fly Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 hej! dette er mit første indlæg på sitet!jeg ville spørge jer, hvordan jeg kan opnå "Maksimal Muskelvækst" - samtidig med at jeg træner racer-cykel 3-5 gange om ugen? jeg er ikke ude efter fedttab, så måske er det nødvendigt med protein-pulver-tilskud? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Jeg vil lige følge med, da jeg sidder med selv samme spørgsmål... Har styrketrænet i vinter, og så helst at jeg kunne bibeholde det meste af min nye masse... ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lille-B Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Maximal muskelvækst kan ikke være meget, hvis du cykler så meget og går til den, vil jeg mene.Proteiner skal der til. Om du har behov for tilskud i form af pulver, kommer helt an på, hvad du ellers spiser.Betina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatskan Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 (edited) k Edited April 5, 2005 by hatskan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatskan Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 (edited) jeg vil også lige følge med hér..... hvis der kommer svar? Edited April 5, 2005 by hatskan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizoo Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Det er meget simpelt. Hvis i kan holde jer i kcal overskud kan i godt beholde jeres masse og endda måske tage mere masse på, lidt alt efter hvor langt i cykler pr. gang i forhold til restitution med mere. Maksimal bliver muskelvæksten langtfra, det kommer til at gå meget langsomt, men det kan lade sig gøre, hvis man spiser nok og er villig til at slæbe de ekstra kg med rundt på cyklen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts