cYRAx Posted May 17, 2005 Report Share Posted May 17, 2005 (edited) Ja, planen er at køre fullbody igen, men har dov' ændret lidt på de. Her er de ryg øveleser jeg kører:Dag 1:T RowsChinsDag 2:DeadliftChinsDag 3:ShrugsChinsEr dette optimalt til at få en evil ryg? Skal lige sige at alt bliver kørt i 5x5 rep range.. Edited May 17, 2005 by cYRAx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jøjpee Posted May 17, 2005 Report Share Posted May 17, 2005 Shrugs er jo egt. ikke en rygøvelse, men vel mere en skulderøv. Jeg ville vælge db rows istedet.jøjpee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cache Posted May 17, 2005 Report Share Posted May 17, 2005 (edited) Du kan også kombinere dødløft og shrugs og så køre nogle rows el.lign. på dag 3 sammen med chins. Edited May 17, 2005 by Cache Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cYRAx Posted May 18, 2005 Author Report Share Posted May 18, 2005 I TJ's AHT, den hvor alle øveleser bliver kørt i 10x3 bliver der brugt Shrugs sum ryg øvelese på Dag 3, eller er jeg helt galt på den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensC Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 (edited) I TJ's AHT, den hvor alle øveleser bliver kørt i 10x3 bliver der brugt Shrugs sum ryg øvelese på Dag 3, eller er jeg helt galt på den? <{POST_SNAPBACK}>Det er du ikke. Jeg ville helt klart også mene at shrugs er en rygøvelse, da trapezius jo er en rygmuskel og er synergist ved de fleste rygøvelser. Så shrugs skal IMO laves sammen med resten af ryggen. Edited May 18, 2005 by jensC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cYRAx Posted May 18, 2005 Author Report Share Posted May 18, 2005 I TJ's AHT, den hvor alle øveleser bliver kørt i 10x3 bliver der brugt Shrugs sum ryg øvelese på Dag 3, eller er jeg helt galt på den? <{POST_SNAPBACK}>Det er du ikke. Jeg ville helt klart også mene at shrugs er en rygøvelse, da trapezius jo er en rygmuskel og er synergist ved de fleste rygøvelser.<{POST_SNAPBACK}>Ja, det ville jeg også mene. Trapz er nu heller ikke nogen lille muskel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jøjpee Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 M. trapezius er def. som en af skulderbladets muskler. Ja, den sidder jo ganske vist på bagsiden af kroppen og alt hvad der er lokaliseret der har en vis evne til at blive kaldt for ryggen jøjpee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts