The Bear Posted October 23, 2007 Author Report Share Posted October 23, 2007 En lille updatefor 8 måneder siden fik jeg barn nummer to, endnu en dejlig lille dreng Jeg har derfor trænet i garagen, hvilket faktisk er ok... Jeg har en fin styrke (tog 8 reps med 42,5 db i skråpres for nyligt) og min form er også ok mht muskelmasse og fedtprocentJeg poster lige mit program: Fokus er på basisøvelser og det som nu kan lade sig gøre i min sparsomtindrettede garage..Dag1: Dødløft: 3 x 8 Bænkpres med db på swissball:3x8Biceps curls:3x8Side raises:3x12Mavebøjninger:3x10Shrugs:3x8TRipces overhead extensions:3x8Dag2:Chins:3x10Push ups med vægtvest og på standere: 3x10Military:3x8Biceps curls med lige stang:3x6Side raises:3x12Mavebøjninger:3x10dag3: hvileDag4:Dødløft:8x6Bænkpres med db på swissball:8x6Mavebøjninger:8x10Dag5:Chins:8x6Push ups:8x6Skulderpres:8x6Dag6:hvileDag7: Kører programmet forfra med dag 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 Dagens træning (vil til at logføre lidt igen) BB: Dødløft: 3 x 10 x 100Bryst på swissball: 3 x 10 x 38 Bend over rows: 3 x 10 x 80Mave: 3 x 10 + 12 kilo bag nakkenPush ups på swissball: 3 x 10 Pullovers på swissball 3 x 10 x 48 Chins 7 x 10 + 10 kilos vægtvest Cardio: Løb 6.3 km på 26 minutterMad: 06.00 Havregryn, æble, shake (shake = skummetmælk, frossen banan, kreatin, proteinpulver) 09.30 Havregryn, æble, shake (efter træning)11.30 Kylling 14.00 Kylling, 1 stk rugbrød17.30 Tortilla, grøntsager, kylling20.30: Kylling, Shake, melon (spiser det inden sengetid) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Så lever loggen igen.. Dejligt..Du kører som sædvanligt den stramme stil.. Det er godt at se. Men gainer du nok styrke/masse hvis du laver cardio samme dag? Er det lige efter du har smidt vægtene du løber eller er der lidt tid i mellem hvor kroppen lige kan få flydt depoterne op igen ?Hvad siger dagsformen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 Hej Joakim :smilie: Men gainer du nok styrke/masse hvis du laver cardio samme dag? Er det lige efter du har smidt vægtene du løber eller er der lidt tid i mellem hvor kroppen lige kan få flydt depoterne op igen ?Lige nu er fokus på cut og sommerform, så jeg spiser en del efter træning, mens ellers er det meget lidt kulhydrater jeg spiser, men min plan er (og den vil jeg holde 100%), at jeg fra september vil tage 10 kilo på, på en ultra lean "bulk", hvor jeg vil træne fullbody 3 gange om ugen og lave en del cardio (fordi jeg elsker det, for at holde fedtprocenten lav, og for det sundhedsmæssige),Men så vil jeg bare spise vildt meget lean mad, så jeg kan gaine selvom jeg laver cardio ofteHvad siger dagsformen ?Dagsformen er ok, jeg er ok cut og med ok muskelmasse, men jeg er som altid for lille (kun 67 kilo), og det vil jeg som sagt gøre noget ved. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 (edited) dagsformen, udendørs 14 dage siden - da det var varmt, og uden pump. Edited June 23, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 (edited) Dagsformen: Samme som ovenfor Edited June 23, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens A Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Det er sku flot form du render rundt med nu casper!Men du er fandme godt nok ikke tung da. hehe :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 (edited) Hej Jens- tusind tak, nej du har ret, skal simpelthen op og veje noget mere, jeg er en tynd tynd mandHils storebror Edited June 17, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Troels Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Super nice form Det ser rigtigt godt ud. Men du lever jo også som en munk kostmæssigt ser det ud til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 Hej Troels - tusind tak, det er jeg glad for du synes! Og tusind tak for hjælpen til min kæreste, det var hun virkelig glad for! Idag er hviledag: Dagens mad: Mad: 06.00 Havregryn, æble, 09.30 To tortilla med grøntsager og kylling, ingen dressing11.30 Kylling 14.00 Shake: Frossen banan, kreatin og proteinpulver 17.30 Fuldkornspasta, kødsovs, grøntsager 20.30: Kylling, Shake, æble, lidt hakkede mandler (spiser det inden sengetid) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens A Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Hej Jens- tusind tak, nej du har ret, skal simpelthen op og veje noget mere, jeg er en tynd tynd mandHils storebror Skal jeg gøre :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fistandantilus Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Shit en god form!Hvad siger vægten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 Hej Fist (hvor er det fedt med alle de gamle moller), tusind tak! Det er jeg sgu glad for du skriver Vægten er dog meget beskedne 67 kilo, hvilket hvis jeg skal være helt ærlig, bevirker at jeg med tøj på ikke syner af ret meget.Jeg har planer om at tag 10 kilo på, men på en ultra lean "bulk - diæt", og så smide lidt igen, og så med lidt held stå noget større og med samme fedtprocent næste år... At holde en lean diæt (hvad enten det er for at tage på eller tabe mig) er ihvertfald ikke noget problem, jeg elsker faktisk lean mad, og har decideret ikke trang til sukker, slik o.lign. Mit klart største problem, er simpelthen at jeg er så fedtforskrækket, at jeg altid dropper min bulkplaner, når der kommer lidt fedt på maven... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 19, 2009 Author Report Share Posted June 19, 2009 (edited) Dagens træning: Jeg havde glædet mig helt vildt til at træne igen efter hviledagen igår. Jeg ved at jeg har brug for restitution og hviledage, men jeg bliver utrolig rastløs og mangler virkelig den afslapning en god gang træning giver. BB: Dødløft: 1 x 10 x 105 (opvarming), 1 x 5 x 110, 1 x 5 x 115, 1x 5 x 120, 1x 5 x 125, 1x5 x 130 Bryst på swissball med dumbells: 5 x 5 x 38 Sideraises: 5 x 10 x 12 + 5 x 10 med røde elastikker (strict form) Push ups på swissball: 5 x 10 Mave: Crunches med vægt bag nakken 3 x 10 Dumbell flyes på swissball: 3 x 10 x 32 Chins: 5 x 10 Cardio:Løb: Spurter. ca 2 km, ca. 30 sekunder mellem spurterneKondicykel: 10 minutters "spurt", eller så hurtigt jeg kunne. Mad: 06.00 Havregryn, æble, 09.30 Kylling13.00: efter træning - havregryn, ananas, stor shake med proteinpulver og kreatin14.30: Kylling og grønne bønner20.00: Kylling, salat, hytteost21.30: Kyllinghehe en del kylling idag! Edited June 19, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Du er satme godt nok lean Kasper... Især dine triceps/skulder/nakke synes jeg er rigtig godt med. Måske dit bryst og vinge kunne trænge til lidt mere masse. Men taget i betragtning at du vejer 67kg (DAMN) så er de placeret rigtig godt. Er styrken også god ?Hvad men skinkerne får de ikke tæsk eller hvordan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Friis Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Dagsformen: Samme som ovenforFrank Zane style! Det ser godt ud! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 19, 2009 Author Report Share Posted June 19, 2009 Joakim/Juvic: Tusind tak makker, jeg er sgu glad for roserne. Jeg har også kørt den hårde stil mht til mad og træning, men det ville nok være bedst med lidt flere kilo på kroppen. Jeg er helt enige i din betragtninger, især mit bryst kunne trænge til mere masse. Benene er faktisk blevet trænet meget, når man tager i betragtning, jeg hader squat så meget - jeg har trænet frontsquat fast 3 dage i ugen i flere måneder, men mine knæ brokker sig lidt for tiden, så de sidste par uger har været uden frontsquat. Henning (endnu en gammel moller - faktisk en sand legende herinde - dejligt): Tusind tak, det er også fedt at se at du er begyndt at føre logbog igen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 20, 2009 Author Report Share Posted June 20, 2009 Dagens træning: Cardio: Kondicykel 25 minutter, højt tempoMad: 07.00 Havregryn, æble, shake11.30 Kylling, 1 rugbrød, hytteost15.00: Frugt, vandmelon, jordbær20.00: Vi var ude at spise ved nogle venner: derfor store mængder oksesteg og bulgursalat21.30: Shake, jordbær Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 (edited) Dagens træning: BB: Bryst: 1 x 10 x 32.5, 2 x 10 x 37,5 DB Rows: 2 x 20 x 32,5 strict shitPullups: 2 x 12 Cable flyes: 2 x 12 x 15 Arnold press: 2 x 10 x 22 Supersætted med Side raises: 2 x 10 x 12 Mave: 2 øvelserPushups: 1 x 10 + 10 kilo på ryggen, 1 x 10 x 20 kg Brystpres maskine: 2 x 10 x stakken Skulderpres maskine: 2 x 10 x 45 Stående calf raises: 2 x 10 x 100 Cardio: Crosstrainer: 5 km - medium tempoMad: 08.00: Havregryn, shake10.00: 1 stk rugbrød12.00 (efter træning): shake, lille portion havregryn med rosiner, fuldkornspasta, kylling, æble, jordbær - puha!14.00 kylling, cola zero 17.30: Kyllinge frikadeller, kartoffelsalat (lidt), grøntsager, coca cola zero 20.00: Shake (protein og kreatin), og jordbær Edited June 21, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 (edited) idag. Edited June 23, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 (edited) Ryg idag. Jeg ved intet om at posere. Edited June 23, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juvic Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Frank Zane er vist et meget godt udtryk for din stil Men jeg er glad for, at høre du gaine lidt masse (og fedt <-- selvom du ikke er glad for det) i løbet af vinteren. Tror altså virkelig det vil gavne dig. Du vil få en masse god gaine med styrken og masse.Førhen har jeg været en anelse mere "large" med min kost når jeg har bulket. Dvs. jeg har godt lige kunne spise kage og andre ting som normalt ikke vil komme så - nemt - på tale. Men jeg har her i løbet af i år taget ca. 4kg på uden at jeg synes der kom sådan helt vildt meget fedt på kroppen. Det har også taget tid. Tror jeg har været ca. 300kCal i overskud om dagen. Det er ikke meget men tror virkelig det er vejen at gå for dig.... Når du er så fokuseret - og hvem er ikke det - på fedtet men alligevel gerne vil have mere masse. Tror du skal prøve, at bulke stille og rolig op. Hvis jeg var dig vil jeg stadig spise lige så strict som du gør nu og stadig have cardioen med. Jeg vil bare øge mad indtaget lidt og måske skrue lidt ned for cardioen, eller i det mindste ikke køre lige så hårdt på hver gang. Bare en tanke fra en gammel ven ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 22, 2009 Author Report Share Posted June 22, 2009 (edited) Når du er så fokuseret - og hvem er ikke det - på fedtet men alligevel gerne vil have mere masse. Tror du skal prøve, at bulke stille og rolig op. Hvis jeg var dig vil jeg stadig spise lige så strict som du gør nu og stadig have cardioen med. Jeg vil bare øge mad indtaget lidt og måske skrue lidt ned for cardioen, eller i det mindste ikke køre lige så hårdt på hver gang. Bare en tanke fra en gammel ven !Hej Joakim, gamle dreng :) Jeg er 100% enig med dig, det bliver den samme kost som nu, dog bare med flere kulhydrater i form af brune ris, bulgur, fuldkornspasta og rugbrød, som kommer til at give kcal overskuddet. Det skal nok blive spændende, at komme op og veje ca. 10 kilo mere Idag: HviledagKost: 04.00: Havregryn (Emil var syg, derfor stod jeg grotesk tidligt op)06.00: Havregryn, shake10.00: To kyllinge frikadeller, hytteost12.00: Kylling, grønne bønner14.00: Kylling, grønne bønner17.30: Frugtskål med proteinshake, mandler og 4 kammerjunker (hehe de andre fik koldskål med kammerjunker)20.00: to Rugfler med hytteost + en del zero i løbet af dagen Hvis man forestillede sig det var under "bulk" ville dagen måske se sådan ud: Kost: 04.00: Havregryn (Emil var syg, derfor stod jeg grotesk tidligt op)06.00: Havregryn, shake10.00: To kyllinge frikadeller, hytteost, fuldkornspasta12.00: Kylling, grønne bønner, fuldkornspasta14.00: Kylling, grønne bønner, to stykker rugbrød, advokado17.30: Frugtskål med proteinshake, mandler og 4 kammerjunker (hehe de andre fik koldskål med kammerjunker)20.00: to Rugfler med hytteost, mandler+ en del zero i løbet af dagen Edited June 22, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 23, 2009 Author Report Share Posted June 23, 2009 (edited) Idag. Cardio: Løb 1 km opvarmningLøb 10 spurter med 30 sekunder imellem hver spurtKondicykel: 10 minutter - "spurt", eller så hurtigt jeg kunnePå arbejde: Spillede rundbold i 2 timer, også nogle gode spurter her Mad: 06.00: Havregryn, shake10.00: Rugfel, hytteost11.30: Tun, melon, advokado14.00: Kylling, 2 glas kernemælk17.30 Lasagne (lille portion), mange grøntsager20.00: Kylling, hytteostEn del zero i løbet af dagenI morgen er det BB jeg glæder mig Edited June 23, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Bear Posted June 24, 2009 Author Report Share Posted June 24, 2009 (edited) BB: Bryst: 2 x 10 x 382 x 6 x 382 x 10 x 38 Dødløft: 2 x 10 x 1002 x 5 x 120 2 x 10 x 100Push ups på bold: 4x10Skulder Gigant sæt:stående one arm skulderpres: 4 x 6 x 20 Side raises: 4 x 10 x 12Side raises elastikker 4 x 10 x rød elastikMave: to øvelser: 4 sæt Chins: 4 x 8 + 10 kiloCardio: 1 times streetfodboldLøb med "babyjogger": 4 km Mad: 06.00: Havregryn, shake0900: Efter træning: shake med banan, protein, kreatin10.00: Kylling, grønne bønner, fuldkornspasta11.30: Kylling16.00: 1 glas kernemælk, lidt frugt17.30 Lasagne (lille portion), mange grøntsager, fuldkornspasta20.00: ´Shake, jordbær, mandler En del zero i løbet af dagen Edited June 24, 2009 by The Bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts