Yod Manut Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 (edited) Jhax's log # 2Data: Mand - 28årHøjde - 184½ cm.Vægt - ca. 98kgTræningserfaring: ca 3år.Træningsmål: Mere muskel og meget mindre fedt. Så let kan det næsten siges - og dog.Det som jeg gerne vil opnå med min træning er hovedsageligt: Vedvarende glæde ved at træneStørre harmoni mellem muskelgrupperne Pecs er tilbagestående i forhold til armene, så det vil blive et klart fokusområde. Og sådan noget som de ellers tidligere lidt forsømte Abs vil også for mere opmærksomhed fremover. Bedre præstationer på fodboldbanen Dette qua en forbedret kondition og en radikalt lavere fedtprocent. Vægten skal ned under 90. Drømmemål 85kg.Forøget styrkeJa, det siger vel næsten sig selv...Forbedret træningAt blive klogere på træning generelt, at træne med større omtanke osv...Alle er velkomne til at skrive LINK TIL DEN GAMLE LOG Edited July 27, 2011 by Yod Manut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 1, 2005 Author Report Share Posted June 1, 2005 (edited) PR's Oversigt over det 'bedste' fra den gamle logBasicsBænkpres1@122,52@1056@1005x5@95Dødløft1@1808@160Squat4@13020@100BodyWeightChinups12@BWPullups10@BWDips - Chest16@BWDips - Triceps21@BW4@BW+40ChestSkrå Bænk DB5@412x10@346x6@34Skrå Bænk BB[email protected]4x6@85Cable Flys - lying6@32,5BackSeated Rows6@11212@100Seated Rows - 1 hand6@55CG Pulldowns6@105DB Rows3@526@42,512@34ShouldersMilitary3@706@654x4@65[email protected]10@5511@50Seated DB Press5@38Standing Laterals6@20 - 3.6.05Biceps & Triceps EZ Curls5@558@52,5CalfsCalf Raises16@120 Edited June 9, 2005 by jhax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 1, 2005 Author Report Share Posted June 1, 2005 Ben & Mave Dag (1)/2 Uge 9 SQx@50x@70x@905x5@102,5DL5@102,55x5@130...grebet er ved at blive et problem - straps Step Ups2x12@35...denne her skal jeg lige vende mig tilCable Crunches2x12@45Panca Crunches20@BW20@BWLeg Raises10@BW10@BW----Havde ikke megen energi idag. Men jeg fik ordnet det jeg skulle Kunne dog have brugt lidt Concept2.Jeg prøver nu igen at få gang i noget diæt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essensen Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Så blev det tid til en ny log ... jeg vil selvfølgelig følge din træning nøje her i din nye log - og sørge for at du passer den ´ Og masser af opmuntring herfra angående din kamp med pecs - en vi begge kæmper - og de skal nok ende med at overgive sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DBM Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 Hey min ven! Lækkert med en ny log. Du ved, at der vil blive holdt skarpt øje med dig Få nu styr på de skinneben, så jeg kan rykke dig rundt til en gang cardio!...grebet er ved at blive et problem - strapsHar lige været efter essensen vedr. samme emne - det går sgu ikke med jer discopumpere. GREBSTRÆNING ikke straps! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 2, 2005 Author Report Share Posted June 2, 2005 ESS - Så blev det tid til en ny log ... jeg vil selvfølgelig følge din træning nøje her i din nye log - og sørge for at du passer den ´Det lyder godt ESS - Og masser af opmuntring herfra angående din kamp med pecs - en vi begge kæmper - og de skal nok ende med at overgive sigJeg er sku næsten lidt rådvild... Jeg tror min bedste plan er: meget høj volume til brystet og det som ellers trænger, og så ret lav vol til resten (når jeg altså engang er officielt færdi med decideret cut) DBM - Lækkert med en ny log. Du ved, at der vil blive holdt skarpt øje med dig - Få nu styr på de skinneben, så jeg kan rykke dig rundt til en gang cardio!Håber det kan give en lille smule ekstra gejst og fokus Drill-sgt er velkommen til at råbe og skrige (som en anden grå nazist)Skinnebenene - hmmm - var jo på idrætsklinikken. Hans råd var at jeg stoppede med bold i 1 år. Det gør jeg så ikke. Men jeg tænker at det måske kunne være en god idé helt at undgå løb o.l. i hele sommerferien. Bare holde mig til Concept2 og Spin og helt væk fra fodbolden indtil opstarten.Har lige været efter essensen vedr. samme emne - det går sgu ikke med jer discopumpere. GREBSTRÆNING ikke straps!Enig enig og enig - men Salonens lort er ikke til at holde fast i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 3, 2005 Author Report Share Posted June 3, 2005 Bryst Skulder Mave Dag (2)/2 Uge 9 Bænk Gillingham uge 6 dag 2x@508x3@72,5Military x@355x5@57,5...hårdtIncline Bænk (2kg)6@758@758@75...kunne godt bruge en spotter Cable Crunches3x12@45Laterals (1kg)5@206@206@20---Hurtig formiddagstræning. Gik fint - stadig med vellykket progression Desværre dog ingen tid til cardio... får det muligvis senere idag. Mine skinneben har det dog ikke ligefrem godt. Så det kræver at jeg tid til at suse ned i Salonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 5, 2005 Author Report Share Posted June 5, 2005 CardioFodboldkamp: Vi tabte desværre 2-5 til et hold, vi ikke skulle have tabt til. Vi ejede kampen i 60 minutter - desværre bare ikke de første 30. Og så var skaden sket, 0-3. Et urutineret centerforsvar er en stor del af forklaringer. Og decideret uheld ligeså. Men det var særdeles god cardio, at forsøge at vende kampen.Havde et skjult pulsuret under et sved bånd Opvarmning:Kamp:...Jeg blev fik først gang i uret 5 min inde i kampen Jeg blev skiftet ud til sidst, og der havde jeg sku hellere ikke meget end syre i stængerne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DBM Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 Interessant med en fodbold-graf :4thumbup: Ser jo ud til at være udmærket cardio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 5, 2005 Author Report Share Posted June 5, 2005 DBM -> tak Ja, jeg er godt nok træt nu. Det er helt sikkert noget jeg vil gøre igen. Sikkert allerede på tirsdag, hvor vi skal til slangerup og lege underdogs i en pokalkamp. ---Diæt-updateJeg er kommet igang med diæten idag. Og allerede idag kunne jeg hoppe af vægten med et smil på læben. Vægten idag sagde 96,6. Så det går sku rigtig godt. Det er meget opmuntrende og sikkert også lige den motivation der gjorde at jeg efter kampen idag, kunne disciplinere mig til at bestille en salat med rejer og en bagt kartoffel, medens de andre kastede pizza, burgers og fritter, ned i svælget Uuuhhh, I was so tempted :4mewantfood: Anyways status er at der er skrabet næsten 8½ kg af :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 6, 2005 Author Report Share Posted June 6, 2005 Overkrop Off ScheduleDag 1/2 Uge 10 Bænk Gillingham uge 7 dag 1x@40x@605x5@87,5...en nem dag i programmet Chins9@BW9@BWPullups (1kg)7@BW3@BW3@BW3@BW...er god damn røvsvag i denne øvelse og hvem ved - måske skal jeg en dag bruge til det noget!?! - måske man skulle kaste sig over ladders Incline DB (2kg)10@348@34Seated Rows2x8@95Seated Press (1kg)8@2810@28Cable Crunches2x8@50Laterals (1kg)3@223@2214@15 drop 10@9Panca Crunches (1kg)20@BW20@BWBaby Dragons2 sæt... Dips (1kg)12@BW---Dejlig formiddags disco-workout iført wifebeater Cuts'ne kravler langsomt frem Skal spille kamp imorgen, så jeg hoppede på belejligvis henover cardio idag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essensen Posted June 6, 2005 Report Share Posted June 6, 2005 (edited) Lyder rigtig godt med diæten Jens :4thumbup: Og hold så fast i den - og træningen kører jo fint - det er sgu lækkert Edited June 6, 2005 by essensen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 7, 2005 Author Report Share Posted June 7, 2005 CardioFodboldkamp: Ca. 80 hårde minutter - Vi tabte idag 10-1 og det tiltrods for at vi løb i stort set samtlige af pokalfinalens 90 minutter. Modstanderholdet var det bedste hold vi til dato har mødt i vores klub nu 10årige historie. Så der var ikke så meget at stille op. Udover lige at dø med støvlerne på selvfølgelig, og det gjorde vi så. Tænkte flere gange under kampen at det trods alt var super god cardio Har muligvis fået en lille skade i mit højre knæ, efter at have kastet mig ned og tacklede et ret hårdt skud kort inde i kampen (vidste ikke på det tidspunkt at det slet ikke kunne betale sig) Det smertede lidt vel meget da jeg gik op af trappen lige for lidt siden. Jeg krydser fingre for at det er godt igen imorgen tidlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 9, 2005 Author Report Share Posted June 9, 2005 Fullbody Dag 2/2 Uge 10 Bænk Gillingham uge 7 dag 28x3@72,5Squat10@508@905x5@105...stadig muligt at prog.Deadlift5@1055@1355@1355@1354@1353@135...så ramte jeg muren i hvertfald i finform-regi.Incline Bænk (2kg)8@77,58@77,58@77,5...lige til grænsenMilitary 8@505@603@608@50...endnu en mur Laterals (1kg)12@14....færdig for energi Rear Laterals (1kg)8@10...Pulls to Chest8@90...---Udmattende morgen/formiddagstræning. Desværre lidt hårdere end jeg havde håbet på, volumen blev derfor heller ikke helt som planlagt. Jeg træner stadig ikke HIT - hvis nogen skulle være i tvivl. Starter nok forfra i nogle øvelser nu. Eller skifter dem ud.CardioMormorBIKE: 2x35 minutter i cruisetempo med den nye KENT på mp3 Wuuhhuuuu - pisselækker fedtbrænder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DBM Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Tsk tsk tsk.... Man slår sin skulder og kan ikke holde opsyn med dig - og hvad sker der så??? Mormor-cykel, 3x135 i DL, Kent på MP3'eren og jeg ved ikke hvad!!!!!!!? Nyd det mens du kan. Før du ved af det, bliver du RÅBT ud af sengen kl 0530 og revet gennem en gang træning så brutal og ond, at en Tour de France umiddelbart efterfulgt af en sheiko vil føles som en badeferie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 10, 2005 Author Report Share Posted June 10, 2005 (edited) DBM --> Waahh Du er jo endnu mere harsk, end 'muren' Kunne være man sku hyre dig på fuldtid :huh2: ---Går og brygger lidt på det næste man skal kaste sig over. Der er snart fodboldpause, så bliver der tid til lidt mere volume.Måske jeg skulle prøve endnu en gang 8x8 Det er jo lidt cardio-like, så mon ikke det kunne være praktisk når nu jeg cutter og samtidig går glip af den gode fodboldcardio...Taber jeg masse (hvilket jeg ikke tror) så fred med det.The OFF SEASON Routine:DAY 1ChestCable crossover 8 X 8Steep incline Bench press wg 8 X 8Low Incline Dumbbell Press 8 X 8Wide Grip Dips 8 X 8BackSternum Chin up 8 X 8 Low cable row with 18" high pulley 8 X 8CG Lat Pulldown to Chest 8 X 8DAY 2ShouldersDumbbell Side Lateral raise seated 8 X 8Wide Grip upright row 8 X 8Military press 8 X 8Dumbbell rear lateral 8 X 8Biceps & TricepsDrag Curl 8 X 8Kneeling rope extension 8 X 8DAY 3Quads, Hamstrings & CalvesFront Squat 8 X 8 Leg Extension 8 X 8Deadlift 8 X 8Lying leg Curl machine 8 X 8Standing Calf raise 8 X 20Abs Cable Crunch 8 X 8Lying Bent Knee Leg Raises 8 X 8Leg raises 8 x 8Tjah!? Har dog næsten lyst til bare at træne de sørgelige pecs og så lidt abs... Edited June 10, 2005 by jhax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 10, 2005 Author Report Share Posted June 10, 2005 CardioBadminton 1 times røvfuld af kæresten i Svanemøllehallen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DBM Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 DBM --> Waahh Du er jo endnu mere harsk, end 'muren' Kunne være man sku hyre dig på fuldtidDu siger bare til! For kun 99.99 $ kan du bestille min fuldepakke, og hvis DU bestiller allerede NU, får du oven i købet den berømte DBM-kostpakke, som lover "rock hard abs in 90 days" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 12, 2005 Author Report Share Posted June 12, 2005 (edited) CardioFodboldkamp: 90 minutter - Vi vandt 6-8. Meget mærkelig kamp. Jeg var lidt småsyg da jeg stod op kl 7 - tror jeg havde feber. Men kampen gik nu fint alligevel, jeg følte mig dog lidt afkræftet i 2 halvleg. Lige nu er jeg ret stegt og snottet står ud af tuden. Jeg hopper i seng og tager en god morfarCykling 50 minutter ( til og fra kamp )DBM -> hvordan smager de der Detour-bars ? ..har bestilt to kasser igår. Edited June 12, 2005 by jhax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flexipecs Posted June 12, 2005 Report Share Posted June 12, 2005 (edited) Jeg har slet ikke fået hilst på i din nye log Shaaame!!! Du havde jo gode resultater ud af din sidste 8x8 - suuuuuper strict motion in the ocean! :4flex: Tror den vil passe godt til dit sommer-cut! Edited June 12, 2005 by Flexipecs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 14, 2005 Author Report Share Posted June 14, 2005 Ease into The 8x8 OFF SEASON Routine Opstart: uge 1 - dag 1 Chest/BackCable Cross8@255x8@30Steep Incline Smith Bench Press WG8@203x8@40 8@30Low Incline Dumbbell Press 2x8@26...helt færdig i brystetChest Dips WG6x4@BWChins6x4@BWSeated rows WG2x8@757@70---Har været syg siden i søndags, så kræfterne rakte ikke så langt idag. Derudover kunne jeg sagtens mærke at jeg, qua mit fullbodyhalløjs, har kørt med lav volume igennem et stykke tid nu. Lynhurtigt gik jegt død i øvelserne idag. Så jeg vælger at trappe langsomt op, også jeg forhåbentligt kan komme rigtigt igang med en lee' omgang 8x8 snart Inkl mikropauser, langsomme negativer og hele pivtøjet Iø. går jeg og grubler lidt over om jeg sku prøve at lege lidt med noget CrossFit ...det er selvfølgelig DBM, der har pushet den idé Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 14, 2005 Author Report Share Posted June 14, 2005 Jeg har slet ikke fået hilst på i din nye log Shaaame!!! Du havde jo gode resultater ud af din sidste 8x8 - suuuuuper strict motion in the ocean! :4flex: Tror den vil passe godt til dit sommer-cut!<{POST_SNAPBACK}>Hej Mester Ja, det håber jeg jo. Den brænder som bare satan, så jeg håber sku den er god for noget Måske bliver bendagene så hårde for lungerne at de mere eller mindre har direkte positiv overførsel til fodbold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DBM Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Here we go again!! Har jeg ikke været nok efter dig?? Hva' har jeg gjort siden jeg fortjener sådan noget?? Man kan sguda heller ikke forlade loggen 2 min. før du disker op med et eller andet nyt "8x8-fuld-body-superslow-HST-big-biceps-in-2-weeks-program"??? Meeen - som før nævnt - nyd du bare din frihed med diskotræning og kaffedrikker med Kim i Salonen! Før du ved af det, er jeg klar til at slæbe dig med i jerngrotten igen og så står den på basis-øvelser, CrossFit og....... KETTLEBELLS!! Så behøver du slet ikke at tænke på kcal. tælling og summercut! Helt automatisk vil du blive en super atlet hugget i granit! Godt at se du er på toppen igen, du gamle! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 14, 2005 Author Report Share Posted June 14, 2005 Here we go again!! Har jeg ikke været nok efter dig?? Hva' har jeg gjort siden jeg fortjener sådan noget?? Man kan sguda heller ikke forlade loggen 2 min. før du disker op med et eller andet nyt "8x8-fuld-body-superslow-HST-big-biceps-in-2-weeks-program"??? Meeen - som før nævnt - nyd du bare din frihed med diskotræning og kaffedrikker med Kim i Salonen! Før du ved af det, er jeg klar til at slæbe dig med i jerngrotten igen og så står den på basis-øvelser, CrossFit og....... KETTLEBELLS!! Så behøver du slet ikke at tænke på kcal. tælling og summercut! Helt automatisk vil du blive en super atlet hugget i granit! Godt at se du er på toppen igen, du gamle!<{POST_SNAPBACK}>Hahah Fedt post :4thumbup: Ja, du får det jo næsten til at lyde som en trussel. Men jeg savner sku Ares - INGEN tvivl om det. Jeg går og venter utålmodigt på, at du tager dig sammen og får limet/skruet/fixet/healet den skulder ps. HST... WTF ! Og med alle dine chins træner du sku næsten mere biceps end jeg gør, du doktor CoC -----CardioFodboldtræning: 90 min - Gik skide godt tiltrods for at skinnebenene hadede mig, intet nyt i det Een kamp til på søndag og så får de en vel fortjent sommerpause. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yod Manut Posted June 15, 2005 Author Report Share Posted June 15, 2005 Ease into The 8x8 OFF SEASON Routine Opstart: uge 1 - dag 2 Shoulder/Guns/AbsDumbbell Side Lateral Raise seated8x8@12 --..Kun første sæt var siddende. Det gjorde nas i højre skulder.Upright Row4x8@35 <-Military Press6x8@35 <-Dumbbell Rear Lateral6x8@6 --Drag Curl8@355x8@25 --....ahh, mine stakkels underarme Triceps Pushdown8x8@20 ->...alternativt øvelsesvalg - oprindelige optaget.Cable Crunches6x8@30 -- Leg Raises2x8@BW ---Godt med DOMS i biceps og bryst fra morgenstunden Det er længe siden at jeg har kørt bryst i kabler og det kan så sandelig mærkes i biceps.Jeg havde lidt ekstra energi idag, sikkert pga den lidt bløde opstart, så der blev også plads til en smule træning af abs. Det bliver jeg glad for imorgen, hvor der er ben på programmet - det gruer jeg lidt for Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts