Martin Bahrs Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Shit, bare 10 + 5 minutter i bunden af squatten er hårdt. Bliver ulækkert hårdt at komme gennem det sidste kvarter... 321 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 I går og i dag:30 min. + i squat position.Derudover Ido's squat routine: Jeg kan fint sidde i bund position uden det gør mig det helt store, men mine højre hofte bøjer har ingen mobilitet, så de der squat routine ting er praktisk talt umulige i den ene side . Crazy . Vild mobilitet han har i lænden. Når jeg sidder i bund position kan jeg slet ikke bukke forover på den måde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Jeg må gå ud fra at han (Ido) squatter +220 kg for reps? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted February 1, 2014 Author Report Share Posted February 1, 2014 (edited) Ido squatter ikke 220 - det er nu heller ikke hans mål. Men jeg mener at huske, at han rammer 2-2,5xBW. Mere behøver han ikke til det han laver. Hell.. Jeg rammer selv kun 2xBW. WILKSPOINT!!!! NU!!!Jeg er temmelig glad for hans tilgang, at mennesket skal bibeholde sin mobilitet, stabilitet, dynamik osv. Det ville holde mange, mange, rigtig mange skadesfri og i bedre form, hvis menig mand overholdt dette. Ønsker man så at dødløfte 300 og squatte 200 for reps... så ville jeg nok ikke bruge størstedelen af min tid på Ido's tilgang. Edited February 1, 2014 by Kauf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted February 1, 2014 Author Report Share Posted February 1, 2014 Fuck dig MOL, din fede luderbøsse! Her havde jeg skrevet en laaaang besked om kærlighed og at finde lykken, og så smider du det hele ud af vinduet! Fuck dig langt ind i helvede! LortefuckinglortespassserRØVMOL!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sølling Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Fejl 40, Kauf. Fejl 40.... TheDagsform and Kauf 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted February 1, 2014 Author Report Share Posted February 1, 2014 (edited) Det her lavede jeg i dag!Undervisning fra 8.30-15.30. Derefter, kort:Dødløft, ingen opvarmning:10x7010x1105x130.3x1503x1653x1757x185 - ok, jeg ville ikke have at mit hoved flækkede og stingene sprang op.- Her var et langt indlæg om en masse megakærlighed som jeg oplevede til aften, fandt lykken og meningen med livet. Fuck dig MOL!Jeg fejrede lykken og kærligheden med at lege i Homegym.Opvarmning: Etbenet stiv død m. KBGoblet squatFoamrollerDynamiske stræk.SquatzuaraZORs:10x605x110 - uden gear5x110 - med sko 5x110 - nu også med kogere. HAhaha! De der siger, at dobbelt ply intet giver i forhold til nøgne knæ er fulde af pis!5x110 - nu også med Wahlander bælte! Shitfuck, det er et godt bælte!!!!5x1306x3x150 - video på 4. sæt, med en lille en for mine online twæningsfwiends.Afgasning:Lunges - step ud, step ind3x10/10x60 kg. + en enkelt gang stiv død på 10x60 kg.Sheit, jeg er en numsemandssquattor! Det hele gik lige i min lille numse, som i så flot kan se i nedenstående video. Det er nok fordi, at jeg squatter dybere end Trollefar. Edited February 1, 2014 by Kauf T, KongKent, Arcus and 9 others 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 hahahahahahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Lol.... Fuck hvor fedt :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKICE Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 My goodnessHahahahaDu er jo rablende vanvittig. Jeg er oprigtigt bekymret over mængden af udskejelser set i forhold til hvor lang tid der er til FHK ChallangeShit det bliver dumt Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bahrs Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Haha Fuck du er ikke rigtig oppe på øverste etage :-) BLACKICE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Mere gear. Altid mere gear. Sjovt at du hader på straps, når det er det eneste du mangler for at have et komplet sæt. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Bedste indlæg længe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
321 Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Kauf.... Du er mit idol! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.B.F Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Klasse video💪 Hvis du nogensinde laver noget sindssygt ala Fritzl så kan vi dokumenterer hvor syg du var!Denne film og den hvor du smadrer dit hjem iført samme outfit😂😂😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted February 2, 2014 Author Report Share Posted February 2, 2014 "Flot dybde, Kauf""Fandme god holdning i ryggen, mayn!""God numse, der""Årh, hvad?!! Homegym!! Awesome! !""Jeg kan se, at du arbejder med maske - det fee' for iltoptagelsen, ikk'? - Gør Rich Froning egentlig også det?"... suk...Da jeg rev huset ned havde jeg maske på pga. skimmelsvamp. Jeg sværger, at det giver 400.000 brocent på toppen.PS: Jeg overvejer at udgrave til en kælder. T 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Nå ja... pisse god numse og flotte Sleeves.... Dine squat med 150kg ser også nemmere ud end mine men min numse er ligeså flot som din <3 Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Nå ja... pisse god numse og flotte Sleeves.... Dine squat med 150kg ser også nemmere ud end mine men min numse er ligeså flot som din <3 Kauf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikki Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 I går og i dag:30 min. + i squat position.Derudover Ido's squat routine: Fik forvildet mig ind i din log. Hvad dælen gør man, hvis man ikke engang kan holde til at sidde i den stilling i mere end 10 sekunder? Min krop må være godt i en sølle tilstand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Fik forvildet mig ind i din log. Hvad dælen gør man, hvis man ikke engang kan holde til at sidde i den stilling i mere end 10 sekunder? Min krop må være godt i en sølle tilstand.Øver sig? :) MamboMads 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikki Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Øver sig? :)Det oplagte svar :)Tænkte at der måske var en alternative fremgangsmåder, som kunne have en afsmittende effekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fame Boy Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Start med at samle et minut op i "sæt" af 10 sekunder. Arbejd derfra stille og roligt op mod at kunne side i 15, 20, 30 og 60s. Et simpelt tip er at børste tænder i squat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted February 2, 2014 Author Report Share Posted February 2, 2014 Fik forvildet mig ind i din log.Hvad dælen gør man, hvis man ikke engang kan holde til at sidde i den stilling i mere end 10 sekunder? Min krop må være godt i en sølle tilstand.Velkommen til. Bare se at komme igang. Det gør helvedes nas i starten, men det kommer. Der er en del gode tips og tricks.Nogle af dem kan ses her: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted February 2, 2014 Author Report Share Posted February 2, 2014 Tak Troels. Jeg blev så glad for, at du har postet din indlæg to gange, at jeg likede dem begge <3 Onkel Troels 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauf Posted February 2, 2014 Author Report Share Posted February 2, 2014 (edited) Wender, cyklus 2, Uge 3, dag 4, Pres 3+.I dag underviste jeg igen fra 8.30-15.30. Så pressede jeg lidt og kævede den enormt meget med RAWFIT Rasmus. Han er en dejlig dreng.Opvarmning:Kosteskaft: fremliggende løft og liggende dislokations.Mågen m. 2x5 kg. skiver.BU KB pres: 2x5/5x20 kg.Pres:2x15-20??-ishx30 kg. - med de STOORE 5 kg. skiver fordi jeg var i FDK Nygårdsvej og der var et forfærdeligt hold CF igang ved siden af.2x10x403x453x559x60 - Noooo.... ingen forbedring siden sidste cyklus, hvor jeg også ramte 9x60. De føltes mere stabile, men stadig...BBB: 5x10x40 kg.SSCurls5x10+ reps m. 30-40 kg.Pushpres:1x60 kg.1x80 kg.2x1x90 kg.2x1x80 kg.- Det fungerer ikke uden bælte og i fivefingers - sådan noget hippiefis.SS med et eller andet.Full contact Twist:12x20 kg.12x30 kg.12x40 kg.12x50 kg.- Det var sidste gang, at jeg underviste på instruktørskolen, da jeg har sagt op. Derfor også sidste gang, at jeg trænede gratis i FitnessDK. Det er sgu' lidt sjovt, når jeg nu har trænet gratis i - først Hard Work Studios (som blev opkøbt af FDK) og siden i FDK - siden 2003, hvor jeg startede som alm. instruktør og holdtræner og senere røg ind på instruktørskolen. Lidt vemodigt, især da Nygårdsvej nu endelig har oppet sig og lavet et ganske fedt center på anden salen. De har endda fået prowler - hva'be'har!?!?!Hejhej. Edited February 2, 2014 by Kauf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts