Kauf Posted July 12, 2014 Author Report Share Posted July 12, 2014 Den ligger 6 km. udenfor Næstved, hvis du kører mod Ringsted. Du skal være mere end velkommen, buddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted August 12, 2014 Author Report Share Posted August 12, 2014 (edited) Jeg har ikke trænet længe.Men jeg har slået 3-4 timer brændenæller ned med le. Fældet træer, fældet hyben, båret træer, gravet huller, bokset rundt med 1000 liter vandtanke, ordnet brændeskur, flyttet en fuld 3x34 lastvogn - eller rettere: flyttet indholdet, købt en Kia konebil, fået lavet plan over kloak, minirenseanlæg og faskiner,, renset hønsehus, fået den ældste tøs i skolestart og fritidshjem, kæmpet med inkompetent personale på pladshenvisningen og gode lokalpolitikere for at få en plads til den yngste i børnehaven, set på Cat male som bare fanden indenfor, haft lyst til at tæve mine unger, når de ikke har kunnet sove pga. de mange omvæltninger i det sidste stykke tid, talt at vi har 12 æbletræer, 5-6 pæretræer, 4-5 mirabella træer, 2 spisekastanjetræer, brombær, stikkelsbær, solbær, solstikker, kvædetræer og hvad ved jeg, mens jeg har ædt en helvedes masse næsten modne pærer og en masse modne brombær.Jojo... det bliver godt.Jeg starter med at træne i morgen eller på torsdag, dog uden logbog. Jeg ville bare lige sige hej.Hej Edited August 12, 2014 by Kauf T, Martin Bahrs and Onkel Troels 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=pKVvZhTQl0k Kauf and BLACKICE 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted September 28, 2014 Author Report Share Posted September 28, 2014 (edited) I dag blev Farmers hideout gym prøvet. Det er på ingen måde optimalt pt., men racket står og skiverne er med. Opvarmning var gåtur med hunden.Pres:10x403x5x 50 kg.SS 3x20 skulder rehab tamtam.Smal bænk:10x602x5x808x80SSCurls:3x15x 27, 5 kg.KB BU pres:3x5x 12 kg.Hva'behar!?!!!!??!!!!!!Vildt hvad 5 måneder uden træning og 4-5 kg. vægttab kan gøre, hva'?! Edited September 28, 2014 by Kauf BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Jaja, men det var en overkropstræning. Næste gang du kører ben er med +100kg i frontsquats og 200kgs dødløft.....Svin.... jsc and BLACKICE 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Jaja, men det var en overkropstræning. Næste gang du kører ben er med +100kg i frontsquats og 200kgs dødløft.....Svin....Enig. Gris! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted September 29, 2014 Author Report Share Posted September 29, 2014 3 runder:A) stående lunge: 12x60 kg. BBB) ab wheel rollout fra knæ x15P 60 mellem hver runde3 runder:A) KB frontsquat 2x24 kg x12B) KB windmill 12 kg. X 12 C) stivbenet dødløft 60 kg x 12P 60 mellem hver runde3 runder"A) Lateral squat 12 kg. KB x 12/12B) Lizard step frem/tilbage x12/12P60 ml. Hver rundeAirsquat Tribute:Frontsquats5x60 kg.5x80 kg.5x90 kg.10x100 kg.Alt i Meindl dessert boots, intet udstyr.Set i lyset af, at jeg har behandlet 21 mand i dag og kørt 2 timer i bil, kan jeg ikke brokke mig. Nu er jeg træt. Fame Boy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Selv om du mistede begge ben , tror jeg stadig du ville frontsquatte mere end jeg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted September 29, 2014 Author Report Share Posted September 29, 2014 Nu må vi se hvad der sker, når Jacob 666pack har haft fat i dig. Det næste år af min træning bliver ikle styrkebetonet. Det bliver balsam for mit fyldte hoved, når bøgerne står i stakke og holde mig fra diabetes, hjertestop og SARS. Sundhed og velvære er det nye sort. Det med at være stærk bliver et muligt gode, men ikke et hovedfokus. Det tror jeg bliver sundt for mig. Energi og overskud bliver vigtigt for mig i det kommende år. Noget jeg har manglet i de sidste måneder. Thorhauge 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted September 30, 2014 Author Report Share Posted September 30, 2014 Jeg har forresten ikke DOMS i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 lalalala... energi lalalalala... overskud lalalalalala... nu skal du bøsse den aw - død ved kølle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted September 30, 2014 Author Report Share Posted September 30, 2014 Egentlig er det meget simpelt. Jeg har et års kurser tilbage på osteopatstudiet. Jeg skal læse op på de sidste 5 års pensum sideløbende med at jeg skal bestå 4 store eksamener det næste år. Så har jeg to tøser og Cat, jeg gerne vil bruge tid med. Jeg skal have kørt mine nye klinik i stilling fra midt november og der er en del projekter på gården, der skal klares i løbet af det kommende halve og hele år. Bottomline er, at træning skal holde mig sund, men jeg ikke vil prioritere styrke som tidligere. Ok, jeg siger det... nu kommer det... Jeg er pt. et sted i mit liv, hvor der er mange ting, der er vigtigere end hvad der foregår i et gym. Jeg har den dame, jeg skal have, familien vokser og om benene squatter 150 eller 180... det er egentlig ligemeget lige nu. Bum! There, I said it!!Gamle onkel morfar. TheDagsform, Thorhauge, stinger and 3 others 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Man kan sgu altid lige squatte 150. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Den her log er simpelthen så voksen at jeg får det fysisk dårligDet hele lyder så modent og gennemtænkt at jeg får koldsved.Et liv hvor træningen ikke længere er en essentiel del. Hvad skal der dog blive af os......... jebrra 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Man kan sgu altid lige bænke 150. /fixed BLACKICE, Onkel Troels and Fame Boy 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Du burde se nogle flere rocky film. Jeg udskriver hermed. Mindre sund fornuft og mere Rocky...Yeah.... salt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDagsform Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Forklar mig det lige igen; Du har nu de mest optimale betingelser for, at Kauf-protokollen kan stå sin mandomsprøve, og så fabler du om helse og velvære? Lav nu bare PR hver halve år uden træning, skriv en e-bog, lav en blog og bliv rig. Sølling and Fame Boy 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsc Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Det er vel en fase, han skal igennem. Gammel kærlighed ruster ikke 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted October 2, 2014 Author Report Share Posted October 2, 2014 (edited) I er søde, drenge. I er søde.Her er et par tips til jeres træning. https://www.youtube.com/watch?v=qbhtHCvsz0gOg lidt spas.https://www.youtube.com/watch?v=A5NA5W3Q9PY Edited October 2, 2014 by Kauf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted October 6, 2014 Author Report Share Posted October 6, 2014 (edited) Lang arbejdsdag, lang transport i bil.Kl. 21.30 - stærk kaffe - gå med hund22+~ish: start træning.Fronts:5x60 + Medicinball woodchopShit... det føltes som om, at jeg ikke skulle have drukket kaffe og sovet i stedet.Cirkel 1)4 runder:BB lunges: 12/12 @ 60 kg.AB rollout fra knæ: 15 stk.P 60Cirkel 2)3 runder:KB frontsquat, elbows high: 12 @ 2x24 kg.KB Windmill 12/12@12 kg. - stive haser i dag.Stiff leg DL: 12@ 60 kg.P 60Cirkel 3)3 runder:Lateral squat: 12/12 @ 12 kg. KBLizard step 12/12P 60Fronts5x605x800x102, 5 - jeg svimlede og benene blev gele'3x102, 5 - samme skete - slutprut.Slut: 22:50Ved i hvad? Da jeg arbejdede i Farum cyklede jeg til job - 7 min. hver vej. Til tider løb jeg. På job arbejdede jeg på 2. Sal. Jeg gik derfor op og ned til stuen hver 30 min., for at hente ny klient op. Det bliver til mange etager på en dag.I dag sidder jeg i bil ~50 min. Hver vej; sidder i stuen, arbejder i stuen og kommer generelt ikke ud af mit behandlerrum på en dag. Det kan jeg sgu godt mærke. Det er megen almen bevægelse, der er gået tabt.Det tror jeg godt, at man kan få diabetes af, hvis man ikke ser sig for. Edited October 6, 2014 by Kauf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamboMads Posted October 6, 2014 Report Share Posted October 6, 2014 I FEEL YOU MAN, da jeg pendlede til Odense (hint: det gør jeg stadig, bare i langt mindre omfang helt med vilje) gik min krop også i stykker, det var forfærdeligt. Man skal huske at bevæge sig i dagligdagen, også selvom man som jeg bare laver ting foran sin computer med papir og blyant (=kuglepen) ved siden af. Utroligt som ens velvære forværres af at sidde fanget i samme skod position hele dagen. Lad være med at få diabetes, det er lort. Thorhauge 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted October 6, 2014 Author Report Share Posted October 6, 2014 En ting er, hvis træningen er på standby, har været nedprioriteret længe osv., men det der med at den almene bevægelseskapacitet forsvinder... det føles virkelig mærkeligt - på den skræmmende ulækre måde, velsagtens. Jeg vil nu indføre squat/pushup/mave/ryg dag på job. Lige fyre 10-20 reps af mellem hver pt. Det tager 30-60 sek. og betyder virkelig meget i det lange løb. Tak, Mambo! Jeg vil gøre hvad jeg kan få at undgå diabetes! Ok? Thorhauge 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted October 6, 2014 Report Share Posted October 6, 2014 Jeg håber at i begge undgår diabetes, men får kræft. Så skal jeg nok fixe jer og så kan vi være venner for evigt. Hej hej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted October 6, 2014 Author Report Share Posted October 6, 2014 Jeg har hørt, at din krop har været i stykker længe Thorhauge. Er det sådan noget, der følger i kølvandet på Gonore' og Herpes? Har du diabetes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted October 6, 2014 Author Report Share Posted October 6, 2014 Hvis du er fri for Diabetes, vil jeg gerne være venner. Jeg vil helst ikke smittes, nemlig.Hej hej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts