MamboMads Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Selv spiser jeg ikke særlig meget rugbrød, men makrel i tomat er den helt store vinder, jeg synes det tager den tørre smag væk og ellers.......smager det jo bare vildt godt :4mewantfood: Hvad synes du smager godt på rugbrød, som efter min mening er jordens kedeligste brød Hvis det er uden makrel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camillabruun Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Jeg synes klart at ost vinder!Men det skal være rugbrød fra bageren. Det der super-marked brød holder ikke. Og det skal være fuldkorns og med lidt solsikkekerner, hørkerner eller lignende.Jeg ELSKER lunt rugbrød med en god skive ost -Camilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p1kz0r Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Kippers :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregg Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Kippers :4mewantfood:<{POST_SNAPBACK}>Pålægsproducenten Hanegal laver en fantastisk kyllingepølse, uden tilsætningsstoffer og 100 % økologisk. Den er rigtig, rigtig god med hjemmelavet pesto! Og så hænger det rigtigt godt sammen, næringsmæssigt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HurriKN Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Varm leverpostej med bacon og champignon :DHaps! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
armamix Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Stegt rødspættefilét Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ill Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Salmiak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kander Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Rugbrød + Tun og Hytteost = :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Weldingh Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Kippers :4mewantfood:<{POST_SNAPBACK}>Enig!Det er simpelhen det bedste med en Kippers mad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Friis Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Makrel i tomat. :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Comedian Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Kød og mælkeprodukter :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prehn Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 roastbeef og breasola (dog her for sig) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schroeder Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 min egen SPECIEL TUNASALAD..Eller noget med æg, en æggekage eller noget smager rigtig godt på rugbrud : )...Og det er ikke for sjov jeg fik 10 til madlavnings eksamen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 tun og wasabi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pure-pro Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Du kan lave mange spændende ting til rugbrød. Prøv følgende:Tun med hakket rødløg.Torskerogn med løgringe på.Forskellige former for grillet kylling.God fordøjelse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devious Builder Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Rullepølse med 3% fedtklapsammen med leverpostej og saltkødfigenpålæg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahj Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Røget makrel + en skive tomat, krydret med peber, evt. lidt mayo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-=Nosa=- Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Varm leverpostej med bacon og champignon :DHaps!<{POST_SNAPBACK}>Kan kun tilslutte mig, men det er dog ikke så sundt Ellers får jeg hverdag en tun mad og 1 makrel mad. med æg og lidt mayo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scorpio Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Rugbrød med makrel i tomat og hytteost garneret med lidt agurk og citronpeber :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desdemonia Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Kogte, kolde kartofler med mayo, agurk, salt og peber :4mewantfood: /Des Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben F. Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Rugbrød med et tyndt lag smør + roastbeef, remu og ristede løg. nam-nam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antaeus Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Kogte, kolde kartofler med mayo, agurk, salt og peber /DesEnig - dog uden agurk, her foretrækker jeg noget grønt drys og så lige et enkelt salatblad i bunden. Men så har du også en virkelig god rugbrødsmad... Så er der de klassiske inkluderet tilbehør:varm leverpostejfiskefiletkogte æg/spejlæg/rørægrøget makrelmakrel i tomat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sereg Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Sildepostej / baconposteg og ooost! Det elsker jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsvigeren Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Æg på panden med salt, peber og dild! Så skal de lige skæres i 4 lige store stykker, så er der til 4 stykker rugbrød.. MMMM..Hvis der i stedet bruges ristet toastbrød, så skal der lige en gang ketchup på brødet også! :4mewantfood: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorhauge Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Æg på panden med salt, peber og dild! Så skal de lige skæres i 4 lige store stykker, så er der til 4 stykker rugbrød.. MMMM..Hvis der i stedet bruges ristet toastbrød, så skal der lige en gang ketchup på brødet også! :4mewantfood:Hvor mange æg? For hvis det kun er ét, så er det sku fesent.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts