 23, 2005 Author Report Share Posted June 23, 2005 Dr, Delt >> Tak, det vil jeg prøve. :4thumbup: .Hr. Kirchebrandt og Doc >> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts