Kauf Posted December 29, 2014 Author Report Share Posted December 29, 2014 Rød ring er hvor jeg sætter min pegefinger.Grøn ring, er hvad jeg mener skulle være pinky grip - lillefinger på yderste ring? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted December 29, 2014 Report Share Posted December 29, 2014 Du holder med andre ord helt inde ved det glatte. Det får man flotte trisser af. <3 Kauf and T 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted December 31, 2014 Author Report Share Posted December 31, 2014 I går lavede jeg langsomme rows med squeeze i toppen. 6x10x60 kg.30-45 sek. pause ml. sæt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 2, 2015 Author Report Share Posted January 2, 2015 I dag har jeg passet katten, som er blevet bidt og dannet bylder den var ved at dø af. Det kostede 2 kg. hos dyrlægen... for helvede...Og så pressede jeg lidt.5x60 kg.3x8x60 kg.Det er ok for en skuldersvækling, som jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRS Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 OLAD 💪 Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 (edited) I dag har jeg passet katten, som er blevet bidt og dannet bylder den var ved at dø af. Det kostede 2 kg. hos dyrlægen... for helvede...Og så pressede jeg lidt.5x60 kg.3x8x60 kg.Det er ok for en skuldersvækling, som jeg.Det er helt godkendt 😊 Edited January 3, 2015 by jsc Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 3, 2015 Author Report Share Posted January 3, 2015 Tak Dr. Delt. Det er den bedste ros, når den kommer fra dig :)TRS, det er for længe siden, jeg har snakket i koder, til jeg ved hvad du mener? :D jsc 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 3, 2015 Author Report Share Posted January 3, 2015 (edited) I dag pressede jeg så igen.5x60 kg.5x5x65 kg.Det virker rigtigt godt for mit pres, når jeg fokuserer på at squeeze glutterne sammen. Åndsvagt egentlig, at jeg stort set ikke har tabt nogen form for styrke i mit pres, taget i betragtning af, at det er 6+ mdr. siden, jeg sidst har dyrket det.Ved aftenstid gik jeg ud i træningsrummet aka den kommende klinik og ordnede lidt. Så prøvede jeg lidt frontsquat, uden bælte eller noget og med Cats lidt for små lillae Crocs på fødderne.Frontsquat:5x655x805x905x1005x1105x120Det gik fint. Ingen grund til at presse citronen i mit flotte udstyr. Edited January 3, 2015 by Kauf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 I dag pressede jeg så igen.5x60 kg.5x5x65 kg.1:Det virker rigtigt godt for mit pres, når jeg fokuserer på at squeeze glutterne sammen.2:Åndsvagt egentlig, at jeg stort set ikke har tabt nogen form for styrke i mit pres, taget i betragtning af, at det er 6+ mdr. siden, jeg sidst har dyrket det.1:Det virker også meget godt for at ens lænd ikke brækker midt over!2:Idiot! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 3, 2015 Author Report Share Posted January 3, 2015 1:Det virker også meget godt for at ens lænd ikke brækker midt over!2:Idiot! Det er faktisk rigtigt idiotisk Jeg tror, at min leg med stærkmandsgøgl har efterladt mig temmelig depleated. Det har føltes rigtigt rart ikke at træne længe... udover at jeg er blevet fed, fået tynde ben og SARS-KOL i lungerne. Der vil nok snart snige sig noget anti-diabetes træning ind igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRS Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 One lift a Day ;). Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 3, 2015 Author Report Share Posted January 3, 2015 Got it! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 3, 2015 Author Report Share Posted January 3, 2015 (edited) Jeg har lige frontsquattet... det smider jeg lige ind i det forrige indlæg, hvor det hører til... Edited January 3, 2015 by Kauf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 4, 2015 Author Report Share Posted January 4, 2015 (edited) I dag lavede jeg lidt anti-diabetes træning...Swings: 20x32 kg. KBSå slæbte jeg et par paller fliser og mursten fra den ene bunke til den anden bunke i ca. halvanden times tid.Så igen anti-diabetes træning:Swings: 50x32 kg. KB.- det sidste nappede lidt i mine puny underarme. Edited January 4, 2015 by Kauf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 5, 2015 Author Report Share Posted January 5, 2015 (edited) I dag var jeg hjemmefra fra 7-19.20 og jobbede den ligeledes fra 20-21.30... så jeg kunne ikke rigtig få mig selv til at løfte noget.Så efter at have hugget brænde, båret høballer til krikkerne og båret brænde ind, gik jeg en 20 min. tur med hunden og en 24 kg. Kettlebell, som jeg enten pressede eller farmerwalkede på vejen.Undervejs blev det til lidt gående enarmspres:5/58/89x5/5Det gælder om at liste det ind i hverdagen. I MamboMads' tilfælde gælder det selvf. at liste det ind med penis i hverdagen, som man siger. Edited January 5, 2015 by Kauf jsc and Morten D 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 I dag gad min krop tilsyneladende ingenting.Dødløft:5x603x5x1102x5x1302x5x1503x150 - føltes ikke ordentligt. 1x150 - heller ikke...4x150 - heller ikke.Nå. Slut. Så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 10, 2015 Author Report Share Posted January 10, 2015 (edited) Åhhh hahaha!! Det her er dumt.Nu har jeg jo ikke bænket længe og sådan. Så i dag, da jeg kom hjem fra kursus fra 08-19, skulle jeg bære mit nye stødabsorberende gummigulv ud i klinikken. Her tænkte jeg, at jeg ville røre ved jernstangen, da den var loaded og klar (høhø).Da jeg havde været rundt i stormvejret, havde jeg regnfrakke og mudrede støvler på. Opvarmning duede ikke, da det var sent. 17 plader x 1m2 blev båret ind undervejs. Smal bænk:10x60 kg.5x805x90 - min krop ville gerne bare lave 1'ere.1x1001x1101x120Åh, det er så skægt, at min bedste bænk til dato er 125 med numsen på bænken og medium/let bred greb. Især når jeg uden videre laver 120 i smal, alene uden opvarmning eller anden form for gøgl. Der var til ca. 5 kg. mere i tanken med en spotter (for hovedets skyld). Åh det er dumt! Kaufmannprotokollen FTW! Edited January 10, 2015 by Kauf Onkel Troels and Martin Bahrs 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRS Posted January 11, 2015 Report Share Posted January 11, 2015 Hvis dig og Troels lavede børn ville i få nogle modbydelige små bæster .. BLACKICE and Onkel Troels 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 13, 2015 Author Report Share Posted January 13, 2015 I dag gik jeg tur led gund og 24 kg. KB. Reglerne er simple. KB rører ikke jorden, før jeg rammer vores egen indkørsel og må kun bæres i en hånd. I dag var det Farmerwalk i kombi med gående pres i 20 min.Unilateralt pres, samme reps på begge sider:81098766x5Det giver en god afterburn at hive kuglen ned i farmerwalk lige efter pres, især på de sidste 3-4 sæt. jsc 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Du siger bare til, hvis du skal låne 68'eren til formålet 😛 Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 13, 2015 Author Report Share Posted January 13, 2015 Haha! Hvis det nogensinde lykkedes mig at arbejde mig derop imod, siger jeg tak for tilbuddet. Ifølge min programmering, burde jeg ramme den omkring år 2154 :D jsc 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 17, 2015 Author Report Share Posted January 17, 2015 Min hjerne og blodtryk er på grænsen til at eksplodere efter 7 dage med søvn i 10 min.-90 min. intervaller i små sammenhængende perioder... Kroppen vil ikke træne, men den skal holde kæft, skal den.Smal bænk:10x60 + 32 reps på 2 min - pivringe, men kroppen var elendig5x1004x1003x1002x1051x105- det føltes ulækkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted January 20, 2015 Author Report Share Posted January 20, 2015 (edited) Aftencardio:Swing/Clean and pushpress:5x10@2x24 kg. KB30 sek. pause ml. sæt.-Teknikken var lidt sløv på ca. 8-10 rep. i sidste to set, så skiftede direkte til6x5@2x24kg. KB.20 sek. pause ml. sæt.Dejligt at svede lidt fitnesssved igen. I underbukser, uldsokker, langærmet, hullet undertrøje i stalden med råt betongulv... aahhhh : D Edited January 21, 2015 by Kauf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 Det lyder som en rigtig svedemandstræning. En træning der giver lidt af det hele. Smart når man er en travl mand.:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 Træning i underbukser og sokker er en af de helt overbevisende fordele ved at træne derhjemme 😊Hvad er grunden til den ekstremt ringe og diabetes-udløsende søvn? Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts